ozi_wells Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 prawda jest taka ze lambda działa od 60stopni wiec nie powinien duzo wiecej palic ale warto miec tak jak ma byc czyli 90
Dev Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 prawda jest taka ze lambda działa od 60stopni wiec nie powinien duzo wiecej palic ale warto miec tak jak ma byc czyli 90 gdzieś Ty znalazł tę prawdę, hm?
ozi_wells Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 do mniejwiecej 60 stopni jedziesz na ssaniu potem zaczna rególowac.
Dev Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 jeżeli sonda jest w pełni sprawna reaguje w kilka sekund po odpaleniu po to ma podgrzewanie podłącz Vag-a i sprawdz
querro7 Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Panowie, a czy na klimatronicu po drugim lifcie mozna sprawdzic temperature?? jesli tak to jak to sie robi? ok, ok juz wiem
leFF Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Kolego Blade, ja przerabialem opcje termostatu u siebie, autko wolno sie nagrzewalo do 90C na trasie bylo 65C max, silnik sie mrozil. Proponuje wymienic na orginal koszt ok 100/110zl ewent. mozna sprawdzic ten ktory masz obecnie, zatrzymujac wiatrak chlodzenia jezeli auto bedzie nagrzewalo sie szybciej na postoju niz obecnie to na 100% masz uwalony termostat. Pozdrawiam.
Marek12 Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 a nie mozna jezdzic na takim z temperatura 70 stopni? bedzie cos nie teges? Spalanie CI wzrosnie o jakies 2-3 litry zwlaszcza w zimie silnik bedzie niedogzany! A termostat warto wymienic tylko na ori, w ASO cena to 105 zl Znam przypadek kiedy koles dwa razy wymienial termostat na zamiennik i dopiero ori dzialal jak nalezy
Blade50 Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Opublikowano 26 Listopada 2008 Kupiłem właśnie oryginalny w Audi z uszczeleczką 109zł. Wymienię go w środę i dam znać o efektach.Pozdrawiam[br]Dopisany: 24 Listopad 2008, 18:17_________________________________________________Witam.Wymieniłem dzisiaj termostat i nadal jest tak samo. Temp jak była tak jest.Zaobserwowałem jedynie że przy prędkości ok 100km/h (temp ok 80) prędkość ok 120 (temp spada ok 65-75) na postoju temp jest normalna 90 I co to może być bo brakuje mi pomysłów??????????
endriuu Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 f*ck. nie mam pojecia. po 3 termostatach nadal to samo. a temp w ADR to 89-92 na klimatroniku. na blacie nie ma co patrzec -tam ciagle 90.
Blade50 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 Właśnie w tym problem że skończyły mi się pomysły. Zastanawiam sie nad wiskozą???? Czy przy tym silniku na zimno powinna ona się kręcić wolno?????? A pózniej stopniowo ze wzrostem temp szybciej????? U mnie kręci się jednakowo czy zimny czy ciepły!!!
ozi_wells Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 wiskoza wraz ze wzrostem temperatury sprzega sie i powinna sie kręcic po rozgrzaniu z predkoscią wału. jak sie kręci cały czas tak samo to nie jest dobrze.
Agrzesiek4 Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 no ja w tematach nizej opisuje ten sam problem. wisko mi sie kreci caly czas szybko juz na zimnym silniku, wskaznik temp. po przejechaniu 20 km dopiero dochodzi do 60stopni, gasze i zapalam to mam 70 a jak rusze spada do 60, w ogole mi nie wskakuje powyzej 75 stopni, termostat wymienilem 3 dni temu na ori i dalej to samo. a jak unieruchomic ten wiatrak przy chlodnicy? odpiac jakos czy jak? ale bez kombinacji. bo nie wiem czy zmieniac czujnik temp. cieczy czy to moze wisko wariuje. dodam tez ze mam LPG ktore przelacza mi sie gdy silnik ma 30 stopni a dzieje sie to po przejechaniu ok 4-5 km. mi tez sie juz skonczyly pomysly co to moze byc. 1
ozi_wells Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 ja obstawiam wiskoze. sprawdz na zimnym wyłączonym silniku czy jak spróbujesz pokręcic wiatrakiem to idzie luzno i kreci sie czy nie da rady nim przekręcic bez krecenia całym silnikiem.
querro7 Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 to wyglada na to ze ja mialem farta:) wymienilem dzisiaj termostat i samochod od razu zaczal lapac odpowiednia temperaturke: 90-92 na klimatronicu na kanale 49. Jeszcze jak sie uda naprawic jutro FISa to bedzie swietnie;)
Blade50 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2008 Witam ponownie.Ratunku bo już ma dosyć.Wymieniłem dzisiaj wiskozę na orginalną (wymieniłem też termostat i pompę oryginały) i zgadnijcie co ??????? Nadal to samo!!!! wiskoza chodzi już prawidłowo temp łapie błyskawicznie ,ale temp dochodzi tylko do 75C w czasie jazdy na postoju do 90C. Zobaczyłem też że w czasie postoju jak złapie temp 90C i wkręcę go na ok 3tyś obrotów to temp spada błyskawicznie do 75C. Jak ktoś ma jakieś pomysły to proszę pisać bo jestem na skraju nerwicy, jeszcze tydzień i go podpale. Pozdrawiam
ozi_wells Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 no to kurcze ciekawe wymieniłes juz prawie wszystko i dalej lipton sprawdz własnie jeszcze czujnik temperatury. 1
Blade50 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2008 Tylko to jeszcze zostało. tylko czy jak bedzie uszkodzony czujnik temp beda takie skoki 75C-90C????
Blade50 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zobaczę jeszcze te czujniki a jak nie to to zrobimy ognisko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się