bern Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Witam jestem nowy.Mam problem z silnikiem 1.9tdi bke 15km.Samochód na zimnym silniku pali ze strzału a na cieplym silniku ma problem z odpaleniem . Trzeba go kręcic dlużej i strasznie go telepie.Dzieje się to gdy silnik złapie temperatury i go zgasze i odczekam paru minut to ma problem z odpaleniem.Ale na ciepłym silniku go zgaszę i od razu uruchomie pali ze strzału.POMOCY
nik23 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Ogrzewacz paliwa(ten tzw zaworek na filtrze paliwa) albo problem z kompresją. Wrzuć logi 13 18 23 na ciepłym
bern Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2016 Logi zrób, błędy sprawdź żadnych błędów wtryski ok turbo ok dwu masa ok Ogrzewacz paliwa(ten tzw zaworek na filtrze paliwa) albo problem z kompresją. Wrzuć logi 13 18 23 na ciepłym ogrzewacza paliwa ja chyba nie mam a kompresja ok
lukasz51237 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Wskazania czujników temperatury mniej więcej się pokrywają?
bern Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2016 Wskazania czujników temperatury mniej więcej się pokrywają? Jeszcze nie wiem ale odłaczałem czujnik tęp wody i to samo nie pali dobrze trzeba to przytrzymać dłużej
nik23 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Obejrzyj pompe vacum czy nie cieknie. I zrób te logi i wklej inaczej szkoda czasu na zgadywanie
lukasz51237 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Spróbuj zapalać auto na włączonych światłach i napisz czy jest lepiej.
bern Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 Spróbuj zapalać auto na włączonych światłach i napisz czy jest lepiej. czytalem o tych swiatlach jutro z rana to sprawdzę i dam ci znać Spróbuj zapalać auto na włączonych światłach i napisz czy jest lepiej. czytalem o tych swiatlach jutro z rana to sprawdzę i dam ci znać Zapalanie silnika na włączonych światłach nie pomogło.Byłem u mechanika podpiął kompa nie wykazało żadnych błędów. Czujnik temperatury ze wskażnikiem się pokrywa, zwiększył dawkę rozruchową na ciepłym silniku ,a samochód jak nie palił tak nie pali. Samochód został za chipowany została wgrana nowa mapa .Zrobiłem logi sprawdziłem czujnik położenia wału i nadal to samo samochód ma problem z odpaleniem na ciepłym silniku.Problem jest teraz taki że po zgaszeniu ciepłego silnika i ponownym uruchomieniem go od razu nie pali tak jak trzeba.Rzuca silnikiem i muszę przytrzymać dłużej kluczyk i dodać gazu żeby zapali.
nik23 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Możliwe że pompa vacum już nie wyrabia jak sie zagrzeje. Gdybyś zrobił logi 13 23 w razie jakichś problemów z pompkami widać by je było. Może być tak że pompki kończą żywot.
piotrsob1 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Podłącz VAG-a i sprawdź z jaką prędkością kręci silnikiem rozrusznik podczas odpalania na ciepłym Jak dobrze pamiętam , to powinno być minimum 260 obr/min
bern Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 Możliwe że pompa vacum już nie wyrabia jak sie zagrzeje. Gdybyś zrobił logi 13 23 w razie jakichś problemów z pompkami widać by je było. Może być tak że pompki kończą żywot. Logi były robione pompki są bardzo dobre a pompa Vacu sam nie wiem czy jest dobra.wiem że jest suchą i na wyższych obrotach nie brakuje mu paliwa Mój problem się skonczył ze złym odpalaniem na ciepłym silniku.Zaprowadziłem samochód do znajomego i zmienił kąt synchronizacji wałka rozrządu pomogło mu to auto pali ze strzału
fulki Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 ja też bym obstawiał synchro i czujnik temperatury
nik23 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Kolego fulki synchro to kąt synchronizacji wałka rozrządu, i kolega wyżej już napisał ze naprawił ustawiając.
niestandardowy Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Podłącz VAG-a i sprawdź z jaką prędkością kręci silnikiem rozrusznik podczas odpalania na ciepłym Jak dobrze pamiętam , to powinno być minimum 260 obr/min 280.tez obstawiam rozrusznik
bern Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 Problem powrócił auto na ciepłym silniku znowu nie pali .Regulacja wałkiem pomogła tylko na krótko znów mam problem.
fulki Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 to sprawdz czy sie nie przestawiła może za słabo byly śróby dokręcone i sie troszke przestawiła
bern Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 to sprawdz czy sie nie przestawiła może za słabo byly śróby dokręcone i sie troszke przestawiła Śruby są dokręcone mocno nie miało prawa się przestawic. Wczoraj została podniesiona maksymalnie dawka rozruchowa ale nadal to samo auto na ciepłym silniku ma problem z odpaleniem
nik23 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Logi 13 23 4 moze pompki dedają. Z jaką prędkością kręci rozrusznik popatrz na vagu gdy są problemy z odpalaniem
bern Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 Logi 13 23 4 moze pompki dedają. Z jaką prędkością kręci rozrusznik popatrz na vagu gdy są problemy z odpalaniem Logi były robione. Pomki są wstanie idealnym a rozrusznik był regenerowany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się