vwbartus Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Tak to 90 i jak powiesz że nie żałujesz że nie kupiłeś 100 to i tak nie uwierzę
FroS-t Opublikowano 13 Września 2016 Autor Opublikowano 13 Września 2016 Nie żałuje , na żywo jest naprawdę dobrze Moim zdaniem, jak tylko skończę hamulce odkładam złotówki na gwint i kierownice, gwint to mus a kiera nie daje mi spać po nocach
vwbartus Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Nie żałuje to chyba 100 na aucie nie widziałeś jaką kiere planujesz i jaki gwint ?
mateusztbg Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Prze za***iście się autko prezentuje
FroS-t Opublikowano 13 Września 2016 Autor Opublikowano 13 Września 2016 Nie żałuje to chyba 100 na aucie nie widziałeś jaką kiere planujesz i jaki gwint ? Nie widziałem to fakt, jak zobaczę to pomyśle kiere taką jak Ty masz a gwint do przemyślenia, chciałbym H&R, takie Moje widzimisie ale jak nie starczy kasy to myślę że AP czy Vogtland chyba będzie ok, na pewno chciałbym jakiś twardszy bo na springach przy pełnym załadunku trze mi dość mocno, nad morze jechałem z kompletem osób to było naprawdę nie ciekawie, a przy Quattro i 240 koni na chwile obecna trochę to irytujące lecieć w trasie 100km/h, trochę za miękko jest....
BeyerBrown Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Sprawdzałeś stan amorków, ich sprawność?
FroS-t Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 Wszystko gra byłem na diagnostyce, obciera tylko przy komplecie osób i pełnym bagażniku, po prostu chciałby trochę twardziej
blade13 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Piekne B7!! Tez musze pomyslec o tych kocowkach, spawales czy nakrecane? Mozesz wysalac foto od spodu na pw?
FroS-t Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 Dziękuję , nie mam fotki od spodu niestety, ale to bez jakichkolwiek filozofii, z tłumikarzem ogarnęliśmy w 20min, ja mam obcięte i pospawane
H4mm3R Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Wszystko gra byłem na diagnostyce, obciera tylko przy komplecie osób i pełnym bagażniku, po prostu chciałby trochę twardziej To włóż gumy w tylne sprężyny.
afroo. Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 Nie żałuje , na żywo jest naprawdę dobrze Moim zdaniem, jak tylko skończę hamulce odkładam złotówki na gwint i kierownice, gwint to mus a kiera nie daje mi spać po nocach Także tego. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/367860-kierownica-scieta-tt/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/367857-kierownica-scieta-ttrs6-s-line/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/367872-kierownica-z-poduszka-scieta-a4-b8-lift/
FroS-t Opublikowano 16 Września 2016 Autor Opublikowano 16 Września 2016 Zapomniałem afroo dodać że jeszcze śni mi się brak dolarów po nocach także kiera poczeka jeszcze, ale nie za długo
Norbas Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 Noooo, ale jej cena teeeeez. No, no, ale ciężko dorwać podciętą z perforowaną skórą....
FroS-t Opublikowano 22 Września 2016 Autor Opublikowano 22 Września 2016 (edytowane) Upgrade hamulców…. Ostatnia paczka od Wandeja - dziękuję za całość transakcji która była na najwyższym poziomie Kilka fotek z montażu Całość złożone na tarczach Zimmermann Sport wraz z kolckami Ferrodo oraz stalowy oplot Hell - H4mm3r jeszcze raz bardzo dziękuje za porady A tak to teraz wygląda.... Wiem, wiem za dużo zdjęć Mega się ciesze że w końcu temat zakończony, pomysłów pełna głowa, ale teraz w pierwszej kolejności czas na gwint=>kierownice=>listwy boczne S4, a dalej.... A dalej się zobaczy.... Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez FroS-t
akjam Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Jest git! A lista kolejnych zmian też mi pasuje!
Rekomendowane odpowiedzi