Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z wyłączeniem systemu Start/Stop w A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki masz aku i jak ladowales?

Opublikowano (edytowane)

IMG_20220110_201412.jpg.03fda1afcc7b618c17a69e6c0ab4e36e.jpg

15 minut temu, slawek_wkc napisał:

Jaki masz aku i jak ladowales?

Aku ori, 4F0 915 105 E Varta 92Ah 520A i taki też jest zakodowany w 04 grupie adaptacji. Napięcie odczytałem multimetrem przy pracującym silniku na klemach aku, podszybiu i na alternatorze. Jutro go doładuje prostowinikiem

Edytowane przez darek181289
Opublikowano

Jakie miałeś ładowanie w poszczególnych punktach mierzenia

Opublikowano

Patrzyles może czy taki powinien być po vin?

Opublikowano

Ładowanie różniło się o 0,05V więc prawie to samo a aku taki jak wg producenta. 

Opublikowano

Spróbuj zobaczyć czy system zadziała na rozgrzanym silniku i wyłączonej klimie

Opublikowano

Witam,
Czy jest ktos z Warszawy lub okolic kto może wyłączyć system Start/Stop w audi a4 b8 2.0tdi silnik csua i rozkodować inne opcje?

Opublikowano
25 minut temu, gorycka18 napisał:

Witam,
Czy jest ktos z Warszawy lub okolic kto może wyłączyć system Start/Stop w audi a4 b8 2.0tdi silnik csua i rozkodować inne opcje?

Po co go wyłączać całkowicie. Można odwrócić działanie. 

Opublikowano

Jak Ci bardzo ten system przeszkadza to zrób tak jak kolega wyżej napisał, najlepsze rozwiazanie

Opublikowano

A jak mogę to odwrócić?

Opublikowano

W adaptacjach w 09 za pomocą vcds. Zamiast odwracać zakoduj funkcję memory, czyli zapamiętywanie ostatniej pozycji przycisku.

Opublikowano
2 godziny temu, gorycka18 napisał:

A jak mogę to odwrócić?

Cofnij się do komentarza kolegi 

Screenshot_20220116-171650_Samsung Internet.jpg

Opublikowano

nie mam kabla, poszukuje osoby z mazowieckiego kto mógłby mi to zrobić 

Opublikowano
19 minut temu, gorycka18 napisał:

nie mam kabla, poszukuje osoby z mazowieckiego kto mógłby mi to zrobić 

Ja mieszkam w Wawce na Włochach 

Opublikowano (edytowane)

Zapytaj na grupie spoty i zloty odpowiedniego dla Twojego miejsca zamieszkania. Któryś z kolegów napewno na spocie Ci to ogarnie. 1 minbroboty.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
20 minut temu, kamilch-1984 napisał:

Ja mieszkam w Wawce na Włochach 

mógłbyś mi to ogrnąć?

Opublikowano (edytowane)

Panowie jak to jest z tym start stop ustawiłem wartość 88 już dawno temu. jak wciśne przycisk to start stop nie działa, zmieniłem na wartość 28 i również nie działa. Ładowanie akumulatora mam dobre. W sumie nigdy mi to nie przeszkadzało. Ale myślałem że będę miał odwrócone działanie i powinno działać. Już nawet nie pamiętam czy początkową wartość miałem 28. Bo np w a6 poczatkowa wartość to 20.W vcds Żadnych błędów. W jakich momentach pokazuje wam się na wyświetlaczu ta lierta A? Bo mi nigdy. Jak ustawie wartość 24 to dioda się świeci po zapaleniu silnika, tak samo jak ustawie wartość 16... Oj coś namieszałem....

Edytowane przez Waldi_82
Opublikowano

Oryginalnie w B8 jest wartość 28.

Jest kilka warónków, które muszą być spełnione aby s/s działało.

 

Odpowiednie napięcie aku, klimatyzacja, aktywna regeneracja dpf itd. itp 

Opublikowano
37 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Oryginalnie w B8 jest wartość 28.

Jest kilka warónków, które muszą być spełnione aby s/s działało.

 

Odpowiednie napięcie aku, klimatyzacja, aktywna regeneracja dpf itd. itp 

Jesteś pewien że w każdej b8 wartość jest 28? 

Opublikowano (edytowane)

Polift tak, przynajmniej wszystkie polifty, zarówno B8 jak i Q5, które miałem podpięte, miały wartość 28.

Edytowane przez Muskel1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...