Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Takie tam M4


Carlos*

Rekomendowane odpowiedzi

Za duża masa przed przednia osia + parę innych pierdół i od razu czujemy ze audi gorzej śmiga po zakrętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna jak każde Twoje - ale jak na zabawkę to idealna

Wczoraj mnie taka wyprzedadzałą na autrostradzie - ja 140 ona tak 150 - te kilka sekund dżwięku jak była obok - bezcenne

Miron i pomyśleć , że to już nie V8, a R6 biturbo. Szkoda, ale z tym wydechem zrobili dobra robote.

naciepane z tapatalka

Za duża masa przed przednia osia + parę innych pierdół i od razu czujemy ze audi gorzej śmiga po zakrętach.

Racja. Wystarczy przyjrzec sie samochodom bmw, przednia oś jest niezwykle blisko przedniej części auta.

naciepane z tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy tak na powaznie z tym dzwiekiem wydechu ?? Przeciez on jest strasznie slaby i to chyba jedyny minus dla mnie w tym samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czemu nie kupiłeś F10, tylko C7? :)

Moje następne też będzie F10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięk jak dźwięk mnie jakoś strasznie nie zraża. W środku jest na prawdę OK. Obecnie wszystkie auta M czy RS mają modyfikowany dźwięk wydechu, taka jest obecnie rzeczywistość. Dla mnie jest to wygodne , chcę cicho jest cicho , ma być ostro jest hardcore.



Napisano dziś, 22:14

To czemu nie kupiłeś F10, tylko C7? :)



Moje następne też będzie F10.

Fly , nie potrafię Ci odpowiedzieć na to pytanie , wtedy jeszcze nie myślałem o BMW. Jak na razie jestem bardzo zadowolony ze swojego A6 , więc nawet nie myśle o jego wymianie. Może następne jakieś auto rodzinne będzie BMW czas pokaże sam nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czemu nie kupiłeś F10, tylko C7? :)

Moje następne też będzie F10.

Fly - tylko prowadzenie f10 do e60, to trochę jak e60 do e90 - f10 już jest naprawdę komfortową kanapą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy tak na powaznie z tym dzwiekiem wydechu ?? Przeciez on jest strasznie slaby i to chyba jedyny minus dla mnie w tym samochodzie.

Mając na uwadze fakt, że to juz nie jest V8, a R6- nie jest tak najgorzej. A co do tego, ze wolelibysny sluchac V8mki- chyba kazdy będzie zgodny.

naciepane z tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięk jak dźwięk mnie jakoś strasznie nie zraża. W środku jest na prawdę OK. Obecnie wszystkie auta M czy RS mają modyfikowany dźwięk wydechu, taka jest obecnie rzeczywistość. Dla mnie jest to wygodne , chcę cicho jest cicho , ma być ostro jest hardcore.

Napisano dziś, 22:14

To czemu nie kupiłeś F10, tylko C7? :)

Moje następne też będzie F10.

Fly , nie potrafię Ci odpowiedzieć na to pytanie , wtedy jeszcze nie myślałem o BMW. Jak na razie jestem bardzo zadowolony ze swojego A6 , więc nawet nie myśle o jego wymianie. Może następne jakieś auto rodzinne będzie BMW czas pokaże sam nie wiem.

Karolu RS nie mają nic poza klapami do regulacji głośności, na pewni nie ma tam dodatkowych "wspomagaczy" :wink: gratulowałem przez tel, tutaj też życzę bezawaryjności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek chodziło mi o to , że jest regulacja głośności wydechu przez kierowcę poprzez zmianę ustawień trybu pracy, a na jakiej zasadzie to się odbywa w wydechu to ja już nie wiem , natomiast wszystko jak i w BMW i Audi sterowane jest przez jakieś moduły :wink:

P.S. Zamówiłeś już swoje cacko ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek chodziło mi o to , że jest regulacja głośności wydechu przez kierowcę poprzez zmianę ustawień trybu pracy, a na jakiej zasadzie to się odbywa w wydechu to ja już nie wiem , natomiast wszystko jak i w BMW i Audi sterowane jest przez jakieś moduły :wink:

P.S. Zamówiłeś już swoje cacko ? :)

Jest już w Wawie :wink: ara blau kristaleffekt :decayed: na razie muszę ogarnąć przejęcie RSa, a potem będę ogarniał papiery na nowego. Przyznam się szczerze że mam trochę wątpliwości ale zobaczymy za kilka dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek chodziło mi o to , że jest regulacja głośności wydechu przez kierowcę poprzez zmianę ustawień trybu pracy, a na jakiej zasadzie to się odbywa w wydechu to ja już nie wiem , natomiast wszystko jak i w BMW i Audi sterowane jest przez jakieś moduły :wink:

P.S. Zamówiłeś już swoje cacko ? :)

Jest już w Wawie :wink: ara blau kristaleffekt :decayed: na razie muszę ogarnąć przejęcie RSa, a potem będę ogarniał papiery na nowego. Przyznam się szczerze że mam trochę wątpliwości ale zobaczymy za kilka dni

Witaj,

To ten lakier z R8 LMX ?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek chodziło mi o to , że jest regulacja głośności wydechu przez kierowcę poprzez zmianę ustawień trybu pracy, a na jakiej zasadzie to się odbywa w wydechu to ja już nie wiem , natomiast wszystko jak i w BMW i Audi sterowane jest przez jakieś moduły :wink:

P.S. Zamówiłeś już swoje cacko ? :)

Jest już w Wawie :wink: ara blau kristaleffekt :decayed: na razie muszę ogarnąć przejęcie RSa, a potem będę ogarniał papiery na nowego. Przyznam się szczerze że mam trochę wątpliwości ale zobaczymy za kilka dni

Witaj,

To ten lakier z R8 LMX ?

Pozdrawiam!

Dokładnie taki, identyczny config

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek chodziło mi o to , że jest regulacja głośności wydechu przez kierowcę poprzez zmianę ustawień trybu pracy, a na jakiej zasadzie to się odbywa w wydechu to ja już nie wiem , natomiast wszystko jak i w BMW i Audi sterowane jest przez jakieś moduły :wink:

P.S. Zamówiłeś już swoje cacko ? :)

Jest już w Wawie :wink: ara blau kristaleffekt :decayed: na razie muszę ogarnąć przejęcie RSa, a potem będę ogarniał papiery na nowego. Przyznam się szczerze że mam trochę wątpliwości ale zobaczymy za kilka dni

Witaj,

To ten lakier z R8 LMX ?

Pozdrawiam!

Dokładnie taki, identyczny config

Witaj,

Ciekawa konfiguracja.

Osobiście widzę w R8 wersję all black ewentualnie daytone matt czy nardo grau ze schwartz pakietem.

Ale to oczywiście rzecz gustu :D

Wszelkie niedogodności użytkowania R8 na codzień rekompensuje dźwięk V10 :D

Na otwartch klapach wydechu R8 V10 Plus .... miazga!

Tego wrażenia nie da żadne doładowane 4.0 TFSI :D

Pozdrawiam i stay tuned :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fura kox...Klasa sama w sobie:)

Edytowane przez rodosbwa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to nie tajemnica to ile za takie nowe M4 trzeba wyłożyć??

BMW ma lepsze podstawowe rabaty od Audi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fantastyczne auto.. Moja miłość, chociaż nie ukrywam, że muskularna d*pa M3 F80 jakoś bardziej mi leży. Mam pytanie,z racji tego, że jesteś użytkownikiem w naszych cudownych warunkach, mógłbyś wypowiedzieć się o trakcji?

Czy naprawdę jest aż tak źle jak to niektórzy opisują? Da się wystartować pełnym ogniem (nie mówię o launch control, to dla dzieci) i przyspieszyć w miarę efektywnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to nie tajemnica to ile za takie nowe M4 trzeba wyłożyć??

BMW ma lepsze podstawowe rabaty od Audi ??

Oczywiście ,że to nie tajemnica, każdy ma przecież dostępny konfigurator na stronie BMW, więc wszystko dokładnie jest podane.

U mnie wyszło coś około ~ 460k brutto - 13.5 % rabat. Byłem u dwóch dealerow , jeden zaproponował mi 12 % a w drugim miejscu dostałem 13.5 %. Oczywiście obydwa miejsca z polecenia znajomych , także gra była w otwarte karty.

Przy zamawianiu handlowiec powiedział, że jeszcze nigdy tak szybko auta nie sprzedał :)

Odnośnie Audi to powiem szczerze ,że nie mam pojęcia jak się kształtują obecnie rabaty , zamawiając w 2013 swoje A6 dostałem 15 %.

fantastyczne auto.. Moja miłość, chociaż nie ukrywam, że muskularna d*pa M3 F80 jakoś bardziej mi leży. Mam pytanie,z racji tego, że jesteś użytkownikiem w naszych cudownych warunkach, mógłbyś wypowiedzieć się o trakcji?

Czy naprawdę jest aż tak źle jak to niektórzy opisują? Da się wystartować pełnym ogniem (nie mówię o launch control, to dla dzieci) i przyspieszyć w miarę efektywnie?

Zależy jakie kto ma oczekiwania. Kontrola trakcji potrafi się włączyć na moment nawet gdzieś w okolicach 130-140 km/h , ale spokojnie da się bardzo szybko i energicznie jeździć. Zresztą przyspieszenie 4-5 sek do 100 chyba mówi samo za siebie,że nie ma tragedii . Gorzej jest natomiast jak jest mokro i ślisko oraz zalega snieg , wtedy przewaga napędu 4x4 jest ogromna , chodź M4 sobie tez świetnie radzi z racji tego że jest szpera i zawsze ma napęd na 2 kola a nie jedno :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miałeś może okazję jeździć M3 e92 ??

Zastanawiam się nad jej zakupem i chciałbym usłyszeć coś na jej temat od kogoś kto już miał z nią do czynienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...