Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1,9 tdi avf] Ciężko pali po dłuższym postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pompke musiałbyś zawieźć gdzieś gdzie regenerują i mają maszyne do tego możliwe że nie potrafi już utrzymać ciśnienia i paliwo z niej ścieka przez rozpylacz

Opublikowano

No to mi się wydaje najbardziej prawdopodobne, tylko znów auto unieruchamiać :/

Opublikowano

Albo szukaj używki z gwarancją wyjdzie taniej niżregeneracja Le nigdy niewiadomo jaka sie trafi, chociaż regeneracja też różnie wychodzi

Opublikowano (edytowane)

Ok, dzięki za szybkie odpowiedzi. A nie wiecie może czy można taką pompkę sprawdzić jakoś, jak już ją wyciągnę. Ewentualnie jakie mogą być tego koszta?

Najprościej , najpewniej i najtaniej sprawdza się taką pompkę zamieniając ją podczas wymiany uszczelniaczy z taką , która ma najlepsze korekcje ( w twoim przypadku trzeba by zamienić miejscami trzecią z czwartą ) :decayed:

Ale patrząc na całokształt Twojego przypadku, to żadnej pompki nie podejrzewam o niesprawność :P

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Któryś z kolegów co regenerował pompki mówił ze sprawdzenie w serwisie co regenerował kosztowało go 50 zl za sztuke. Informacja niesprawdzona przezemnie nie było okazji

Opublikowano

Witajcie

Ja po wymianie filtra paliwa mam jakby po dłuższym postoju dostawał się bąbelki powietrza i przy pierwszym odpaleniu zaskakuje ale tak ciężko. Jakby zadławił się na sekundę a potem git. Może to wina uszczelek przy trójniku co wchodzi do filtra. Jak ustalę przyczynę to dam znac.

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No tylko ja już zamieniłem miejscami pompki 3 z 4, tylko przed tym robiem logi tylko jak temp. była 90 stopni i podczas pracy w tej temp. korekcje się przeniosły (ale nie wiem jakie były wcześniej podczas rozruchu). A od baku do vacum powietrza w przewodzie nie było widać, filtr paliwa wymieniony, vacum była podmieniona, głowica zrobiona, tuleje w gniazda pompowtrysków wstawione, uszczelniacze pompek zrobione przed remontem głowicy i podczas remontu (wtedy zamieniono miejscami te pompki). Dziwi mnie ten dziwny dźwięk, który jest podczas zmiany biegu i odpuszczenia gazu, ale tylko przez około 1 kilometr, tak jakby gdzieś było powietrze, a później jest już ropa.

piotrsob1 A co ty byś zrobił, zamienił miejscami 3 z 4 i jak korekcje się przeniosą to wtedy zmiana pompki?

Sprawdzałem dzisiaj i pompki są BA, takich jest dość sporo jak patrzałem i najdroższe nie są.

Opublikowano

A ponownie sprawdzałeś uszczelniacze na 4 PD jak doradzał kolega?

Jeśli tak to dało to jakiś efekt?

Opublikowano

Pisałeś że sam wyjmowałeś pompki i wkładałeś. Więc wyciąg tą czwartą jeszcze raz nic nie przekładaj, obejrzyj oringi i podkładke na dole wszystko jeszcze raz obejrzyj, założ nowe uszczelnienia (30zł) i pomału ostrożnie poskładaj, obejrzyj też to gniazdo(pamiętam że robione). Albo poprostu wyjmij pompke i do zakładu na stól i wiesz wszystko, wtedy decyduj co dalej

Opublikowano (edytowane)

Któryś z kolegów co regenerował pompki mówił ze sprawdzenie w serwisie co regenerował kosztowało go 50 zl za sztuke. Informacja niesprawdzona przezemnie nie było okazji

Znam taki warsztat(możliwe że mówimy o tym samym) i faktycznie biorą po 50zł od sztuki z tym że trzeba to do nich dostarczyć przesyłką - słyszałem na forach tu i ówdzie bardzo dużo dobrych opini o nich. Ode mnie na szczęście blisko więc swoje będę osobiście zawoził.

W razie czego /PW, dam szczegóły.

Cennik brutto:

Sprawdzenie 1 pompowtryskiwacza na stole probierczym

50 zł

Czyszczenie i regulacja pompowtryskiwacza

250 zł

Naprawa pompowtryskwiaczy 1,9 na zestawie naprawczym Firada

450 zł

Naprawa pompowtryskwiaczy 1,9 na zestawie naprawczym Boscha

650 zł

Edytowane przez Ralen
Opublikowano

piotrsob1 A co ty byś zrobił, zamienił miejscami 3 z 4 i jak korekcje się przeniosą to wtedy zmiana pompki?

Sprawdzałem dzisiaj i pompki są BA, takich jest dość sporo jak patrzałem i najdroższe nie są.

Dokładnie , wymienił bym oringi , podkładki temiczne , zamienił miejscami pompki z trzeciego i czwartego cylindra i przymocował je nowymi śrubami .

Jak wysoka korekcja się przeniesie na trzeci cylinder, to będzie świadczyło o uszkodzeniu tej pompki :hi:

Opublikowano

Ok, rozumiem. Dzięki za informacje, teraz trzeba znaleźć chwilę, żeby się za to zabrać, szkoda tylko, że sesja trwa :/

Opublikowano

Łukaszu ten zakład o którym pisałem jest w mojej okolicy w małopolskim, cennika nieznam pamiętam tylko że test 50 zl,

Opublikowano

Więc tak, zmieniłem ponownie uszczelnienia na 4 cylindrze, praktycznie bez zmian. Następnie zakupiłem pompowtrysk używkę, tu są logi http://vaglog.pl/log_251035.html

Auto raz odpali dobrze, a raz musi zakręcić. Pojawił się też kolejny problem, mianowicie auto wpada w tryb awaryjny i zapisał się błąd:

17964 Ciśnienie doładowania- nie osiągnięta granica regulacji, brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem- błąd sporadyczny

Czasami podczas przyspieszania przy około 3 tyś obrotów strasznie zaczyna szarpać autem i wydaje mi się że kopci.

Opublikowano

Wyczyść zmienną geometrie w turbawce, sprawdz gruszke na turbinie(strzykawką z wezykiem). Pompka z gwarancją co kupiłeś? Oddaj jest gorsza niż twoja, wymień na inną. Czemu nie dałeś gdzieś pompek na stół probierczy do sprawdzenia? Tylko odrazu kupowałeś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...