SpierfolES Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 W tej turbinie jest potencjometr który mechanik musi dobrze ustawić ( chyba ze jak tak jak kolega wyżej nie będzie działał trzeba ja podłączyć bez potencjometra ) po odpowiednim montazu turbiny i powiekszeniu nieco flanszy zeby dobrze ja spasowac nie może być żadnych błędów dla poprawienia efektów należy oddać do tunera na przesterowanie turbo lub odrazu na chipa pozdrawiam
Kodzak33 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) U mnie potencjometr nie działał pokazywał zero bez względu na wychylenie sztangi. Potencjometr wymieniłem i teraz po otwarciu pokazuje 3500mv a na starej było to 2500mv więc teraz sprawa dla tunera który musi ją wysterować. Napisz dokładnie jak niby mechanik musi ustawić ten potencjometr? Poza tym po montażu i tak będą błędy ponieważ ten potencjometr działa na innych wartościach oraz odwrotnie jak w starej turbinie kkk. Edytowane 14 Listopada 2016 przez Kodzak33
ArkadiuS Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Musi przeskalowac wynik potencjometra. Dlatego dobry tuner sobie z tym poradzi Edytowane 15 Listopada 2016 przez ArkadiuS
Kodzak33 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Teraz to już wiem :-) A tej gruchy manualnie nie ma możliwości ustawienia jak w kkk. Dzisiaj jadę do tunera. Edytowane 15 Listopada 2016 przez Kodzak33
SpierfolES Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Jak dobrze ze zamiast do mechanika auto odaje do magika xD
vitkovskyyy Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 Hej, czy w polifcie CJCA 143 turbo od CGLC podchodzi bez rzeźbienia i jest p&p? Dużo grzebania jest przy wymienie? Wymieni to sam bez pomocy drugiej pary rak? Chce zrobic moda z T, i potem na mape, moze wypluje kolo 200ps?
skobel Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 W dniu 20.12.2015 o 16:57, spknet napisał: Rozumiem nie warto lepiej CAHA. Pytanie czy ma ktoś dostęp do sprawdzonych turbosprężarek CAH nie koniecznie nowych.? Witam.Mam kilka turbin ze świeżych silników
SpierfolES Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 W dniu 9.09.2018 o 21:41, vitkovskyyy napisał: Hej, czy w polifcie CJCA 143 turbo od CGLC podchodzi bez rzeźbienia i jest p&p? Dużo grzebania jest przy wymienie? Wymieni to sam bez pomocy drugiej pary rak? Chce zrobic moda z T, i potem na mape, moze wypluje kolo 200ps? Trzeba troche sie pomęczyć ale da rade włożyć normalnie cooler z 3 litrowej i jazda pod 220 kuca 420-480 niuta
corradoowner Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 8 godzin temu, SpierfolES napisał: Trzeba troche sie pomęczyć ale da rade włożyć normalnie cooler z 3 litrowej i jazda pod 220 kuca 420-480 niuta IC z 3 litrów to porażka. W upalne dni trzymał 60 stopni w dolocie. Po wymianie na nowy customowy, za te same pieniądze co ta 3 litrówka, temperatura w dolocie spadła do 26 stopni w tych samych warunkach atmosferycznych
SpierfolES Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Nie wiem ja kupiłem za 450 ziko cooler i nówka także nie wiem ile customowy mi hula a jaka jest różnica w upałach to nie wiem auto nie jest do upalania w kazdych warunkach a jak nie bedzie mialo w jakies dni tej wydajności co powinno to nie umre z tego powodu
audifan123 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 Zmiana turbosprężarki na większą często wiąże się z przerabianiem części, dorabianiem nowych węży wodnych przerabianiem downpipe itd.Może lepiej pomyśl o hybrydzie? U siebie w 1,8T mam JR specahttps://fmic.pl/549-jrspec-hybrid Była robiona na zamówienie w pare dni. Wyszło 270 koni z seryjnych 150
kamilch-1984 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Panowie będę musiał dostarczyć restryktor oleju do turbiny cglc,którą to będę wciskał do swojej audiczki. Czy może ktoś mi powiedzieć jaki idzie restryktor?
kamilch-1984 Opublikowano 7 Lipca 2019 Opublikowano 7 Lipca 2019 W dniu 21.10.2018 o 21:54, skobel napisał: Witam.Mam kilka turbin ze świeżych silników Dalej masz te turbiny ?
arazvan2002 Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 (edytowane) On 11/5/2016 at 8:36 AM, Kodzak33 wrote: Gentlemen, I replaced my caga turbo with cglc and unfortunately, after firing, the spiral flashes and bangs with a pear error. I understand that those who had a change on this turbine immediately changed the software? Did you have such a mistake right away? I will add that there is some sculpture with the change of this turbine. From the exhaust side it was necessary to drill the flanges because the bolt spacing is different, the oil flow is different, the old one was sawed and the oil supply had to be rolled and threaded. The flange is very hard drill bits broke and burned. When it comes to the pear, we took the old one off and put it on the side, attaching it to the string. No errors, the car seems to drive, but no power. Czy zmodyfikowałeś oprogramowanie? Jak działa teraz po tej aktualizacji. Czy jest wart swojej ceny od CAHA do CGL? Jak wyglądała modyfikacja oprogramowania? Dzięki Przepraszam za błędy, przetłumaczyłem z angielskiego na polski za pomocą Google Translate. Edytowane 9 Listopada 2020 przez arazvan2002
KamilKalaki Opublikowano 16 Czerwca 2021 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Odświeżę trochę temat :) Jestem w trakcie zmiany z CAGA na CGLC, powiedzcie mi bo przekopałem całe forum tematy, grupę na fb i nigdzie nie ma info jaki restryktor oleju dokładnie trzeba kupić żeby to wszystko grało, zbieram graty i chciałbym mieć już komplet tylko z tym mam mały kłopot :) Czy ktoś byłby tak uprzejmy i wytłumaczył jaki dokładnie potrzebny ten restryktor?
kamilch-1984 Opublikowano 5 Września 2021 Opublikowano 5 Września 2021 W dniu 16.06.2021 o 07:45, KamilKalaki napisał: Odświeżę trochę temat Jestem w trakcie zmiany z CAGA na CGLC, powiedzcie mi bo przekopałem całe forum tematy, grupę na fb i nigdzie nie ma info jaki restryktor oleju dokładnie trzeba kupić żeby to wszystko grało, zbieram graty i chciałbym mieć już komplet tylko z tym mam mały kłopot Czy ktoś byłby tak uprzejmy i wytłumaczył jaki dokładnie potrzebny ten restryktor? No i tyle w temacie ? I co udało się?
kamilch-1984 Opublikowano 3 Listopada 2021 Opublikowano 3 Listopada 2021 (edytowane) W dniu 5.09.2021 o 20:10, kamilch-1984 napisał: No i tyle w temacie ? I co udało się? Tak udało się ? Przynajmniej u mnie ? Edytowane 3 Listopada 2021 przez kamilch-1984
Ivanek Opublikowano 6 Listopada 2021 Opublikowano 6 Listopada 2021 7 godzin temu, kamilch-1984 napisał: U mnie weszło CGLC ? Jeszcze trzeba to podstroić. 10-20Nm zdjąć w peaku i spłaszczyć ten przebieg momentu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się