Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A8 D2 Przedlift - odpoczynek od A4 1.8TQ :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

On ma odpytona a Ty jak pamietam miales ten zlom od razu wyslac do mnie ...

Opublikowano

od pejtona sa lepsze ;D

a czym wlasciwie sie roznia ?


poza tym ze sa tanse - dalem 150zl za dwa z jarzmami ;d


zacisk od pejtona nie podejdzie, 12cm rozstaw otworow, chyba zostane na malym klocku i zacisku cos ala rs4 b5 - 310mm

Opublikowano

to taniej niz ja 288 do mojego B6 ... ja pier....

Skad wy takie patenty bierzecie? podejdzie to do B6?

Opublikowano

wlasnie nie podejdzie aczkolwiek adapter nie bylby trudny do zrobienia, a linka i przewod hamulcowy pasowalby ori

Opublikowano

a kto i za ile zrobilby takie adaptery zeby nie było z nimi problemow?

Opublikowano (edytowane)

kazdy kto umie obslugiwac frezarke

plaskownik z 4ma otworami delikatnie podfrezowany przy otworach mocujacych go do zwrotnicy

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

kazdy kto umie obslugiwac frezarke

plaskownik z 4ma otworami delikatnie podfrezowany przy otworach mocujacych go do zwrotnicy

Piotr działasz coś z autkiem.

Opublikowano

stoi od tygodnia :) wymiana stabilizatora tyl nieco sie przedluzyla ^^

Opublikowano

stoi od tygodnia :) wymiana stabilizatora tyl nieco sie przedluzyla ^^

Bo to kluczami było ruszyć...

A nie...

22e594792cef91c7866ebfff7e07b316.jpg

:grin:

Opublikowano

no nie dalo rady :D

wczoraj wpadły poliftowe zwrotnice żeliwne, i nowy hebel :) 360tki sie docieraja, jeszcze tylko tył na jakims adapterku 330mm i bedzie sie smigalo :):)

Opublikowano

Z tymi żeliwnymi zwrotnicami trzeba uważać. Mojemu ojcu pękła przy śrubie podczas wymiany wahaczy. Na allegro bardzo dużo osób sprzedaje te zwrotnice właśnie ze starymi wahaczami, nie odkręconymi, bo jest duże prawdopodobieństwo, że przy odkręcaniu może się coś odłamać.

Opublikowano

Konkret furka :wink:

Opublikowano (edytowane)

dzięki ;) hebelek przod ladnie sie doceira, pozostaje wymienic czujnik abs ktory wyciagnalem w czesciach ze starej zwrotnicy i ogarnac czujniki klockow a raczej ich wtyczki


kilka fotek sprzed kilku dni

P3057194.jpgP3057196.jpgP3057197.jpg

P3057198.jpgP3057199.jpgP3057205.jpg

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

dzięki ;) hebelek przod ladnie sie doceira, pozostaje wymienic czujnik abs ktory wyciagnalem w czesciach ze starej zwrotnicy i ogarnac czujniki klockow a raczej ich wtyczki

kilka fotek sprzed kilku dni

P3057194.jpgP3057196.jpgP3057197.jpg

P3057198.jpgP3057199.jpgP3057205.jpg

Piotrunia ładna zmyłka hi hi.Dajesz szanse

Opublikowano

i tak rakieta to nie jest ale kontynuuje tradycje po a4 gdzie bylo jakis czas 1.6 ;]


dzis wpadl stabilizator przod s8 - pełny, wymieniony jeden lacznik, zaciekawil mnie lacznik z drugiej strony gdzie zamiast dwoch tulejek sa dwa sworznie ;) i walcze z czujnikiem abs lewy przod ktory raz wywala blad raz nie

Opublikowano

Piękne D2 , widziałbym taki piec u siebie w OOOO

Opublikowano (edytowane)

taki jest plan jakbym kiedyś odziedziczył jakiś fajny spadek po ciotce w USA :D wsadzić ABZta w manualu do b5q, a z czasem dołożyć kompresor kit jakiś z USA

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

rozmyslam nad v8 ale do b7

Opublikowano

b7 to juz spora masa, roznica 200kg to sporo jak dla mnie


adapterki dzis przyszly, jeszcze tarcze tylko znalezc chocby i uzywki na przymiarke ;)

10600597_1164099003631087_76371929647493

Opublikowano

ładnie :)

ile placiles?

Sam mierzyles rozstaw otoworow czy wykonawca juz wiedzial co i jak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...