Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbina z CGLC 177km do CAGB CAGA czy pasuje p&p


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tej turbinie jest potencjometr który mechanik musi dobrze ustawić ( chyba ze jak tak jak kolega wyżej nie będzie działał trzeba ja podłączyć bez potencjometra ) po odpowiednim montazu turbiny i powiekszeniu nieco flanszy zeby dobrze ja spasowac nie może być żadnych błędów dla poprawienia efektów należy oddać do tunera na przesterowanie turbo lub odrazu na chipa pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

U mnie potencjometr nie działał pokazywał zero bez względu na wychylenie sztangi. Potencjometr wymieniłem i teraz po otwarciu pokazuje 3500mv a na starej było to 2500mv więc teraz sprawa dla tunera który musi ją wysterować. Napisz dokładnie jak niby mechanik musi ustawić ten potencjometr? Poza tym po montażu i tak będą błędy ponieważ ten potencjometr działa na innych wartościach oraz odwrotnie jak w starej turbinie kkk.

Edytowane przez Kodzak33
Opublikowano (edytowane)

Musi przeskalowac wynik potencjometra. Dlatego dobry tuner sobie z tym poradzi :)

Edytowane przez ArkadiuS
Opublikowano (edytowane)

Teraz to już wiem :-) A tej gruchy manualnie nie ma możliwości ustawienia jak w kkk. Dzisiaj jadę do tunera.

Edytowane przez Kodzak33
Opublikowano

Jak dobrze ze zamiast do mechanika auto odaje do magika xD

Opublikowano

Hej, czy w polifcie CJCA 143 turbo od CGLC podchodzi bez rzeźbienia i jest p&p? Dużo grzebania jest przy wymienie? Wymieni to sam bez pomocy drugiej pary rak? Chce zrobic moda z T, i potem na mape, moze wypluje kolo 200ps?

Opublikowano
W dniu 20.12.2015 o 16:57, spknet napisał:

Rozumiem nie warto lepiej CAHA.

Pytanie czy ma ktoś dostęp do sprawdzonych turbosprężarek CAH nie koniecznie nowych.?

Witam.Mam kilka turbin  ze świeżych silników

Opublikowano
W dniu 9.09.2018 o 21:41, vitkovskyyy napisał:

Hej, czy w polifcie CJCA 143 turbo od CGLC podchodzi bez rzeźbienia i jest p&p? Dużo grzebania jest przy wymienie? Wymieni to sam bez pomocy drugiej pary rak? Chce zrobic moda z T, i potem na mape, moze wypluje kolo 200ps?

Trzeba troche sie pomęczyć ale da rade włożyć normalnie cooler z 3 litrowej i jazda pod 220 kuca 420-480 niuta 

Opublikowano
8 godzin temu, SpierfolES napisał:

Trzeba troche sie pomęczyć ale da rade włożyć normalnie cooler z 3 litrowej i jazda pod 220 kuca 420-480 niuta 

IC z 3 litrów to porażka. W upalne dni trzymał 60 stopni w dolocie. Po wymianie na nowy customowy, za te same pieniądze co ta 3 litrówka, temperatura w dolocie spadła do 26 stopni w tych samych warunkach atmosferycznych

Opublikowano

Nie wiem ja kupiłem za 450 ziko cooler i nówka także nie wiem ile customowy mi hula a jaka jest różnica w upałach to nie wiem auto nie jest do upalania w kazdych warunkach a jak nie bedzie mialo w jakies dni tej wydajności co powinno to nie umre z tego powodu

Opublikowano

Zmiana turbosprężarki na większą często wiąże się z przerabianiem części, dorabianiem nowych węży wodnych przerabianiem downpipe itd.Może lepiej pomyśl o hybrydzie? U siebie w 1,8T mam JR specahttps://fmic.pl/549-jrspec-hybrid   

Była robiona na zamówienie w pare dni. Wyszło 270 koni z seryjnych 150

Opublikowano

Panowie będę musiał dostarczyć restryktor oleju do turbiny cglc,którą to będę wciskał do swojej audiczki. Czy może ktoś mi powiedzieć jaki idzie restryktor? 

Opublikowano
W dniu 21.10.2018 o 21:54, skobel napisał:

Witam.Mam kilka turbin  ze świeżych silników

Dalej masz te turbiny ?

Opublikowano

tak

Opublikowano (edytowane)
On 11/5/2016 at 8:36 AM, Kodzak33 wrote:

Gentlemen, I replaced my caga turbo with cglc and unfortunately, after firing, the spiral flashes and bangs with a pear error. I understand that those who had a change on this turbine immediately changed the software? Did you have such a mistake right away? I will add that there is some sculpture with the change of this turbine. From the exhaust side it was necessary to drill the flanges because the bolt spacing is different, the oil flow is different, the old one was sawed and the oil supply had to be rolled and threaded. The flange is very hard drill bits broke and burned. When it comes to the pear, we took the old one off and put it on the side, attaching it to the string. No errors, the car seems to drive, but no power.

Czy zmodyfikowałeś oprogramowanie? Jak działa teraz po tej aktualizacji. Czy jest wart swojej ceny od CAHA do CGL? Jak wyglądała modyfikacja oprogramowania? Dzięki
Przepraszam za błędy, przetłumaczyłem z angielskiego na polski za pomocą Google Translate.

Edytowane przez arazvan2002
Opublikowano

Odświeżę trochę temat :) Jestem w trakcie zmiany z CAGA na CGLC, powiedzcie mi bo przekopałem całe forum tematy, grupę na fb i nigdzie nie ma info jaki restryktor oleju dokładnie trzeba kupić żeby to wszystko grało, zbieram graty i chciałbym mieć już komplet tylko z tym mam mały kłopot :) Czy ktoś byłby tak uprzejmy i wytłumaczył jaki dokładnie potrzebny ten restryktor?

Opublikowano
W dniu 16.06.2021 o 07:45, KamilKalaki napisał:

Odświeżę trochę temat :) Jestem w trakcie zmiany z CAGA na CGLC, powiedzcie mi bo przekopałem całe forum tematy, grupę na fb i nigdzie nie ma info jaki restryktor oleju dokładnie trzeba kupić żeby to wszystko grało, zbieram graty i chciałbym mieć już komplet tylko z tym mam mały kłopot :) Czy ktoś byłby tak uprzejmy i wytłumaczył jaki dokładnie potrzebny ten restryktor?

No i tyle w temacie ? 

I co udało się? 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 5.09.2021 o 20:10, kamilch-1984 napisał:

No i tyle w temacie ? 

I co udało się? 

Tak udało się ? Przynajmniej u mnie ?

Edytowane przez kamilch-1984
Opublikowano
7 godzin temu, kamilch-1984 napisał:

U mnie weszło CGLC ? 

Screenshot_20211105-174423_Office.jpg

Jeszcze trzeba to podstroić. 10-20Nm zdjąć w peaku i spłaszczyć ten przebieg momentu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...