Maniusiek28 9 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 I jak problem drgań zażegnany? To częsty problem w 3.0 TDI po sofcie , poczytaj u mnie jest identyko mniejszy moment brak wibracji większy są: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/135020-b7-asb-problem-silne-drgania-wibracje-nadwozia-przy-przyspieszaniu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MonsterBew 0 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) strasznie wygładzony ten wykres, a co było winą przeładowania przy 2krpm ? jak jeździsz normalnie i nagle ogień to masz wibracje, jak startujesz od samego dołu (~1600rpm) jest wszystko ok ? Log 1, 8, 11 w jednym pliku. Chodzi ci o serie wykres ? Ten czerwony? Niestety nie mam pojęcia, ale kilka już tych silników było na hamowni i w każdym tak sie układa bez żadnych modyfikacji oczywiście. Jeżeli jade spokojnie mam zapięty np 5 bieg i obroty 1krpm i gaz w podłogę to do 2krpm jest ok później wibruje do 3 krpm i dalej już jest ok I jak problem drgań zażegnany? To częsty problem w 3.0 TDI po sofcie , poczytaj u mnie jest identyko mniejszy moment brak wibracji większy są: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/135020-b7-asb-problem-silne-drgania-wibracje-nadwozia-przy-przyspieszaniu/ Po zmianie softu wszystko jest okej ? Edytowane 27 Grudnia 2015 przez MonsterBew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Chodzi ci o serie wykres ? Ten czerwony? Niestety nie mam pojęcia, ale kilka już tych silników było na hamowni i w każdym tak sie układa bez żadnych modyfikacji oczywiście. no to wszystkie mają jakiś problem albo hamowania wali ściemę. Ogarnij logi to może coś się wyjaśni. np 5 bieg i obroty 1krpm i gaz w podłogę a potem się ludzie dziwią że im 2masy padają... Po zmianie softu wszystko jest okej ? Koledze szyna nie trzyma ciśnienia, turbo też ma jakiś zgrzyt. Jedno ma wpływ na drugie więc trudno postawić na właściwego konia. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 4 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 No i jak z tą wibracją? Ogarnięty problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MonsterBew 0 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 No i jak z tą wibracją? Ogarnięty problem? Jeszcze nie narazie czekam na sztywny zamach i sprzęgło i się okaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) a od czego ten komplet ma być ? Edytowane 28 Stycznia 2016 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieluch 0 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Kolega polecam pojechać do ogarniętego tnera i niech zobaczy twój soft bo czuje że masz dowalone niutona i przez to te wibracje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Piotrek ale odbicie poduchy przy ekstremalnej jeździe to będzie normalka. Po to one są dzielone by przy normalnej jeździe na powierzchni bez "gumowej" amortyzować po daniu pedału w podłogę miały się na czym zatrzymać, po to jest ta reszta gumy. Można ewentualnie rozpatrzyć sprawę czy są dobre i czy nie zastosować mocniejszych (Febi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Piotrek ale odbicie poduchy przy ekstremalnej jeździe to będzie normalka. Po to one są dzielone by przy normalnej jeździe na powierzchni bez "gumowej" amortyzować po daniu pedału w podłogę miały się na czym zatrzymać, po to jest ta reszta gumy. Można ewentualnie rozpatrzyć sprawę czy są dobre i czy nie zastosować mocniejszych (Febi). jeszcze raz łopatologicznie poproszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Piotrek ale odbicie poduchy przy ekstremalnej jeździe to będzie normalka. Po to one są dzielone by przy normalnej jeździe na powierzchni bez "gumowej" amortyzować po daniu pedału w podłogę miały się na czym zatrzymać, po to jest ta reszta gumy. Można ewentualnie rozpatrzyć sprawę czy są dobre i czy nie zastosować mocniejszych (Febi). Paweł tylko że ja koledze nie kazałem strzelać ze sprzęgła , ani jeździć 150 na godzinę po wiejskich wertepach, tylko w miarę delikatnie wywołać max niutona i wibracje, w takich warunkach sprawna poducha skrzyni nie powinna się oprzeć na ogranicznikach, chyba że niuton przekracza jej możliwości konstrukcyjne Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się