FroS-t Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Thx Michał chyba mi umknal rozmiar tych felg 19'..jaka jest ich szerokosc? 9 cali Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez FroS-t
FroS-t Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) A więc tak….w chwili obecnej pomału zabieram się za kompletowanie nowego układu hamulcowego, mam nadzieję że za niedługi czas będzie wszystko gotowe, póki co poszukiwania trwają….w między czasie zamówiłem kilka kosmetyków i żeby nie było nudno, to skorzystałem z dnia wolnego i strzeliłem kilka nowych fotek…… Z kosmetyków wleciało…. Auto Finesse Glisten Auto Finesse Total Interior Cleaner Auto Finesse Iron Out Pozdrawiam FroS-t Edytowane 3 Lipca 2016 przez FroS-t
Indi Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Elegancko siadło hebelek większy...... hmmm .... wszyscy co mają 288 zakładają 320 a ci zaś co mają 320 zakładają ~~345 mam mindfuck czy od razu nie skoczyć z 288 na 345 Auto mega mi się podoba!!
KW25 Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Mega sztuka:) Widziałem, że czyścisz wnętrze AngelWax HEAVEN For Leather. Jak się spisuje? Co polecasz do czyszczenia i konserwacji tapicerki S-line?
FroS-t Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Opublikowano 10 Maja 2016 Do mega sztuki jeszcze bardzoo daleko ale dziękuję AngelWax całkiem całkiem, teraz używam Chemical Guys iLeather Cleaner i Conditioner, bardzo sobie chwale te dwa środki, ogólnie w chwili obecnej używam tylko kosmetyków Auto Finesse i Chemical Guys bardzo przypadły mi do gustu te firmy
KW25 Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 To tak jak mi przypasował Shiny Garage:) Szukam właśnie środków do wnętrza a mam taką samą tapicerkę... i chyba się skusze na Chemical Guys (chociaż rozważam pakiet Colourlocka) powiedz mi jeszcze co do czyszczenia tkaniny Speed?
FroS-t Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Opublikowano 10 Maja 2016 Colourlocka czy Zymola i Swissvax też próbowałem, maja mega produkty ale czasami chyba nie warto przepłacać i nie zawsze to co najdroższe jest najlepsze...Bardzo fajne są detailery do wnętrza Auto Finesse Spritz i Chemical Guys Inner Clean oby dwa maja blokery UV także sprawdza się to, Audi ma ten plus że ma matowe wykończenie wiec nie trzeba paćkać wszystkiego w środku dressingami, przynajmniej ja nie lubię...do wnętrza bardzo fajne sprawdza się Auto Finesse Total Interior Cleaner
vwbartus Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Dobra sztuka Koło naprawdę robi robotę i świetnie się tu prezentuje . Ja bym się pokusił o węższe opony i o jakiś gwint aby jeszcze lekko opuścić auto i tył wypchać co najmniej o 10 mm no i przód o 5
FroS-t Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Opublikowano 10 Maja 2016 Czytasz mi w myślach Bartek , powiem szczerze że myślałem że starczy mi takie obniżenie na springach H&R ale za dużo się tutaj na forum naoglądałem spasowań, gwintów i w sumie to kilku dniach już mi było mało, także docelowo myślę że zawita gwint H&R lub Vogtland, chciałbym tył z 0,5cm opuścić a przód z 1,5cm i byłoby idealnie do tego gumy 225 i można będzie pomyśleć o delikatnym dystansie Większego naciągu raczej nie zrobie niz 225, ostatnio nawet nie wiem gdzie ale na postoju zauważyłem że aż kawałki gumy na rancie ochronnym mi powyrywało na jednej oponie z tyłu, jedno rondo u nas remontują i pewnie tam
afroo. Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Większego naciągu raczej nie zrobie niz 225, ostatnio nawet nie wiem gdzie ale na postoju zauważyłem że aż kawałki gumy na rancie ochronnym mi powyrywało na jednej oponie z tyłu, jedno rondo u nas remontują i pewnie tam docelowo myślę że zawita gwint H&R lub Vogtland To na naciągach będzie darło po feldze. Musisz zmienić plan dojazdu do posesji zanim wrzucisz gwinta i porobisz naciągi.
KW25 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Jeszcze raz przeczytałem temat i mam prawie taki sam wypas jak Ty (pomijajac mechanike ) Czy po przygodach z "lepkimi łapkami" w B6 zabezpieczasz jakoś dodatkowo auto? Bo pytałem się producenta i blokada Bear-lock w 6 biegowym manualu nie jest ryglowana z boku tylko w mieszku PS rozumiem, ze tematy kradzieży i zabezpieczeń to śliski temat więc moze byc pw Edytowane 11 Maja 2016 przez KW25
vwbartus Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 także docelowo myślę że zawita gwint H&R lub Vogtland, chciałbym tył z 0,5cm opuścić a przód z 1,5cm i byłoby idealnie do tego gumy 225 i można będzie pomyśleć o delikatnym dystansie Ale żeś porównał H&R do Vogtlanda To tak jakbyś się zastanawiał czy kupić TA czy AP Jak założysz opony 225/35 i dasz dystans to musisz rolować nadkola z przodu bo będzie tarło jak dasz 5 mm dystansu , mi przy oponie 215/35 już tarło i ET 28 więc rolka w ruch i mam wyrolowane Nawet jak teraz go obniżysz przy tej oponie to i tak przytrze o mocowanie nadkola .
FroS-t Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 Wiedziałem i czekałem tylko aż ktoś dopadnie moje porównanie pisalem kiedys juz o tym z H4mm3r'em, śpieszę z wyjaśnieniami, bardzo chciałbym H&R mimo iz mam świadomość że jest to pełen profi gwint i do tanich nie należy i chciałbym go kupić nawet dla własnego widzimisię ale jak zabraknie aż tyle finansów to wiem że AP i Vogtland też będą jak najbardziej ok z czego wymieniłem Vogtland bo wiem że ma on bardzo mało reklamacji i spisuje się dobrze na polskich drogach co do naciągu nigdy aż tak nisko nie schodziłem więc super wiedzy w tym temacie nie mam ale wiem że chce niżej dziękuje za rady, i z dwojga opcji które wymieniłeś Bartek wolałbym 225 na 9j i rolowac nadkola niż iść w mocniejszy naciąg.... KW 25 na nasze złodziejskie k**estwo które jest tak przebiegłe, bezczelne, zuchwałe i niestety pełne wiedzy najlepszy zabezpieczeniem jest dobre AC i znajomy w ubezpieczalni który każdy droższy mod będzie Ci wpisywał w opisie auta ubezpieczonego.... Upgrade hamulców…. Plany były różne co do zmiany spowalniaczy, miało być Audi A8-padło, miało być Brembo z Q5 3.0 TDI-padło, koniec końców nie było mi łatwo na cokolwiek się zdecydować, dlatego finalnie padło na cały zestaw z Audi S4 B7 który kupiłem od naszego klubowego kolegi. Nie liżąc nikomu d*py kieruje w tym miejscu bardzo duże podziękowania dla H4mm3R’a za porady, okazana pomoc i wielkie pokłady cierpliwości których mu nie zabrakło do miliona jak dla Tomka pewnie dziwnych pytań ode mnie no i za polecenie Eltomu bo do nich polecą w niedługim czasie moje zaciski do malowania, póki co leżą już rozebrane…. Przy okazji założyłem ori nakładki w kolorze na te obleśne śruby, żeby już nie szpeciły…. A tu kilka nowych fotek z dzisiejszego spotu
BeyerBrown Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Po co chcesz malować hamulce skoro są już pomalowane? polecą w niedługim czasie moje zaciski do malowania, póki co leżą już rozebrane…. Przednie zaciski nie są całkowicie rozkręcone
instruktor83 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 No to dawaj to jak najszybciej na auta:-) jeszcze jakies konkretne tarcze:-)
FroS-t Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) Kolor ma być intensywny a rozłożonych zacisków już nie fociłem No to dawaj to jak najszybciej na auta:-) jeszcze jakies konkretne tarcze:-) Trochę jenów jeszcze muszę nazbierać na pozostałe graty Edytowane 23 Maja 2016 przez FroS-t
H4mm3R Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Spoko, podeślesz litra dobrej łychy i jakoś przepiję te natrętne pytania o duperele po nocach
hejneken Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) No teraz heble miód malina ps: myślałem, że to finalny kolor Edytowane 23 Maja 2016 przez hejneken
Rekomendowane odpowiedzi