Luqe12 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 skórzane obicia dołu deski i schowka były chyba tylko w wersji W12, ale mogę się mylić. Może to śmieszne ale A4 B5 i A8 D2 są dość podobne... przód (zwłaszcza przedlifta) z daleka wygląda bardzo podobnie do A4... Różnice wewnątrz lift / polift są bardzo podobne w obydwu samochodach, pomijam już tą słynną wajchę włącznika świateł która jest właśnie tylko W A4 B5 i w D2. Gdzieś w necie jest D2 po lificie z lampami od A4 B5, ponoć bez większego rezania podchodzą Bardzo ładna A8, szkoda, że nie czarna...
pioteros Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 lampy zostaja przedlifty - bo przedlift mi sie podoba, ma swoj urok, poszukam soczewek bixenon boscha ktore podchodza bardzo ladnie do tych lamp boschowskich przedliftowych, a rezanie lamp z b5 bylo by bynajmniej smieszne w dodatku przedliftowe sa szklane, nieklejone na zwyklej gumowej uszczelce i spinkach - wiec sa raczej niesmiertelneco do zawiechy to mowilem, jeden wahacz na strone rozni sie tylko od tego co w b5 wiec smialo mozna kupic tanszy komplet wahaczy do b5 i dokupic tylko jeden wahacz, a drugi od b5 sprzedac
adasijo Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 To w sumie nie ma aż tak źle, jak czytałem na jednym forum pisali że koszt utrzymania a8 to tak jakby miec 2xa4. W jakich granicach cenowych szukać modelu? Z tego co widze można kupić już do 10 tyś ale trafiłem na modele za 25. Czy za 15-16 da się kupić coś sensownego?
wesz82 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Znajomek już wymieniał silnik i skrzynie,tylko to była eSa... Edytowane 9 Stycznia 2016 przez wesz82
pioteros Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) pewnie kupil taka za 20tys dobry polift kosztuje o 22 wzwyz... jesli mial robiona skrzynie to jeszcze pol biedy - dobrze jakby byly na to dokumenty i gwarancjas8 polift natomiast - nie szukalbym niczego ponizej 30tys - bo 95% to juz zajechane szroty nawet jak ladnie wygladajaprzedlifta natomiast idzie juz wyrwac calkiem niezlego za 15tys z gazem i w miare pewną historią, moj byl troche tanszy ze wzgledu na brak LPGmowie tu tylko o silnikach 4.2 - bo inne nie warte sa zachodu3.7 - po co jak mozna miec 70KM wiecej w 4.2 a utrzymanie to samoo 2.5 tdi nei wspomne, 150km w tym aucie to jak 90 w b52.8 to też męka dla tej budy tym bardziej w automaciea co do kosztu 2xa4 - to wypowiadali sie widocznie ci co nie mieliorientacyjne koszty rozrzadu to ok 1000zł czesci z pompą plus robotanapinaczy w glowicach nie masondy są tylko dwiezawieszenie prawie to samo co b5tylne nie takie samo ale tak samo skontruowane co w b5 quattro - moje b5 ma 280tys i jeszcze nie ruszalem zawiechy z tylu procz amorow i lacznikow stabilizatorahamulce tez taniocha - a kombinacji niezliczona ilosc jak w kazdym audi z szerszym rozstawem otworow w jarzmiez elektryki rzadko cos sie psuje, a nawet jesli czesci zamiennych w ciul na allegro, nie musza byc oczywiscie nowe z ASOa reszta jak w jakzdym innym lepiej wyspoazonym audi z tamtych lat, czy to b5 czy c5a całość zamyka buda i blacha z aluminium - 30% sztywniejsza, w srodku nic nie trzeszczy, no i ruda nie zeżre ani nic innego jesli nie była klejonanie mówiąc juz o redukcji masy z tego powodu, krótsze c5 z takim samym wyposażeniem co d2 będzie ważyło tyle samopodójne szyby w drzwiach też robią robotę - bo do 1500obr silnika w aucie jakby nie byłodla mnie lepszego auta w tej klasie i przedziale cenowym nie ma a w sumie automat nie wychodzi duzo drozejserwis 400zł raz na 2-3 lata - czyli filtr z olejem plus ewentualna robotaremont - naprawdę porządny remont można zrobić za 5 tys...a skrzynia manualna 6 biegowa też nie jest nieśmiertelnana remont trzeba liczyć dwójkę z hakiem - a dwumas do tego nowy też wychodzi ponad dwójkę plus 6 stów sprzęgło Edytowane 9 Stycznia 2016 przez pioteros
wesz82 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Tragedii nie ma,a ja zawsze bałem sie V,w sumie dalej sie boje ale dzwiek jest mega
pioteros Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) wyciagne ja na spacer niedlugo to zrobie moze jakis filmikna tą chwilę drugi po kierownicy mod, zmiana wkładu prawego który rozleciał się przy próbie rozklejenia do wyczyszczenia wklad pasuje z a4 przedlifta, nawet mam taki w piwnicy ^^ fotochromu nie bedzie ale zawsze cos, lewy wklad juz wczesniej ktos wymienil na normalny udało wyrwać mi się na spacerek, jakość dźwięku w moim telefonie nie zachwyca niestety, a na jezdni lód + letnie oponyhttps://youtu.be/b9CH2hyMToc https://youtu.be/a2VPpT1Y74Mi brak trakcji na 1nce https://youtu.be/pkj8-2eQ3kA Edytowane 10 Stycznia 2016 przez pioteros
liquid8p Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Niezłe przyśpieszenie i dźwięk też robi robotę
lukasz51237 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 skórzane obicia dołu deski i schowka były chyba tylko w wersji W12, ale mogę się mylić. Może to śmieszne ale A4 B5 i A8 D2 są dość podobne... przód (zwłaszcza przedlifta) z daleka wygląda bardzo podobnie do A4... Różnice wewnątrz lift / polift są bardzo podobne w obydwu samochodach, pomijam już tą słynną wajchę włącznika świateł która jest właśnie tylko W A4 B5 i w D2. Gdzieś w necie jest D2 po lificie z lampami od A4 B5, ponoć bez większego rezania podchodzą Bardzo ładna A8, szkoda, że nie czarna... Tą słynna wajchę ma jeszcze A6 C4, 80 B4, 100 C4
adasijo Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 To nie taki ten diabeł straszny Ładnie mruczy, przyspieszenie kozak...a jak z ubezpieczeniem? Dużo więcej niż za a4?
pioteros Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 Przy maks znizkach 580 zł jak dla mnie wychodzi a mam 28 lat więc raptem nieco ponad stowka więcej niż 1.8t placilem
lukasz51237 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Super furka, jak spalanie wychodzi?
adasijo Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Serio? Myślałem że dużo więcej. Pozostaje uzbierać odpowiedni fundusz i szukać wymarzonej wersji
pioteros Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 Spalanie to rzecz bardzo zmienna Trasa toczenie się ok 90tki wychodzi 10-11 Miasto na zimno i w korkach co kilka metrów - 23 Luźniejsze male miasto ok 18 ale też silnik nie rozgrzany do konca
Arturoo Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Automat, a nie silnik robi te cyfry
pioteros Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 Dokładnie, spalanie znacznie spada jak automat wbija 4ty bieg
koziol1172 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 I abz'ty tak palą są bezawaryjne ale coś za coś, za to nowsze 40v palą mniej przez zmienna fazę
pioteros Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 na gazie wychodzi praktycznie to samo, a odchodzi ci 8 zaworow i 2 napinacze po 2 tysie kazdy z ASO i podobno ABZty fajniej brzmiąjest jeszcze jedna wada tego auta, telefon komórkowy gubi w nim zasięg przez wygłuszenie i podwójne okna ^^ edit:miało się nic nie dziać... pojutrze beda u mnie grube stabilizatory z eSy, przod 29 tyl 20 mm
cylit Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Graty zakupu. Sam zacząłem szukać takiej gabloty na niedzielne wypady jednak ciężko wyszukać coś poszanowanego. Może kiedyś dołączone do grona szczęśliwców
pioteros Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 a pro po niedzielnego wypadu, pierwsza trasa za mna... komfort niesamowity, czy sie jedzie 100 czy 200km/h... cos niespotykanego, a momentu pod noga nie brakuje, pedal do oporu i poszedl z kazdej predkosci, spalanie srednie 10L po trasie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się