Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zasyfiona nagrzewnica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy możliwe jest, aby nagrzewnica była zasyfiona i nie dawała ciepła, ale przy płukaniu od razu leciała ciepła woda? Jakiś kamień, którego nie da się wypłukać?

Opublikowano

Na rozgrzanym silniku sprawdz czy oba weze idace od nagrzewnicy sa cieple, jak tak to masz prawdopodobnie problem z klpka od regulacji temp. i moze sie nie otwierac stad brak ciepla.

Opublikowano

Podepne się pod temat, mam podobny problem, składam mojego Skwarka, tzn Audi A4B5 którego kupiłem po spaleniu kokpitu, kupiłem cale kompletne wnętrze ze szrotu i powoli przekładam. W weekend udało mi się uruchomić silnik a wczoraj robilem proby ogrzewania (mam kilmatronik, przedlift). Po rozgrzaniu silnika do 90 stopni, weze do nagrzewnicy obydwa parzą a z nawiewow po ustawieniu temperatury na HI leci lekko cieple powietrze.. Z racji ze mam jeszczeniezamontowane plastiki od kokpitu to widze ze jak obniżam tempetarure to jeden z silniczkow z dźwigienka na dole po srodku kokpitu porusza się, na zimne da się przestawić. Nie ma jednak gorącego powietrza jak w innych autach a tylko takie średnio cieple. Czy można zrobić jakies testy czy kalibracje klap? Jeśli tak to jak? Bo nagrzewnica chyba jest ok jeśli obydwa weze sa gorace? Zauwazylem jeszcze cos co mnie zastanawia - jest w jednej ramce plastikowej taki czujnik temperatury z smigielkiem, i to smigielko nie kreci się wcale, chyba powinno żeby "czytac" temperaturę we wnętrzu? Może to ma jakiś związek? Ale w sumie na ustawieniu Hi chyba nie brana jest pod uwagę temperatura wnętrza?

Opublikowano

Za pomoca vag'a zrobisz kalibracje klap i sprawdzisz silniczki czy sa sprawne tylko musisz poszukac na forum jak to zrobic, gdzies to bylo opisane. Do silniczkow po zalozeniu deski jest ciezki dostep dlatego warto je sprawdzic wczesniej zeby potem oszczedzic sobie problemow.

Opublikowano

Zamowilem dziś kabel na OBD, poszukam na forum tego opisu kalibracji

Opublikowano

nagrzewnice mogłeś od razu wymienić. a tak w razie W musisz sie bujać jeszcze raz z rozbiórką kokpitu


Pewnie masz zapowietrzoną nagrzewnice i dlatego brak ciepłego powietrza

Opublikowano

W tej ramce plastikowej jest czujnik temperatury wewnętrznej, silniczek ze śmigiełkiem musi się kręcić. Na kanale 57 możesz sprawdzić temperaturę właśnie tego czujnika.

Opublikowano

Jak sprawdzić czy te klapki od regulacji temp są sprawne ?

Opublikowano

zrobic test vagiem i sluchac czy sie zmienia polozenie co za tym idzie takze strumien powietrza z nawiewów. ewe. wywali blad

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...