C4NC3R Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 W sumie to 2,5 roku całkowicie bez jakiejkolwiek awarii poza wyrzcueniem DPF który i tak sam chcialem wy***rdolić i wymianą jednego sterownika, więc sam nie wiem co powiedzieć, auto systematycznie pod komputerem, w poprzednie B6 troche dolarów wrzuciłem i jestem wyczulony na jakiekolwiek objawy które moga wskazywac na jakąś awarie ale to chyba jak większość osób tutaj na forum, auto na bieząco monitorowane no i co zrobię, nic.......z wtryskami sie liczyłem że może sie to stać bo sprawdzając po vinie już wiedziałem że załapałem się na ostatnią właśnie wadliwą serię.....póki co zostało siedziec i czekać na dalsza diagnozę...... Wywal ten motor i ładuj CDUC
pksmlody Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Wywal ten motor i ładuj CDUC Jakby to było takie proste, każdy by tak robił...
C4NC3R Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Wywal ten motor i ładuj CDUC Jakby to było takie proste, każdy by tak robił... Gdyby to tyle nie kosztowało
H4mm3R Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Leszek nie ma co jęczeć tylko ściskasz pośladki i naprawiasz, sam wpakowałem z 20K w silnik i skrzynię od kiedy mam B7 ale jak się jeździ to niestety trzeba też naprawiać. Byle byś naprawił tego strucla przed Bukowiną
FroS-t Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 Tak super się czytało cały temat a tu na koniec taka przykra awaria strasznie drogie są te wtryski. Życzę autku szybkiego powrotu do zdrowia . Super masz tego furacza. Bardzo dziekuje, miło że dobrze sie czyta Moje wywody Nie no zgadza się Tomek, tyle ile bede mógł to oczywiscie włoże bo mam dużo planów co do auta...........hmmm musze też przyznać że jesli koszta maja być lub okażą się bardzo wysokie to może warto zainteresowac się tematem..... 2.7 biturbo
BeyerBrown Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 No w końcu zaczynasz myśleć rozsądnie Trzymam kciuki za swapem
H4mm3R Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Tak super się czytało cały temat a tu na koniec taka przykra awaria strasznie drogie są te wtryski. Życzę autku szybkiego powrotu do zdrowia . Super masz tego furacza. Bardzo dziekuje, miło że dobrze sie czyta Moje wywody Nie no zgadza się Tomek, tyle ile bede mógł to oczywiscie włoże bo mam dużo planów co do auta...........hmmm musze też przyznać że jesli koszta maja być lub okażą się bardzo wysokie to może warto zainteresowac się tematem..... 2.7 biturbo daj sobie siana
TOM3K Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Jeszcze trochę to o 2.0 ALT pomyśli
FroS-t Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 To tylko luzna myśl była Może jak sie nażre to i u mnie by S4 albo S6 wyszło
Norbas Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Czekaj na rozwój sytuacji i naprawiaj Wagon'a
FroS-t Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 Czekaj na rozwój sytuacji i naprawiaj Wagon'a Yes Sir !
Eddie92 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Powodzenia w naprawie i niskich kosztów !
FroS-t Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 Powodzenia w naprawie i niskich kosztów !
FroS-t Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Opublikowano 28 Listopada 2016 Furacz uzdrowiony? Jeszcze nie ale na dniach powinienem odebrać i wtedy napisze co i jak....
muunv Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Trzymam kciuki, ze to nic powaznego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
FroS-t Opublikowano 14 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Mały up…. A więc tak, auto odebrane, drugi mój stały mechanik do którego zaprowadziłem dupowóz cały czas trzymał się złego ciśnienia na cylindrach i jak zawsze miał racje, ciśnienie było złe co wyszło po kolejnym sprawdzeniu i wskazuje że miałem wcześniej je zle zmierzone, a co za tym idzie auto niepotrzebnie stało ponad dwa tygodnie, przy okazji tego pojawiały się błędne diagnozy od których dostawałem po porostu raka małżowiny usznej i chronicznego bólu głowy, o bezsensownym sprawdzeniu wtrysków przez swoja drogą nieudaczników nie wspominając, nie wiem jak je sprawdzili bo wszystko gra…..Pozwólcie że zostawię to bez komentarza bo moderatorzy usuną mi ten wpis za wulgaryzmy których nasuwa mi się tyle że wylewają się uszami….. Do brzegu, powodem awarii była uszczelka na głowicy a w zasadzie jej brak między 4 a 5 cylindrem i stąd właśnie złe ciśnienie. Co do naprawy, głowica zrobiona, uszczelka, blaszki, wszystkie nowe filtry no i olej. Trochę się naczekałem ale byłem w kolejce, roboty pełne ręce miał mechanik i uprzedzał mnie że będę musiał poczekać, no ale w końcu się doczekałem. Naprawa finansowo do przeżycia tym bardziej że byłem przygotowany na komplet wtrysków….zrobione już 200km od naprawy więc w weekend zakładam osłonę silnika, nowy filtr powietrza i temat uważam za zakończony, przy okazji wpadło też kilka nowych doświadczeń, co do ludzi i ich podejścia do pewnych tematów ale nie będe tu sie żalił bo to nie miejsce na takie rzeczy, nazwijmy to jak wczesniej wspomniałem ''nowymi doświadczeniami". Podsumowując cały Mój wykład, auto lata aż miło więc………. Można myśleć o dalszych modach !!! Edytowane 29 Marca 2017 przez FroS-t
shakal Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 I super, że autko już na chodzie i nie musiałeś wymieniać pół silnika Co do mechaników to się wypowiadał nie będę bo z doświadczenia wiem jak to wygląda Tak, że tego... nic tylko życzyć dalszej bezawaryjnej eksploatacji i konkretnych modyfikacji
BeyerBrown Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Ciekawe kto by pokrył koszty nowych wtrysków gdyby okazało się, że po ich wymianie problem nadal by występował... warsztat?
Rekomendowane odpowiedzi