Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Thx Michał :decayed::good:


chyba mi umknal rozmiar tych felg 19'..jaka jest ich szerokosc?

9 cali

Edytowane przez FroS-t
Opublikowano

Fros-t ukradłeś mi felgi :grin:

Opublikowano (edytowane)

A więc tak….w chwili obecnej pomału zabieram się za kompletowanie nowego układu hamulcowego, mam nadzieję że za niedługi czas będzie wszystko gotowe, póki co poszukiwania trwają….w między czasie zamówiłem kilka kosmetyków i żeby nie było nudno, to skorzystałem z dnia wolnego i strzeliłem kilka nowych fotek……



vz9648.jpg



250im4i.jpg



ngykb5.jpg



jaxi6b.jpg



o69n54.jpg



25u7821.jpg



2aeux3.jpg



fwmusk.jpg



jrqv4g.jpg



syv3nk.jpg



Z kosmetyków wleciało….


Auto Finesse Glisten


Auto Finesse Total Interior Cleaner


Auto Finesse Iron Out



1pdwn6.jpg



2gvk7lg.jpg



bjizb8.jpg



14v3al0.jpg



Pozdrawiam FroS-t


Edytowane przez FroS-t
Opublikowano

Elegancko siadło :wink: hebelek większy...... hmmm .... wszyscy co mają 288 zakładają 320 a ci zaś co mają 320 zakładają ~~345 mam mindfuck czy od razu nie skoczyć z 288 na 345 :decayed: Auto mega mi się podoba!!

Opublikowano

Mega sztuka:) Widziałem, że czyścisz wnętrze AngelWax HEAVEN For Leather. Jak się spisuje? Co polecasz do czyszczenia i konserwacji tapicerki S-line?

Opublikowano

Do mega sztuki jeszcze bardzoo daleko ale dziękuję :yes2: AngelWax całkiem całkiem, teraz używam Chemical Guys iLeather Cleaner i Conditioner, bardzo sobie chwale te dwa środki, ogólnie w chwili obecnej używam tylko kosmetyków Auto Finesse i Chemical Guys bardzo przypadły mi do gustu te firmy :)

Opublikowano

To tak jak mi przypasował Shiny Garage:) Szukam właśnie środków do wnętrza a mam taką samą tapicerkę... i chyba się skusze na Chemical Guys (chociaż rozważam pakiet Colourlocka) :P powiedz mi jeszcze co do czyszczenia tkaniny Speed?

Opublikowano

Colourlocka czy Zymola i Swissvax też próbowałem, maja mega produkty ale czasami chyba nie warto przepłacać i nie zawsze to co najdroższe jest najlepsze...Bardzo fajne są detailery do wnętrza Auto Finesse Spritz i Chemical Guys Inner Clean oby dwa maja blokery UV także sprawdza się to, Audi ma ten plus że ma matowe wykończenie wiec nie trzeba paćkać wszystkiego w środku dressingami, przynajmniej ja nie lubię...do wnętrza bardzo fajne sprawdza się Auto Finesse Total Interior Cleaner :good:

Opublikowano

Dobra sztuka :good: Koło naprawdę robi robotę i świetnie się tu prezentuje . Ja bym się pokusił o węższe opony i o jakiś gwint aby jeszcze lekko opuścić auto i tył wypchać co najmniej o 10 mm no i przód o 5 :wink:

Opublikowano

Czytasz mi w myślach Bartek :good: , powiem szczerze że myślałem że starczy mi takie obniżenie na springach H&R ale za dużo się tutaj na forum naoglądałem spasowań, gwintów i w sumie to kilku dniach już mi było mało, także docelowo myślę że zawita gwint H&R lub Vogtland, chciałbym tył z 0,5cm opuścić a przód z 1,5cm i byłoby idealnie do tego gumy 225 i można będzie pomyśleć o delikatnym dystansie :kox:


Większego naciągu raczej nie zrobie niz 225, ostatnio nawet nie wiem gdzie ale na postoju zauważyłem że aż kawałki gumy na rancie ochronnym mi powyrywało na jednej oponie z tyłu, jedno rondo u nas remontują i pewnie tam :facepalm:

Opublikowano
Większego naciągu raczej nie zrobie niz 225, ostatnio nawet nie wiem gdzie ale na postoju zauważyłem że aż kawałki gumy na rancie ochronnym mi powyrywało na jednej oponie z tyłu, jedno rondo u nas remontują i pewnie tam :facepalm:
docelowo myślę że zawita gwint H&R lub Vogtland

To na naciągach będzie darło po feldze. Musisz zmienić plan dojazdu do posesji zanim wrzucisz gwinta i porobisz naciągi. :decayed:

Opublikowano

Zdecydowanie :yes2::good:

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze raz przeczytałem temat i mam prawie taki sam wypas jak Ty ;) (pomijajac mechanike :P)

Czy po przygodach z "lepkimi łapkami" w B6 zabezpieczasz jakoś dodatkowo auto? Bo pytałem się producenta i blokada Bear-lock w 6 biegowym manualu nie jest ryglowana z boku tylko w mieszku :facepalm:

PS rozumiem, ze tematy kradzieży i zabezpieczeń to śliski temat więc moze byc pw :P

Edytowane przez KW25
Opublikowano

także docelowo myślę że zawita gwint H&R lub Vogtland, chciałbym tył z 0,5cm opuścić a przód z 1,5cm i byłoby idealnie do tego gumy 225 i można będzie pomyśleć o delikatnym dystansie :kox:

Ale żeś porównał H&R do Vogtlanda :facepalm: To tak jakbyś się zastanawiał czy kupić TA czy AP :D

Jak założysz opony 225/35 i dasz dystans to musisz rolować nadkola z przodu bo będzie tarło jak dasz 5 mm dystansu , mi przy oponie 215/35 już tarło i ET 28 więc rolka w ruch i mam wyrolowane :decayed: Nawet jak teraz go obniżysz przy tej oponie to i tak przytrze o mocowanie nadkola .

Opublikowano

Wiedziałem i czekałem tylko aż ktoś dopadnie moje porównanie :decayed: pisalem kiedys juz o tym z H4mm3r'em, śpieszę z wyjaśnieniami, bardzo chciałbym H&R mimo iz mam świadomość że jest to pełen profi gwint i do tanich nie należy i chciałbym go kupić nawet dla własnego widzimisię :tongue4: ale jak zabraknie aż tyle finansów to wiem że AP i Vogtland też będą jak najbardziej ok z czego wymieniłem Vogtland bo wiem że ma on bardzo mało reklamacji i spisuje się dobrze na polskich drogach :) co do naciągu nigdy aż tak nisko nie schodziłem więc super wiedzy w tym temacie nie mam ale wiem że chce niżej :decayed: dziękuje za rady, i z dwojga opcji które wymieniłeś Bartek wolałbym 225 na 9j i rolowac nadkola niż iść w mocniejszy naciąg....


KW 25 na nasze złodziejskie k**estwo które jest tak przebiegłe, bezczelne, zuchwałe i niestety pełne wiedzy najlepszy zabezpieczeniem jest dobre AC i znajomy w ubezpieczalni który każdy droższy mod będzie Ci wpisywał w opisie auta ubezpieczonego....


Upgrade hamulców….

Plany były różne co do zmiany spowalniaczy, miało być Audi A8-padło, miało być Brembo z Q5 3.0 TDI-padło, koniec końców nie było mi łatwo na cokolwiek się zdecydować, dlatego finalnie padło na cały zestaw z Audi S4 B7 który kupiłem od naszego klubowego kolegi. Nie liżąc nikomu d*py kieruje w tym miejscu bardzo duże podziękowania dla H4mm3R’a :yes2: za porady, okazana pomoc i wielkie pokłady cierpliwości których mu nie zabrakło do miliona jak dla Tomka pewnie dziwnych pytań ode mnie no i za polecenie Eltomu bo do nich polecą w niedługim czasie moje zaciski do malowania, póki co leżą już rozebrane….

14tymbk.jpg

2efn96v.jpg

4etd2.jpg

10wqzhu.jpg

Przy okazji założyłem ori nakładki w kolorze na te obleśne śruby, żeby już nie szpeciły….

2enx55y.jpg

A tu kilka nowych fotek z dzisiejszego spotu :good:

21boin8.jpg

2hzhj5j.jpg

2ups1w5.jpg

Opublikowano

Po co chcesz malować hamulce skoro są już pomalowane? :P



polecą w niedługim czasie moje zaciski do malowania, póki co leżą już rozebrane….

Przednie zaciski nie są całkowicie rozkręcone :wink:

Opublikowano

No to dawaj to jak najszybciej na auta:-) jeszcze jakies konkretne tarcze:-)

Opublikowano (edytowane)

Kolor ma być intensywny :decayed: a rozłożonych zacisków już nie fociłem :zyzol:


No to dawaj to jak najszybciej na auta:-) jeszcze jakies konkretne tarcze:-)

Trochę jenów jeszcze muszę nazbierać na pozostałe graty :decayed:

Edytowane przez FroS-t
Opublikowano

Spoko, podeślesz litra dobrej łychy i jakoś przepiję te natrętne pytania o duperele po nocach :decayed:

Opublikowano (edytowane)

No teraz heble miód malina :thumbup1:

ps: myślałem, że to finalny kolor :decayed:

Edytowane przez hejneken
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...