lukaszooo Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Powiem wam ze powinniescie posiedziec wiecej w garazu przy robocie bo pisadzie bzdetow bez pokrycia macie opanowane do perfekcji. Czujnik w aso kosztuje 100zl a przezywacie jakby pol silnima trzeba bylo wymienic.
Leopold27 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Powiem wam ze powinniescie posiedziec wiecej w garazu przy robocie bo pisadzie bzdetow bez pokrycia macie opanowane do perfekcji. Czujnik w aso kosztuje 100zl a przezywacie jakby pol silnima trzeba bylo wymienic. Tak jak pisze kolega z tym czujnikiem,zmieniłem przy okazji jeszcze termostat na BEHR i spokój 8km i 90c i stoi w miejscu ale osłonę mam pod silnikiem.
trepek Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Czujniki temp i termostat zawsze kupuje się w ASO. Kolega pisał, że nowy termostat i ten, co wyjął z samochodu były identyczne - to znak, że ktoś już termostat zmieniał. Ori z ASO delikatnie różni się od tego, co kupuje się w sklepie (trzymałem oby dwa w dłoniach). Rok temu wymieniłem termostat na ori i silnik 1.4 TDI (który notabene wydziela mniej ciepła od 1.9 TDI) nie ma problemów z trzymaniem temperatury. Termostat w ASO kosztuje ok 110zł, czujnik temp między 50-70zł (tak mi się wydaje, każda z tych rzeczy jest dwa razy droższa od zamiennika). I tutaj ważna rzecz - silnik musi mieć wszystkie osłony i pokrywy przewidziane przez producenta, łącznie z dolną osłoną silnika i owiewkami na chlodnicy.
lukaszooo Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Termostat 110zł, czujnik 104 zł + oring. Nasze stare paździochy grzeją sie długo i co tu gadać, jak chcecie żeby po 1km miał 90C kupcie sobie benzyne.
lukasz51237 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Termostat 110zł, czujnik 104 zł + oring. Nasze stare paździochy grzeją sie długo i co tu gadać, jak chcecie żeby po 1km miał 90C kupcie sobie benzyne. Jeszcze nie widziałem samochodu z silnikiem benzynowym który osiągałby 90st po przejechaniu 1km tym bardziej zimą Edytowane 5 Stycznia 2016 przez lukasz51237
lukaszooo Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Byle jaki 1.4 np VW zima lapie 90C po max 3 km, latem po 500-1000m.
Audi Maniak Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 Chcecie to sobie dyskutujcie, a kolega lukaszooo niech nie pajacuje że jest wielkim mechanikiem przesiadującym nie wiadomo ile w garażu bo nie masz kolego pojęcia ile ktoś siedzi, to raz, a dwa nie gadaj że ktoś opowiada bzdety bo to, że masz inne teorie, nie znaczy że inne to bzdety. To taka moja mała uwaga. Problem został rozwiazany, i tyle w temacie. Napisałem co było przyczyną, usunąłem ją, powiedziałem jak, a skoro według Ciebie to bzdury, to tylko według Ciebie. Musisz z tym dalej żyć. Tylko miej trochę pokory a nie od razu pajacujesz i ubliżasz Moje gdybanie na temat czujnika, to tylko gdybanie, mam komputer, program diagnostyczny, potrafię go obsługiwać i nie zawsze wyjdzie że czujnik jest zły, bo tam jego zakresu nie sprawdzisz. a mógł bym pisać bzdury w tym temacie, gdybym był tylko piekarzem, ale nie jestem i przekonywać też nie zamierzam. I w to że każdy z was do 15 letniego auta kupuje części w ASO też nie uwierzę, internet wszystko przyjmie. Problem jest rozwiązany więc temat można zakończyć, dzięki za zainteresowanie, pomoc co niektórym, i za hejty też - że wam się chciało. Pozdrawiam.
lukaszooo Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Gdybym tak sie spinał jak ty nie wytrzymał bym tyle lat na forum Widze ze nie doświadczyłeś na własnej skórze kupna w sklepie zamiennika a potem gdy zamiennik padł po miesiącu pójścia do ASO i wkurwienia ze ta sama oryginalna część jest 5zł droższa od zamiennika.
trepek Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 I w to że każdy z was do 15 letniego auta kupuje części w ASO też nie uwierzę To zależy które części. Ale temat termostatu w tych silnikach jest tak znany, że każdy dla spokoju idzie do ASO.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Ten typ tak ma i nie ma co szukać dziury w całym Wymień te świeczki w podgrzewaczu cieczy chłodzącej , może będzie ździebko lepiej A jak chcesz widzieć 90 st. na blacie przy delikatnej jeździe to klimatronik na 18 st. i nawiew na dwie góra trzy kreski Gowno prawda. Nie ma prawa. Przerabialem to. Nie mam tych trzech swiec. I mam 90 stopni nawet przy -15 po 10 km jazdy z dmuchawa na 2 bieg. Silnik AJM Opowiem moja historie. A wiec nagle przestal dobijac do 90. No to termostat. Oczywiscie tylko ori wahler. Po wymianie to samo. No to reklamacja. I tak 10 razy. I nic. A wiec olalem bo bylem na kompie i kolo powiedzial na na bank wskazania temperatury są prawidlowe. Mysle w dupe z tymi termostatami. Robia taka kaszane to olac. Ale po pewnym czasie padl G62. I tu szok. Kupilem nowy oczywiscie oryginalny i ku mojemu zdziwieniu nagle po paru km pojawilo sie piekne 90 stopni. Doslowinie szok. Caly czas rąbał mnie czujnik temp G62. Myslalem ze mnie szlak trafi. Pozdro
lukasz51237 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Byle jaki 1.4 np VW zima lapie 90C po max 3 km, latem po 500-1000m. hahah 500 metrów i silnik ma 90st? Powiedz mi co to za auto, bo muszę je mieć chyba, że ma dworze jest 40st a auto w słońcu stoi
lukaszooo Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) VW Polo 1.4 16v 80km 2007r. zapraszam na jazdy. Przy takiej temp max 3km i 90c na blacie. Edytowane 8 Stycznia 2016 przez lukaszooo
OLIVER Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 VW Polo 1.4 16v 80km 2007r. zapraszam na jazdy. Przy takiej temp max 3km i 90c na blacie. No tak ...na blacie to moze pokazywać ci 90* a w rzeczywistości sprawdzałeś ile *C ma sinik (płyn chłodniczy)????czyli już powinna być ciepła cała chłodnica bo termostat otwiera sie prz 87*..Moim zdaniem to nie jest osiągalne nawet w benzynie na takiej odległosci i w obecnych temp.
trepek Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Oczywiscie tylko ori wahler Wahler nie jest orginałem. To jedynie dobry zamiennik.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Oczywiscie tylko ori wahler Wahler nie jest orginałem. To jedynie dobry zamiennik. Siemka. A jaka firma produkuje oryginalne? Tak z ciekawości?
mo2 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Siemka. A jaka firma produkuje oryginalne? Tak z ciekawości? Behr, obecnie Mahle. Jakiś czas temu zmieniałem i wygląda identycznie jak ori, te same oznaczenia tylko znaczka vw/oooo brak Edytowane 13 Stycznia 2016 przez mo2
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Siemka. A jaka firma produkuje oryginalne? Tak z ciekawości? Behr, obecnie Mahle. Jakiś czas temu zmieniałem i wygląda identycznie jak ori, te same oznaczenia tylko znaczka vw/oooo brak No to w salonie w Swidnicy pier**lą głupoty. Pozdro P.S. Jak w 99% ASO
piotrsob1 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Ten typ tak ma i nie ma co szukać dziury w całym Wymień te świeczki w podgrzewaczu cieczy chłodzącej , może będzie ździebko lepiej A jak chcesz widzieć 90 st. na blacie przy delikatnej jeździe to klimatronik na 18 st. i nawiew na dwie góra trzy kreski Gowno prawda. Nie ma prawa. Przerabialem to. Nie mam tych trzech swiec. I mam 90 stopni nawet przy -15 po 10 km jazdy z dmuchawa na 2 bieg. Silnik AJM Opowiem moja historie. A wiec nagle przestal dobijac do 90. No to termostat. Oczywiscie tylko ori wahler. Po wymianie to samo. No to reklamacja. I tak 10 razy. I nic. A wiec olalem bo bylem na kompie i kolo powiedzial na na bank wskazania temperatury są prawidlowe. Mysle w dupe z tymi termostatami. Robia taka kaszane to olac. Ale po pewnym czasie padl G62. I tu szok. Kupilem nowy oczywiscie oryginalny i ku mojemu zdziwieniu nagle po paru km pojawilo sie piekne 90 stopni. Doslowinie szok. Caly czas rąbał mnie czujnik temp G62. Myslalem ze mnie szlak trafi. Pozdro Twój przypadek świadczy tylko o "profesjonalnym" podejściu do tematu Bo jak ktoś robi to fachowo, to ustala przyczynę , zanim się bierze do wymieniania częsci A wystarczyło tylko dokładnie posprawdzać temperaturki i od razu by było wiadomo co trzeba wymienić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się