otis89 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Za duża masa przed przednia osia + parę innych pierdół i od razu czujemy ze audi gorzej śmiga po zakrętach.
badboy Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Piękna jak każde Twoje - ale jak na zabawkę to idealna Wczoraj mnie taka wyprzedadzałą na autrostradzie - ja 140 ona tak 150 - te kilka sekund dżwięku jak była obok - bezcenne Miron i pomyśleć , że to już nie V8, a R6 biturbo. Szkoda, ale z tym wydechem zrobili dobra robote.naciepane z tapatalka Za duża masa przed przednia osia + parę innych pierdół i od razu czujemy ze audi gorzej śmiga po zakrętach.Racja. Wystarczy przyjrzec sie samochodom bmw, przednia oś jest niezwykle blisko przedniej części auta.naciepane z tapatalka
Ogi Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Wy tak na powaznie z tym dzwiekiem wydechu ?? Przeciez on jest strasznie slaby i to chyba jedyny minus dla mnie w tym samochodzie.
Flyer Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 To czemu nie kupiłeś F10, tylko C7? Moje następne też będzie F10.
Carlos* Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 Dzięk jak dźwięk mnie jakoś strasznie nie zraża. W środku jest na prawdę OK. Obecnie wszystkie auta M czy RS mają modyfikowany dźwięk wydechu, taka jest obecnie rzeczywistość. Dla mnie jest to wygodne , chcę cicho jest cicho , ma być ostro jest hardcore. Napisano dziś, 22:14To czemu nie kupiłeś F10, tylko C7? Moje następne też będzie F10. Fly , nie potrafię Ci odpowiedzieć na to pytanie , wtedy jeszcze nie myślałem o BMW. Jak na razie jestem bardzo zadowolony ze swojego A6 , więc nawet nie myśle o jego wymianie. Może następne jakieś auto rodzinne będzie BMW czas pokaże sam nie wiem.
KOval81 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 To czemu nie kupiłeś F10, tylko C7? Moje następne też będzie F10. Fly - tylko prowadzenie f10 do e60, to trochę jak e60 do e90 - f10 już jest naprawdę komfortową kanapą
badboy Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Wy tak na powaznie z tym dzwiekiem wydechu ?? Przeciez on jest strasznie slaby i to chyba jedyny minus dla mnie w tym samochodzie.Mając na uwadze fakt, że to juz nie jest V8, a R6- nie jest tak najgorzej. A co do tego, ze wolelibysny sluchac V8mki- chyba kazdy będzie zgodny.naciepane z tapatalka
szymeniu Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Dzięk jak dźwięk mnie jakoś strasznie nie zraża. W środku jest na prawdę OK. Obecnie wszystkie auta M czy RS mają modyfikowany dźwięk wydechu, taka jest obecnie rzeczywistość. Dla mnie jest to wygodne , chcę cicho jest cicho , ma być ostro jest hardcore. Napisano dziś, 22:14 To czemu nie kupiłeś F10, tylko C7? Moje następne też będzie F10. Fly , nie potrafię Ci odpowiedzieć na to pytanie , wtedy jeszcze nie myślałem o BMW. Jak na razie jestem bardzo zadowolony ze swojego A6 , więc nawet nie myśle o jego wymianie. Może następne jakieś auto rodzinne będzie BMW czas pokaże sam nie wiem. Karolu RS nie mają nic poza klapami do regulacji głośności, na pewni nie ma tam dodatkowych "wspomagaczy" gratulowałem przez tel, tutaj też życzę bezawaryjności
Carlos* Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 Szymek chodziło mi o to , że jest regulacja głośności wydechu przez kierowcę poprzez zmianę ustawień trybu pracy, a na jakiej zasadzie to się odbywa w wydechu to ja już nie wiem , natomiast wszystko jak i w BMW i Audi sterowane jest przez jakieś moduły P.S. Zamówiłeś już swoje cacko ?
szymeniu Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Szymek chodziło mi o to , że jest regulacja głośności wydechu przez kierowcę poprzez zmianę ustawień trybu pracy, a na jakiej zasadzie to się odbywa w wydechu to ja już nie wiem , natomiast wszystko jak i w BMW i Audi sterowane jest przez jakieś moduły P.S. Zamówiłeś już swoje cacko ? Jest już w Wawie ara blau kristaleffekt na razie muszę ogarnąć przejęcie RSa, a potem będę ogarniał papiery na nowego. Przyznam się szczerze że mam trochę wątpliwości ale zobaczymy za kilka dni
Carlos* Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2016 Daj znać jak będziesz w Wawie
black4 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Szymek chodziło mi o to , że jest regulacja głośności wydechu przez kierowcę poprzez zmianę ustawień trybu pracy, a na jakiej zasadzie to się odbywa w wydechu to ja już nie wiem , natomiast wszystko jak i w BMW i Audi sterowane jest przez jakieś moduły P.S. Zamówiłeś już swoje cacko ? Jest już w Wawie ara blau kristaleffekt na razie muszę ogarnąć przejęcie RSa, a potem będę ogarniał papiery na nowego. Przyznam się szczerze że mam trochę wątpliwości ale zobaczymy za kilka dni Witaj, To ten lakier z R8 LMX ? Pozdrawiam!
szymeniu Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Szymek chodziło mi o to , że jest regulacja głośności wydechu przez kierowcę poprzez zmianę ustawień trybu pracy, a na jakiej zasadzie to się odbywa w wydechu to ja już nie wiem , natomiast wszystko jak i w BMW i Audi sterowane jest przez jakieś moduły P.S. Zamówiłeś już swoje cacko ? Jest już w Wawie ara blau kristaleffekt na razie muszę ogarnąć przejęcie RSa, a potem będę ogarniał papiery na nowego. Przyznam się szczerze że mam trochę wątpliwości ale zobaczymy za kilka dni Witaj, To ten lakier z R8 LMX ? Pozdrawiam! Dokładnie taki, identyczny config
black4 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Szymek chodziło mi o to , że jest regulacja głośności wydechu przez kierowcę poprzez zmianę ustawień trybu pracy, a na jakiej zasadzie to się odbywa w wydechu to ja już nie wiem , natomiast wszystko jak i w BMW i Audi sterowane jest przez jakieś moduły P.S. Zamówiłeś już swoje cacko ? Jest już w Wawie ara blau kristaleffekt na razie muszę ogarnąć przejęcie RSa, a potem będę ogarniał papiery na nowego. Przyznam się szczerze że mam trochę wątpliwości ale zobaczymy za kilka dni Witaj, To ten lakier z R8 LMX ? Pozdrawiam! Dokładnie taki, identyczny config Witaj, Ciekawa konfiguracja. Osobiście widzę w R8 wersję all black ewentualnie daytone matt czy nardo grau ze schwartz pakietem. Ale to oczywiście rzecz gustu Wszelkie niedogodności użytkowania R8 na codzień rekompensuje dźwięk V10 Na otwartch klapach wydechu R8 V10 Plus .... miazga! Tego wrażenia nie da żadne doładowane 4.0 TFSI Pozdrawiam i stay tuned
rodosbwa Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Fura kox...Klasa sama w sobie:) Edytowane 6 Stycznia 2016 przez rodosbwa
Bristol Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Jeśli to nie tajemnica to ile za takie nowe M4 trzeba wyłożyć?? BMW ma lepsze podstawowe rabaty od Audi ??
ohm Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 fantastyczne auto.. Moja miłość, chociaż nie ukrywam, że muskularna d*pa M3 F80 jakoś bardziej mi leży. Mam pytanie,z racji tego, że jesteś użytkownikiem w naszych cudownych warunkach, mógłbyś wypowiedzieć się o trakcji? Czy naprawdę jest aż tak źle jak to niektórzy opisują? Da się wystartować pełnym ogniem (nie mówię o launch control, to dla dzieci) i przyspieszyć w miarę efektywnie?
Carlos* Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 Jeśli to nie tajemnica to ile za takie nowe M4 trzeba wyłożyć?? BMW ma lepsze podstawowe rabaty od Audi ?? Oczywiście ,że to nie tajemnica, każdy ma przecież dostępny konfigurator na stronie BMW, więc wszystko dokładnie jest podane. U mnie wyszło coś około ~ 460k brutto - 13.5 % rabat. Byłem u dwóch dealerow , jeden zaproponował mi 12 % a w drugim miejscu dostałem 13.5 %. Oczywiście obydwa miejsca z polecenia znajomych , także gra była w otwarte karty. Przy zamawianiu handlowiec powiedział, że jeszcze nigdy tak szybko auta nie sprzedał Odnośnie Audi to powiem szczerze ,że nie mam pojęcia jak się kształtują obecnie rabaty , zamawiając w 2013 swoje A6 dostałem 15 %. fantastyczne auto.. Moja miłość, chociaż nie ukrywam, że muskularna d*pa M3 F80 jakoś bardziej mi leży. Mam pytanie,z racji tego, że jesteś użytkownikiem w naszych cudownych warunkach, mógłbyś wypowiedzieć się o trakcji? Czy naprawdę jest aż tak źle jak to niektórzy opisują? Da się wystartować pełnym ogniem (nie mówię o launch control, to dla dzieci) i przyspieszyć w miarę efektywnie? Zależy jakie kto ma oczekiwania. Kontrola trakcji potrafi się włączyć na moment nawet gdzieś w okolicach 130-140 km/h , ale spokojnie da się bardzo szybko i energicznie jeździć. Zresztą przyspieszenie 4-5 sek do 100 chyba mówi samo za siebie,że nie ma tragedii . Gorzej jest natomiast jak jest mokro i ślisko oraz zalega snieg , wtedy przewaga napędu 4x4 jest ogromna , chodź M4 sobie tez świetnie radzi z racji tego że jest szpera i zawsze ma napęd na 2 kola a nie jedno
Bristol Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 A miałeś może okazję jeździć M3 e92 ?? Zastanawiam się nad jej zakupem i chciałbym usłyszeć coś na jej temat od kogoś kto już miał z nią do czynienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się