Gandalesch Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Czy możliwe jest, aby nagrzewnica była zasyfiona i nie dawała ciepła, ale przy płukaniu od razu leciała ciepła woda? Jakiś kamień, którego nie da się wypłukać?
rhinbac Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Na rozgrzanym silniku sprawdz czy oba weze idace od nagrzewnicy sa cieple, jak tak to masz prawdopodobnie problem z klpka od regulacji temp. i moze sie nie otwierac stad brak ciepla.
cyborg78 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Podepne się pod temat, mam podobny problem, składam mojego Skwarka, tzn Audi A4B5 którego kupiłem po spaleniu kokpitu, kupiłem cale kompletne wnętrze ze szrotu i powoli przekładam. W weekend udało mi się uruchomić silnik a wczoraj robilem proby ogrzewania (mam kilmatronik, przedlift). Po rozgrzaniu silnika do 90 stopni, weze do nagrzewnicy obydwa parzą a z nawiewow po ustawieniu temperatury na HI leci lekko cieple powietrze.. Z racji ze mam jeszczeniezamontowane plastiki od kokpitu to widze ze jak obniżam tempetarure to jeden z silniczkow z dźwigienka na dole po srodku kokpitu porusza się, na zimne da się przestawić. Nie ma jednak gorącego powietrza jak w innych autach a tylko takie średnio cieple. Czy można zrobić jakies testy czy kalibracje klap? Jeśli tak to jak? Bo nagrzewnica chyba jest ok jeśli obydwa weze sa gorace? Zauwazylem jeszcze cos co mnie zastanawia - jest w jednej ramce plastikowej taki czujnik temperatury z smigielkiem, i to smigielko nie kreci się wcale, chyba powinno żeby "czytac" temperaturę we wnętrzu? Może to ma jakiś związek? Ale w sumie na ustawieniu Hi chyba nie brana jest pod uwagę temperatura wnętrza?
marjon Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 jak i tak miałes zdjety kokpit to powinienes załozyc nowa nagrzewnice koszt ok 40 zł i swiety spokój http://a4-klub.pl/index.php?/topic/216893-slabe-grzanie-w-audi-a4-b5-nawet-na-hi-jaka-przyczyna-prosba-o-pomoc/page-2#entry4701781
rhinbac Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Za pomoca vag'a zrobisz kalibracje klap i sprawdzisz silniczki czy sa sprawne tylko musisz poszukac na forum jak to zrobic, gdzies to bylo opisane. Do silniczkow po zalozeniu deski jest ciezki dostep dlatego warto je sprawdzic wczesniej zeby potem oszczedzic sobie problemow.
cyborg78 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zamowilem dziś kabel na OBD, poszukam na forum tego opisu kalibracji
rafal9119 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 nagrzewnice mogłeś od razu wymienić. a tak w razie W musisz sie bujać jeszcze raz z rozbiórką kokpitu Pewnie masz zapowietrzoną nagrzewnice i dlatego brak ciepłego powietrza
romandzi Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 W tej ramce plastikowej jest czujnik temperatury wewnętrznej, silniczek ze śmigiełkiem musi się kręcić. Na kanale 57 możesz sprawdzić temperaturę właśnie tego czujnika.
mks1948 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Jak sprawdzić czy te klapki od regulacji temp są sprawne ?
Magicbattle Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 zrobic test vagiem i sluchac czy sie zmienia polozenie co za tym idzie takze strumien powietrza z nawiewów. ewe. wywali blad
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się