boguc Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Zdjęcie na szybko, przyda się jakieś detalingowe mycie ? Edytowane 3 Marca 2019 przez boguc
dekiel 13 Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 Czekamy na wykres. Wymień korek wlewu oleju lub uszczelkę pod nim bo puszcza.
boguc Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Opublikowano 4 Marca 2019 (edytowane) 30 minut temu, dekiel 13 napisał: Czekamy na wykres. Wymień korek wlewu oleju lub uszczelkę pod nim bo puszcza. Tutaj na serii turbo + program który był robiony w VTech w 2005r - 1.5 bar I na GTB2056 - soft ten sam Umyje wszystko ładnie w weekend i jeśli faktycznie puszcza to kupi się nowy, właśnie sprawdziłem to groszowe sprawy. Chyba że taki od Audi R8 ?? SOFT pod GTB2056 - ustalić jakiś termin z Adrianem z WWE TUNING i myślę że będzie dobrze ? W dalszej kolejności czeka mnie polerka wałka rozrządu + nowe szklanki i panewki, Krzysiek zajrzał do wałka i mówi ze do odratowania jest, zamiast za jakiś czas pakować zamiennik. Czeka mnie też wymiana wahaczy z przodu, przy wymianie oleju i filtrów #Wsółek zajrzał przy okazji do zawieszenia i powoli coś tam trzeba będzie powymieniać. Edytowane 4 Marca 2019 przez boguc
MichałA4 Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 Kamil fajny zestaw gratuluje moda, powiedz mi bo też mam ten sam motor i też chcę zapakować do niego GTB2056/60 + fmic , czy robiłeś coś ze sprzęgłem, czy na razie siedzi seryjny kit? FMIC włożyłeś ten o wymiarach 550/180/65 ?
boguc Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Opublikowano 4 Marca 2019 50 minut temu, MichałA4 napisał: Kamil fajny zestaw gratuluje moda, powiedz mi bo też mam ten sam motor i też chcę zapakować do niego GTB2056/60 + fmic , czy robiłeś coś ze sprzęgłem, czy na razie siedzi seryjny kit? FMIC włożyłeś ten o wymiarach 550/180/65 ? Póki co siedzi seria sprzęgło, które jeździ już u mnie od ~90tys. Jak pójdę dalej z mocą to będzie trzeba zmieniać, dwumas już od roku daje o sobie znać ? fmic wpadł 180 - belka delikatnie podcięta
boguc Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Opublikowano 4 Marca 2019 50 minut temu, trepek napisał: Od kogo masz turbinę? Turbo jak i montaż u chłopaków w Turbo-Spaw. Pięknie to ogarnęli w jeden dzień.
MichałA4 Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 11 minut temu, boguc napisał: Póki co siedzi seria sprzęgło, które jeździ już u mnie od ~90tys. Jak pójdę dalej z mocą to będzie trzeba zmieniać, dwumas już od roku daje o sobie znać ? fmic wpadł 180 - belka delikatnie podcięta Mi na seryjnym turbo i wtryskach AL wyszło 185 KM 387Nm, więcej nie ma chyba sensu dmuchać bo oem turbina się rozleci póki co sprzęgło również jest seryjne i jakoś sobie radzi z momentem . Mi po głowie chodzi zestaw sprzęgła od BRD+ tarcza kevlar, ale muszę jeszcze pogadać z kimś mądrzejszym na ten temat bo zależy mi na tym aby to pracowało tak jak seryjny zestaw. Fmic brałeś z FMIC.PL ?
boguc Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Opublikowano 4 Marca 2019 185hp na serii turbo to sporo, ile to pompuje bar ? Wszystko ogarniali chłopaki z Turbo Spaw, turbo jak i FMIC ja tylko przyjechałem na montaż. BRD seria sprzęgło podobno znosi 500Nm a z kevlarem to taki spokojny jeszcze zapas zostaje, ale koszt nie duży obicia i pewnie jak będę zmieniał sprzęgło to też obije od razu.
MichałA4 Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 Można było by pozostać też przy docisku z AVF i obić tarcze , ale w BRD docisk będzie pewnie mocniejszy , ja celuje finalnie tak w 220/240 KM , ogólnie chce żeby to był w miare bezpieczny dla tego motoru zestaw . Wole mniej dymu niż kilka koni wiecej Niestety nie zagłębiałem się aż tak mocno w temat doładowania turbiny , auto zostalo shamowane przy okazji zmiany pompek , a wykres mam w temacie. Przed zmianą wtryskiwaczy był program na ok 165KM, po zmianie pompek bez ruszania czego kolwiek wynik podskoczył do 185KM , i pewnie gdybym codziennie jeździł tym autem to turbo już dawno by się poddało.
Voucher Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 (edytowane) Kamil, Jaki koszt+robocizna jesli mozna wiedziec? Edytowane 4 Marca 2019 przez Voucher
boguc Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Opublikowano 4 Marca 2019 3 godziny temu, Voucher napisał: Kamil, Jaki koszt+robocizna jesli mozna wiedziec? Oficjalnie w domu 2tys ?? 1
boguc Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) Dziś trochę wysmalcowałem pod maską, może nie jakiś wielki detailing ale od razu trochę inaczej to wygląda ? W najbliższym czasie czeka mnie wymiana 2 wahaczy i zastanawiam się czy od razu nie zmienić amory z przodu, z serii 1BA na takie pod Eibach ProKit. Edytowane 13 Marca 2019 przez boguc
boguc Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Jutro strojenie u Adriana z WWE-TUNING? zobaczymy co da się wydusić z Ori wtrysków i trochę już zmęczonego sprzęgła ? Pytanie od razu do Was, jakie opinie macie o dystansach DYSTOM?? ?
koziol992 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Ciekawy jestem wyniku, planuje u siebie podobny zestaw. Pompki masz al czy ba ?
boguc Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2019 12 minut temu, koziol992 napisał: Ciekawy jestem wyniku, planuje u siebie podobny zestaw. Pompki masz al czy ba ? Pompki jeszcze seria czyli BA. Albo będę podkręcał swoje albo pójdę w AL a moje na sell ? 1
boguc Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2019 12 minut temu, koziol992 napisał: Ciekawy jestem wyniku, planuje u siebie podobny zestaw. Pompki masz al czy ba ? Pompki jeszcze seria czyli BA. Albo będę podkręcał swoje albo pójdę w AL a moje na sell ?
Onyks Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 2 godziny temu, boguc napisał: Pytanie od razu do Was, jakie opinie macie o dystansach DYSTOM?? ? Mogę je szczerze polecić. Używam na obu osiach i zero bicia.
boguc Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2019 W dniu 26.04.2019 o 14:18, Onyks napisał: Mogę je szczerze polecić. Używam na obu osiach i zero bicia. To chyba i ja się zdecyduje ? Co do strojenia: Trzeba było mocno uciąć NM bo sprzęgło ślizgało się już przy 430Nm ? i finalnie zostało 193/414Nm. Już teraz czuć mega różnice bo jest +50Nm. Wrzucę sprzęgło BRD i będzie korekta softu. Wg Adriana na wtryskach które mam 200hp pęknie spokojnie, zobaczymy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się