syndykat3 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Witam otórz ostatnio rano po ponad 26 godzinach stania mojej b6 AWX podczas odpalania pracował nie równo i po kilku sekundach jak by sie dławił i gasł i tak kilku krotnie jak mu wrzuciłem na obroty 3-4 tys to nie gasł ale jesli tylko puszczałem na luz gasł na drodzei wogule nie jechał 3-4 tys obrotów i stał w miejscu 100 km to maks ?Odrazu mówie filtr paliwa wymieniony na nowy knechta jakis 1-2 tydzień temu ,po dojechaniu do domu sprawdziłem pompe paliwa podaje paliwo jak głupia ,EGR w porzadku ,tak samo klapa gaszaca po podłaczeniu do kompa u kolegi pojawiły się 2 błedu o przeładaowaniu turbo i o przepływomierzu ?dzisiej równierz stał ponad 20 h i odpalił i nie zgasł ale troszeczke nie równo chodził przez moment ,logów kolega nie potrafi zrobić także nie mam kto mogł by je wykonać czy ktoś juz miał morze podobny przypadek ? Edytowane 20 Grudnia 2015 przez syndykat3
robitl Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) logi same w sobie są banalne do zrobienia ważne żeby wiedzieć jakie bloki sprawdzić. a analizę ci zrobią chłopaki w odpowiednim dziale. Edytowane 20 Grudnia 2015 przez robitl
lukasz51237 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Rób logi, bo inaczej nikt Ci nic nie powie
syndykat3 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2015 dzisiaj zauwazyłem że na luzie stojąc pokazuje spalanie 30,8 l nigdy tak nie było żeby na postoju na rozgrzanym silniku tyle palił ?
piotrsob1 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 dzisiaj zauwazyłem że na luzie stojąc pokazuje spalanie 30,8 l nigdy tak nie było żeby na postoju na rozgrzanym silniku tyle palił ? Jak przejechałeś kilkaset metrów a później kilkanaście minut klepał na postoju , to taki wynik jest jak najbardziej prawidłowy i wcale nie jest duży , bo wynik to litry na 100 km , a nie litry na godzinę
robitl Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) zrób te logi i nie sugeruj się chwilowym spalaniem w diagnozowaniu problemu. Edytowane 21 Grudnia 2015 przez robitl
syndykat3 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2015 (edytowane) w wigile otrzorzyłem górna pokrywe i chciałem wymienic uszczelniacze na pompkach i zobaczyłem tragicznie wytarty wałek że az palca rozciołem takie zaciory były mimo to olej wymieniany Motul specyfic zawsze na czas nie katowany czy to może byc przyczyna tego i mam jeszcze inne podejrzenia bo wymieniłem przepływke i nadal po 3 km i 3 tys obrotów łapał notlauffa wiec przepływka odpada i może to wina czujnika cisnienia doładowania ? Edytowane 26 Grudnia 2015 przez syndykat3
lukasz51237 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Sprawdź ruch sztangi w gruszce turbo Co ma ruch sztangi do nierównej pracy silnika? Pytam z ciekawości.
nik23 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Pisze o notlaufie czytaj o czym pisał post wyżej
piotrsob1 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 (edytowane) w wigile otrzorzyłem górna pokrywe i chciałem wymienic uszczelniacze na pompkach i zobaczyłem tragicznie wytarty wałek że az palca rozciołem takie zaciory były mimo to olej wymieniany Motul specyfic zawsze na czas nie katowany czy to może byc przyczyna tego i mam jeszcze inne podejrzenia bo wymieniłem przepływke i nadal po 3 km i 3 tys obrotów łapał notlauffa wiec przepływka odpada i może to wina czujnika cisnienia doładowania ? Zrobiłeś chociaż zdjęcia powycieranych krzywek wałka albo najlepiej zmierzyłeś wysokość krzywek ? "tragicznie zużyte" dla jednego będą jak ich brakuje po 0,5mm, dla innego po 5mm Zużycie 0,5mm na pewno nie stanowi problemu, mój wałek ponad rok temu pomierzony miał ubytek po 0,7mm na krzywkach wydechowych i po zastosowaniu pewnego środka po przejechaniu 15 kkm sprawuje się całkiem dobrze Silnik jest wyposażony w DPF i nic się z nim nie dzieje Wracając do Twojego przypadku , objawy wskazują na problem z cofaniem się paliwa do zbiornika po dłuższym postoju, przyczyną najprawdopodobniej jest nieszczelność układu paliwowego. Gdzie jej szukać - to nie jest prosta sprawa, żeby dokładnie określić miejsce problemu trzeba uzbroić się w cierpliwość i metodycznie zawężać krąg podejrzanych elementów układu. . Edytowane 26 Grudnia 2015 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się