Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z hamulcami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam mianowicie taki problem iż jak przyszły temperatury poniżej zera to po naciśnięciu pedału hamulca (chodzi ogólnie o tylni zacisk) to tłoczek w tym zacisku się zblokował. Chociaż teraz przeszedł regenerację oraz wymianę płynu hamulcowego czy nie ma wody oraz linki od ręcznego i wszystko jest ok. Więc nasuwa mi się takie pytanie czy może być to pompa hamulcowa?

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Dość często spotykany przypadek tylko tak to opisałeś że nie wiadomo o co chodzi ... zablokował sie zrobiłeś regeneracje i co ? co ty chcesz od pompy ? ten typ tak ma w b5 czy w b6 tak samo sie zdarza .. trzeba patrzeć raz na rok przynajmniej jak heble sie mają to nie bedzie takich sytuacji ..

Opublikowano

ja co pół roku jeźdżę na przegląd do znajomego mechanika. i nic nie wyszło dopiero teraz jak przyszły te "mocniejsze" mrozy. Faktycznie chaotycznie to napisałem. Ale chodzi mi o to że jak przestał mi działać to została wymieniona linka przepłukany układ czy nie ma w nim wody oraz regeneracja zacisku zrobiona który się blokował. a zacisk widzę że chodzi teraz normalnie ale nadal tłoczek nie odbija.

Opublikowano

Sprawdź jeszcze system prowadnic. Jeśli jarzmo ma takie dołki (a powinna być jedna płaszczyzna) to do wymiany jarzmo.

Opublikowano

Zacisk do rozbiorki linki do sprawdzenia.

Opublikowano

jarzmo jest ok:)

linki są powymieniane i zacisk jest po regeneracji.

ale sprawdzając dzisiaj mini vagiem hamulce/abs to zaczęło mi pikać kontrolka abs ale zaraz znikneła i żadnych błędów nie mam.

już nie wiem co zrobić bo mam zblokowane jedno koło. a i jak postoi w ciepłym tzn w dodatnich temperaturach to wszystko jest normalnie ale jak postoi na dworze przy dzisiejszych temperaturach to wraca do poprzedniego stanu.

Opublikowano

Albo linka albo zacisk

Opublikowano

ale to nawet jak nie używam hamulca ręcznego?

Opublikowano

Nawet

Opublikowano

ok dzięki.

jutro zobaczę :)


linka jednak do wymiany - zamarzała.

ale pojawił się inny problem.

A mianowicie taki iż gdy odpalam po nocy autko to zapala mi się kontrolka z wykrzyknikiem piknie 3-5 razy i gaśnie.

Co to może być?

Płyn sprawdzony jest max, a kompa jak podpiełem to nie ma żadnych błędów.

Opublikowano

ok dzięki.

jutro zobaczę :)

linka jednak do wymiany - zamarzała.

ale pojawił się inny problem.

A mianowicie taki iż gdy odpalam po nocy autko to zapala mi się kontrolka z wykrzyknikiem piknie 3-5 razy i gaśnie.

Co to może być?

Płyn sprawdzony jest max, a kompa jak podpiełem to nie ma żadnych błędów.

Nie wiem czy to nie są objawy siadającego lub słabego akumulatora.... :eusathink:

Opublikowano (edytowane)

a możliwe bo rano muszę trochę pokręcić :P

PS. pytanie z innej beczki:

a ile powinno się ładować akumulator?

ok znalazłem :)

od 10-12h

także temat do zamknięcia.

Edytowane przez Rysiu30_1985
Opublikowano

ja tez mam problem z hamulcami z tylu mialem w tym tygodniu wymieniane łożyska z tylu razem z tarczami ,zaciski byly regenerowane oraz płyn wymieniony lecz i lewe i prawe kolo słabo się kręci gdzie jeszcze szukać przyczyny. reczny odbija dobrze nic go nie blokuje nawet jak pobije reka po kole to nie popuści nic

Opublikowano

a linki sprawdzałeś?

Opublikowano (edytowane)

jesli ci chodzi o linki od recznego to wydaje mi sie ze wszyskto ok bo dobrze odbija do konca

a czy moze to być wina samych zacisków lub przewodów ? bo prowadnice były czyszczone tez i smarowane i lekko chodza . z przodu dziala wszystko elegancko

Edytowane przez gigss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...