nik23 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Pompke musiałbyś zawieźć gdzieś gdzie regenerują i mają maszyne do tego możliwe że nie potrafi już utrzymać ciśnienia i paliwo z niej ścieka przez rozpylacz
tomcio12345 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Opublikowano 6 Lutego 2016 No to mi się wydaje najbardziej prawdopodobne, tylko znów auto unieruchamiać :/
nik23 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Albo szukaj używki z gwarancją wyjdzie taniej niżregeneracja Le nigdy niewiadomo jaka sie trafi, chociaż regeneracja też różnie wychodzi
piotrsob1 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Ok, dzięki za szybkie odpowiedzi. A nie wiecie może czy można taką pompkę sprawdzić jakoś, jak już ją wyciągnę. Ewentualnie jakie mogą być tego koszta? Najprościej , najpewniej i najtaniej sprawdza się taką pompkę zamieniając ją podczas wymiany uszczelniaczy z taką , która ma najlepsze korekcje ( w twoim przypadku trzeba by zamienić miejscami trzecią z czwartą ) Ale patrząc na całokształt Twojego przypadku, to żadnej pompki nie podejrzewam o niesprawność Edytowane 7 Lutego 2016 przez piotrsob1
nik23 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Któryś z kolegów co regenerował pompki mówił ze sprawdzenie w serwisie co regenerował kosztowało go 50 zl za sztuke. Informacja niesprawdzona przezemnie nie było okazji
DrXXX Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Witajcie Ja po wymianie filtra paliwa mam jakby po dłuższym postoju dostawał się bąbelki powietrza i przy pierwszym odpaleniu zaskakuje ale tak ciężko. Jakby zadławił się na sekundę a potem git. Może to wina uszczelek przy trójniku co wchodzi do filtra. Jak ustalę przyczynę to dam znac. Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
tomcio12345 Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 No tylko ja już zamieniłem miejscami pompki 3 z 4, tylko przed tym robiem logi tylko jak temp. była 90 stopni i podczas pracy w tej temp. korekcje się przeniosły (ale nie wiem jakie były wcześniej podczas rozruchu). A od baku do vacum powietrza w przewodzie nie było widać, filtr paliwa wymieniony, vacum była podmieniona, głowica zrobiona, tuleje w gniazda pompowtrysków wstawione, uszczelniacze pompek zrobione przed remontem głowicy i podczas remontu (wtedy zamieniono miejscami te pompki). Dziwi mnie ten dziwny dźwięk, który jest podczas zmiany biegu i odpuszczenia gazu, ale tylko przez około 1 kilometr, tak jakby gdzieś było powietrze, a później jest już ropa. piotrsob1 A co ty byś zrobił, zamienił miejscami 3 z 4 i jak korekcje się przeniosą to wtedy zmiana pompki? Sprawdzałem dzisiaj i pompki są BA, takich jest dość sporo jak patrzałem i najdroższe nie są.
Mufinek Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 A ponownie sprawdzałeś uszczelniacze na 4 PD jak doradzał kolega? Jeśli tak to dało to jakiś efekt?
nik23 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Pisałeś że sam wyjmowałeś pompki i wkładałeś. Więc wyciąg tą czwartą jeszcze raz nic nie przekładaj, obejrzyj oringi i podkładke na dole wszystko jeszcze raz obejrzyj, założ nowe uszczelnienia (30zł) i pomału ostrożnie poskładaj, obejrzyj też to gniazdo(pamiętam że robione). Albo poprostu wyjmij pompke i do zakładu na stól i wiesz wszystko, wtedy decyduj co dalej
Ralen Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Któryś z kolegów co regenerował pompki mówił ze sprawdzenie w serwisie co regenerował kosztowało go 50 zl za sztuke. Informacja niesprawdzona przezemnie nie było okazji Znam taki warsztat(możliwe że mówimy o tym samym) i faktycznie biorą po 50zł od sztuki z tym że trzeba to do nich dostarczyć przesyłką - słyszałem na forach tu i ówdzie bardzo dużo dobrych opini o nich. Ode mnie na szczęście blisko więc swoje będę osobiście zawoził. W razie czego /PW, dam szczegóły. Cennik brutto: Sprawdzenie 1 pompowtryskiwacza na stole probierczym 50 zł Czyszczenie i regulacja pompowtryskiwacza 250 zł Naprawa pompowtryskwiaczy 1,9 na zestawie naprawczym Firada 450 zł Naprawa pompowtryskwiaczy 1,9 na zestawie naprawczym Boscha 650 zł Edytowane 8 Lutego 2016 przez Ralen
piotrsob1 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 piotrsob1 A co ty byś zrobił, zamienił miejscami 3 z 4 i jak korekcje się przeniosą to wtedy zmiana pompki? Sprawdzałem dzisiaj i pompki są BA, takich jest dość sporo jak patrzałem i najdroższe nie są. Dokładnie , wymienił bym oringi , podkładki temiczne , zamienił miejscami pompki z trzeciego i czwartego cylindra i przymocował je nowymi śrubami . Jak wysoka korekcja się przeniesie na trzeci cylinder, to będzie świadczyło o uszkodzeniu tej pompki
tomcio12345 Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 Ok, rozumiem. Dzięki za informacje, teraz trzeba znaleźć chwilę, żeby się za to zabrać, szkoda tylko, że sesja trwa :/
nik23 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Łukaszu ten zakład o którym pisałem jest w mojej okolicy w małopolskim, cennika nieznam pamiętam tylko że test 50 zl,
tomcio12345 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 Więc tak, zmieniłem ponownie uszczelnienia na 4 cylindrze, praktycznie bez zmian. Następnie zakupiłem pompowtrysk używkę, tu są logi http://vaglog.pl/log_251035.html Auto raz odpali dobrze, a raz musi zakręcić. Pojawił się też kolejny problem, mianowicie auto wpada w tryb awaryjny i zapisał się błąd: 17964 Ciśnienie doładowania- nie osiągnięta granica regulacji, brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem- błąd sporadyczny Czasami podczas przyspieszania przy około 3 tyś obrotów strasznie zaczyna szarpać autem i wydaje mi się że kopci.
nik23 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Wyczyść zmienną geometrie w turbawce, sprawdz gruszke na turbinie(strzykawką z wezykiem). Pompka z gwarancją co kupiłeś? Oddaj jest gorsza niż twoja, wymień na inną. Czemu nie dałeś gdzieś pompek na stół probierczy do sprawdzenia? Tylko odrazu kupowałeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się