arek_cccp Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Tak to jedzie mniej więcej 100-150 4s 100-190~9.2s 100-200 szkoda, że nie dociągnięte ale pewnie ~10.5s film oczywiście z przepaści nagrywany Edytowane 7 Lutego 2016 przez arek_cccp
marcin4x4 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) na jakich kapciach ? BTW: teraz sobie przypomnij jak to w fabryce jeździło... Edytowane 7 Lutego 2016 przez marcin4x4
arek_cccp Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Opublikowano 13 Lutego 2016 bridgestone blizzak zimówki 215/50R 17 o ile dobrze pamiętam. Fabryką nie jeździłem prawie w ogóle po sofcie na ~250 a teraz jest mega przepaść 100-200 zwłaszcza jakieś 7-8s pewnie. Te motory na seryjnym sofcie szału nie robią ale od tego są mody Wydech aktualnie przy obecnej mocy . Gada jak Evo - Grzesiek z GTPerformance stwierdził .
marcin4x4 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) zakładam że dziób w górze to nie wina dojechanych tylnych amorów mnie się podoba. Edytowane 14 Lutego 2016 przez marcin4x4
arek_cccp Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Nie, amorki są okej ale i tak muszę zmienić na dedykowane do obniżonych sprężyn bo szkoda 1ba męczyć , ciesze się, że wydech Ci się podoba . Edytowane 15 Lutego 2016 przez arek_cccp
black4 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Nie, amorki są okej ale i tak muszę zmienić na dedykowane do obniżonych sprężyn bo szkoda 1ba męczyć , ciesze się, że wydech Ci się podoba . Witaj, Jakie springi wrzucasz i jakie amorki? Koła pewnie też jakieś porządne pod tą moc/nm ? Pozdrawiam!
Blachu Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 FMIC 600x230x65 to jakiś custom, czy jak? Bo wszędzie gdzie patrzę to 550x230... PS: Kawał dobrej roboty zrobiliście
arek_cccp Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 Racja chodziło o 550x230x65 a całkowite ma 700x230x65 już poprawione, dzięki.
arek_cccp Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) 2:12-2:30 zabija nawet bulgot V8 masakra czego to nie wymyślą po dzisiejszych testach na 6 biegu do 200 wgniata w fotel bardzo przyjemnie i zbiera się konkretnie na ostatnim biegu, na więcej nie pozwalały warunki Edytowane 21 Lutego 2016 przez arek_cccp
komoornik Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Ciekawe ile to to leci maksymalnie. Ja ostatnio robiłem testy po programie, na niemieckiej autostradzie oczywiście
marcin4x4 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) 2:12-2:30 zabija nawet bulgot V8 bo to się sprzedaje komplety, wygląda jak kupa i brzmi jak kupa zbiera się konkretnie na ostatnim biegu w ośce miałem 5 skrzynie w której 5 była typowym nadbiegiem... nic to nie szło..po ostrym sofcie coś się tam ruszyło... teraz 5 i 6 to inny świat, chce jechać.... tylko nie ma gdzie ;] jak w quattro solidnie czuć to jest dobrze no i nie każde 4x4 rwie kapcie przy zmianie biegów Edytowane 21 Lutego 2016 przez marcin4x4
arek_cccp Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Od tego są niemieckie autobahny ile to poleci hm, przy ~250KM miałem 240-250 licznikowo i zabezpieczenie elektronicznie zadziałało odcinając gaz dużo pewnie zależy od skrzyni ale myślę, że 280 jest realne . Szczerze VMAX mnie nie jara, bardziej wbijanie w fotel na 2-3-4 oraz do 200 zbiera się super na 6 biegu to mi wystarcza w zupełności. Nie ma co kusić losu zwłaszcza, że wskaźników EGT nie mam ani żadnych innych choinek na desce bo nie latam z vmaxem po autostradach . Nawet nie zauważyłem, że ostatnio pękło 1tyś km na tym setupie, wszystko gra i huczy pięknie zwłaszcza wydech . Tak z ciekawości miałem okazję przejechać się 300km w 1.8T ośka w deszczu i powiem Wam, że nie wyobrażam sobie mocnego auta bez quattro . Edytowane 22 Lutego 2016 przez arek_cccp
marcin4x4 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) a jakie Ci przy tym wariowaniu spalanie wychodzi ? Edytowane 22 Lutego 2016 przez marcin4x4
arek_cccp Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Ostatnio zalałem od zaświecenia rezerwy 23l bodajże ~100zł pb98, zrobiłem trasę 160km kilka konkretnych butów ale większość w miarę spokojnie 140km/h-160km/h a potem 90km sporo w mieście z ostrą jazdą pod czerwone pole i wyszło mi 250km na 23l do rezerwy. Także o ile dobrze licze to 9.2l śmiałem się bo jak na tą jazdę i moc to wyszło śmiesznie, wiadomo nie jak dieslem ale podejrzewam, że na serii wyszło by większe spalanie lub podobne a mocowo przepaść. Tak bez trasy o ile pamiętam to wychodzi mi ~11-13l przy ostrej jeździe bez dziadowania na tempomacie może jestem pod jarany mocą ale odnoszę wrażenie, że przy 250km na programie w CS paliło to auto tyle samo... Edytowane 22 Lutego 2016 przez arek_cccp
marcin4x4 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 dobre wyniki, do 10L nie ma się czym przejmować.
arek_cccp Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 Dokładnie, choć na moje przebiegi roczne to nawet 13-14l jest znośne przy obecnych cenach paliw. Spalanie może się wydawać niskie ale to tylko 2.0l + fsi, a pojemność ma duże znaczenie bo jak wiadomo słabsze 3,0v6 3.2fsi 4.2 v8 jadące o wiele gorzej może zapomnieć o takim spalaniu nawet 3.0tdi (pojemność coś musi napełnić i nie jest to powietrze hehe) o ile dobrze słyszałem od posiadaczy to okolice 10l poza trasą.
C4NC3R Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 akże o ile dobrze licze to 9.2l Moje 290 kobył w 1.9 żłopie w cyklu mieszanym 7L ( przy raczej lekkiej nodze). Także Twoje 9L to całkiem niezły wynik, szczególnie na taką moc.
marcin4x4 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) a pojemność ma duże znaczenie bo jak wiadomo słabsze 3,0v6 3.2fsi 4.2 v8 jadące o wiele gorzej może zapomnieć o takim spalaniu no żal... ale oni mają gary ! szpan a auto zadbane bo przeważnie stoi w garażu BTW: myślisz że fabryczne większe TDI są coś lepsze ? nawet 3.0tdi (pojemność coś musi napełnić i nie jest to powietrze hehe) o ile dobrze słyszałem od posiadaczy to okolice 10l poza trasą. ja robię krótkie trasy ~10km i spokojnie schodzę poniżej 10L, jak się bujam po okolicy to też mam poniżej 10L bo przy każdej okazji jest but (trzeba dogrzać silnik). Spalanie mam w D.. Fakt na fabryce 10L w mieście to był optymistyczny wynik, miasto + trochę trasy w żwawszym tempie to często wynik11-13 litrów. Silnik był za słaby do tej budy i Q.. chlało i nie jechało a ja miałem gula. Fabryka to po prostu śmietnik i tyle. Znajomy jak się przesiadł na ASB to po 5km rzucił złotą myśl.. "q.... to 2.0 opier....". tdi.. nie tfsi. Dzisiaj mierzyłem: ~30km + 15km Gdańsk/Sopot styl jazdy normalny bez szaleństw (jeden pościg) z wyprzedzaniem 6,8. Ta sama trasa z korkami (powrót żwawiej, więcej wyprzedzania) 8L Edytowane 25 Lutego 2016 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się