Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t


FroS-t

Rekomendowane odpowiedzi

Może kmini taki bajer :decayed:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.05.2019 o 19:12, kamil-vag napisał:

Albo jeździłeś na złym ciśnieniu, albo Ci tnie opony... nie za duża różnica rantów względem środka ? ? ? 

 

Tnie, bo jest negatyw z racji gwintu. 

Profi robota jak zawsze :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę detailingu…

2nuno1s.jpg

Cześć wszystkim, na koniec zeszłego roku spotkała mnie bardzo przykra rzecz, w moim domu malowana była elewacja, pomimo iż prosiłem osoby wykonujące tą usługę aby wyrobiły się przed jesienią ponieważ tam gdzie mieszkam są bardzo duże wiatry, zostało to zignorowane i niestety ale po wymalowaniu połowy domu, jednej nocy przyszła potężna wichura, wiało wtedy chyba w całym kraju a potem kilka dni ulewnych deszczy…..

Auto po tym wyglądało tak:

ion38m.jpg

Generalnie całe było w farbie elewacyjnej, lakier, uszczelki, relingi, szyby. Samochód stał schowany za domem tam gdzie nie było malowane ale niestety wichura i opady były tak potężne że wiejący wiatr ochlapał wszystko co się dało. Niestety ale IPA nawet w 100% roztworze która w takim stężeniu może już powodować zmatowienie lakieru, zmywacz silikonowy, ADBL Wipe Out-chyba jeden z mocniejszych zmywaczy oraz inne nic nie dawały, pozostało więc użyć glinki….wiedziałem jak lakier będzie po tym pochlastany i pomimo iż użyty był Gyeon Clay Lube w bardzo dużej ilości, glinka była wymywana co chwila  w ciepłej wodzie z szamponem to niestety po glinkowaniu wyglądało tragicznie, rysy wszędzie jak się patrzy, ogólna masakra i taka c**jnia że nawet na BT pojechałem A3

Tak czy inaczej wolałem się pozbyć farby z lakieru i go porysować niż przejeździć z nią całą zimę… Tutaj Bruuum miał rację trzeba było jeszcze spróbować Kochem Eulex, no ale…… w zimie pomimo że w miarę powiedzmy ogarniam „temat” to zaliczyłem sobie pełne szkolenie z polerowania w profi studiu i powiem Wam szczerze że mógłbym się tutaj pokusić o laborat kiedy to pisałem w rożne miejsca odnośnie szkolenia, ale to chyba nie czas na to, można to podsumować tak, że „wielkie” gwiazdy „facebookowego detailingu” robią łaskę że odpiszą albo i wcale nie odpisują, ale robić z pisknięcia felg ironem, czy wypolerowania tego czy tamtego kosmiczną technologię i wielką tajemnicę tylko dla wybranych to już potrafią doskonale, ale zostawmy to pierdololo bo śmiać mi się tylko chce…

Przez to wszystko nie chciało mi się w ogóle dbać o auto, jeździło cały czas usyfione, było u mechanika na kilka drobnych napraw no a wiadomo jak wygląda czarne Uni jak wraca od mechniora - kolejne rysy. No i tak jeździłem tym brudasem, a do tego kupy, rysy, bałagan po glince i twarde waterspoty na szybach, a po zimie to już było tak zasyfione że szkoda gadać, aż w końcu pewnego pięknego dnia czas było coś z tym zrobić, więc…

Zamiast na mody kasa poszła na graty

35a2e7c.jpg

2agrjmo.jpg

29ymnac.jpg

ipxjet.jpg

a2t85d.jpg

I jedziemy

Po myciu, ponownym glinkowaniu i oczyszczeniu lakieru…

29p8dvq.jpg

Przyszedł czas na korektę…

Generalnie czarne Uni czyli tzw. „zmora detailera” to rodzaj lakieru gdzie najlepiej zrobić wszystko zgodnie ze sztuką i pociągnąć trzy etapy czyli cutting, polish i niestety ale wielokrotny finish. Oczywiście wykończenie tego lakieru to dramat i zabiera wielokrotnie więcej czasu niż wycinanie, każdy kto robił taki lakier wie o co chodzi, rysuje się w zasadzie od każdego dotknięcia, ciężko się wycina, jeszcze ciężej wykańcza, ogólnie ciężko też dobrać pasty polishowe i finishowe z odpowiednim padem, a przy odtłuszczaniu czy wycieraniu past zostawiamy lekkie ryski. W codziennym dbaniu wcale nie jest lepiej bo waterspoty i najróżniejsze oksydacje żyć nie dają a rysy powodują że lakier bardzo szybko matowieje, nawet że tak powiem ze świadomością „detailerską” ciężko jest dbać o taki lakier, z drugiej strony weryfikacja używanych kosmetyków następuje bardzo szybko, szampony z neutralnym PH które długa mogą leżeć na lakierze i łatwo się spłukują, qd usuwające waterspoty, dobre zabezpieczenia, powłoki, dobra piana aktywna, to wszystko ma znaczenie…tak czy inaczej robotę trzeba było zrobić.

Kilka zdjęć z prac mam, chodź co prawda dużo ich nie ma bo nie było czasu pstrykać

2rmmrmv.jpg

59sug6.jpg

2l91f9h.jpg

5vuo37.jpg

Wszystko robione w świetle Scangripa

2ewfhxk.jpg

50/50 to nie jest najlepszy pomysł na UNI no ale …

2num936.jpg

2l9h5r5.jpg

Szyby

15808cg.jpg

2808a43.jpg

Auto oceniam że jest wycięte tak w 85%, kilkanaście grubasów zostało, trochę drobnych  w naprawdę trudno dostępnych miejscach z uwagi na brak mini polerki, ale niedługo już będzie na stanie. Co mogłem to zrobiłem. Zawsze też byłem zwolennikiem nie męczenia lakieru dla kilku rysek, czasami warto zostawić jedna czy dwie i nie zabierać mikronów z całości…

 Jeśli ktoś jest ciekawy jakich użyłem past to:

2urqf41.jpg

I reszta

29wsdw1.jpg

2edavpd.jpg

Przed powłokami

2cfy3vq.jpg

kf3vw1.jpg

Po korekcie przyszedł czas na zabezpieczenie

 Gyeon Primer jako pierwszy

98uhhk.jpg

A potem

W większości lakier został zabezpieczony nową powłoką od CarPro czyli Cquartz Lite

2mgldt3.jpg

A na sam przód wrzuciłem topową dwuskładnikową powłokę od Gyeon a mianowicie DuraFlex

a4vthg.jpg

9k328p.jpg

Jeśli chodzi o wnętrze to Gyeon Vinyl i Leather Cleaner a potem Preserve oraz Leather Coat i Glass

4rahw8.jpg

30sxeue.jpg

eb3frt.jpg

j94l1c.jpg

Na szyby po CarPro CeriGlass i odtłuszczeniu Eraserem wrzuciłem niewidzialna wycieraczkę od Gtechniq czyli G1

xlkvv4.jpg

244r22v.jpg

4fziw6.jpg

Na plastiki oraz relingi po ich oczyszczeniu z farby i odtłuszczeniu Gyeon Prep wrzuciłem CarPro Perl

2s9c5r8.jpg

Przy aucie spędziłem dokładnie 92 godziny robocze, od mycia do nałożenia powłok, siedziałem bite trzy tygodnie, dzień w dzień po pracy.

Po wszystkim tradycyjnie trochę popstrykałem

 No i tak to wygląda

2mp0g2g.jpg

11ilm6f.jpg

34810ex.jpg

28cet8o.jpg

24gt9x5.jpg

wbc9k7.jpg

1o7ryh.jpg

533bbd.jpg

53kcip.jpg

Wnętrze

a08avk.jpg

35lcfvl.jpg

whmwz4.jpg

Z modów to wrzuciłem nowe Ledy w DRL

zvvb7t.jpg

 Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam złapania chodź trochę pasji do ogólnej kosmetyki własnego samochodu, bo to fajna sprawa ale z całego serca nie życzę nikomu mieć auta w czarnym Uni, mimo że wylizany robi największy rozpierdol

Pozdr !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coz napisac... Jak zwykle odje***e :D Jakich padow uzywales na DA? Nie wolales konkretnie go przeczesac rotacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, muunv napisał:

Coz napisac... Jak zwykle odje***e :D Jakich padow uzywales na DA? Nie wolales konkretnie go przeczesac rotacja?

NAT i Rupes, dopóki rysy schodzą w tzrech czy czterech przejazdach nie brałem rotacji, wcześniej korekta była grana na rotacji i futrze, a na czarnym uni robi to taki rozpirdol na lakierze że wole zrobic jeden czy dwa więcej przejazdy i mieć troche prościej do prostawania cuttingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wzialem dzisiaj to testow paste i pada z Honey na DA. Zobaczymy co to warte. 

 

Jak z docieraniem powloki, lekko sie docierala? :mysli: Pytam bo ja uzywam CeramicPro. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, muunv napisał:

Jak z docieraniem powloki, lekko sie docierala? :mysli: 

Całkowicie bezproblemowo, aczkolwiek trzeba w miare szybko docierać do dość szybko odparowuje, fajnie mieć kogoś ze sobą do pomocy, jak z resztą zawsze przy powłokach, wygodniej w dwie osoby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proste, jedna naklada, druga dociera :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, marcin_o23 napisał:

świetna robota, podziwiam zapał, auto wygląda mega dobrze :slina::thumbup1:

Dziekuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszek, tu nie ma co pie##olić. Efekt niesamowity !
Jakbym miał bliżej niż całą Polskę z PD na PN przejechać, to podrzuciłbym Ci chętnie swojego avanta na takie "wylizanie" :drool3:

Miazga :ad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jolley napisał:

Leszek, tu nie ma co pie##olić. Efekt niesamowity !
Jakbym miał bliżej niż całą Polskę z PD na PN przejechać, to podrzuciłbym Ci chętnie swojego avanta na takie "wylizanie" :drool3:

Miazga :ad:

Bardzo dziekuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pier**le, rozjebałeś system, zresztą jak zwykle, kawał roboty włożone ale efekt rwie suty. Dobrze że auto już zrobione, pamiętam jak na bt mówiłeś co się stało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda niesamowicie. Widać że poświęcono mnóstwo czasu. Szacunek . Co to za ledy w drlu ( bez błędów?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adran_ napisał:

Wygląda niesamowicie. Widać że poświęcono mnóstwo czasu. Szacunek . Co to za ledy w drlu ( bez błędów?)

Ledy mam od krystianeos, dokladnie te same co ma Tomekhxc, on mi je polecił, naprawde bardzo fajne:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, karol1981 napisał:

Ja pier**le, rozjebałeś system, zresztą jak zwykle, kawał roboty włożone ale efekt rwie suty. Dobrze że auto już zrobione, pamiętam jak na bt mówiłeś co się stało. 

 

5 minut temu, pksmlody napisał:

Leszek doceniam wkład pracy. Szanuje.

 

29 minut temu, MARCIN607 napisał:

Zrobiony czarny jest naprawdę piekny. Bravo bravo. 

:friends: Bardzo mi miło panowie, dziekuję:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warsztat, umiejętności, pokazanie procesu i efektu pracy na mega poziomie, super się to ogląda, naprawdę miło popatrzeć na taką relację. Kolejny raz rozwaliłeś system ! Perfekcja w każdym calu na karoserii i w każdym pixelu na fotach ! ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...