j4s2c2vr Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Przetestuj Ja przeklinałem za każdym razem jak miałem zdejmować... i w końcu olałem Chyba lepiej pomyśleć o konwersji na szpilki jak zrobił Booster u siebie
Houdini Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 Coś tam się powoli dzieje. Wyciek naprawiony, świece zmienione bo odkąd go mam to świec nie ruszałemDziwi mnie tylko że stare wg numerów były min do Opla i czegoś jeszcze ale nie Audi. Zatem wpadły prawidłoweUdało mi się upolować manuala od 2.8, jutro przeprawa przez pół Polski po niego a za tydzień urlop zaczynam swapowaniem Jakiś research się robiA lista części pewnie się wydłuży jak obejrzę dokładnie skrzynię. No ale trzymam kciuki żeby nie było tragedii [emoji6]
xBladex Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Kawałek masz po tą skrzynię.. widziałem na FB..
Houdini Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 Kawałek masz po tą skrzynię.. widziałem na FB.. Nie ukrywam że 400 w jedną to nie mało [emoji14]
Houdini Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2017 Skrzynia na miejscu [emoji2] Wisła i droga do niej piękna, więc było przyjemne z pożytecznym [emoji6] Skrzynia wydaje się być w dobrym stanie. Sprzęgło do wymiany, dwumas ma jakieś 1,5 cm luzu, więc już resztki, ale finanse zmuszają założyć [emoji17] przeguby ok. Przy okazji za grosze wyrwałem łapę wiskozy bo moja się pokruszyła i siedzi na słowo honoru. Do tej pory zmieniłem olej w dyrze(Castrol) i skrzyni (Ravenol), uszczelniacze półosi w skrzyni i w dyfrze, uszczelniacz wału do dyfra...220 zł, brak zamienników, masakra, podobnie jak uszczelniacz wału korbowego ponad 400, więc za obydwa podziękowałem, no i nowy uszczelniacz wału w skrzyni. Trochę roboty było a czasu bardzo mało [emoji17] w sobotę ruszam że swapem, postaram się zrobić tutorial i rzucić na forum [emoji4] narazie research i planowanie, żeby przypadkiem nic mnie nie zaskoczyło [emoji6] Olej w dyfrze zdecydowanie ciemniejszy niż w skrzyni Skrzynia wyczyszczona z pyłu sprzęgła Pierdoły [emoji6] Tym razem dla odmiany dyfer robiłem na balkonie a skrzynię...w zsypie na 5m²[emoji1][emoji1][emoji1] Da się? [emoji2]
xBladex Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Damian tak z czystej ciekawości zapytam.. nie myślałeś żeby sobie gdzieś garaż kupić lub wynająć i działać na spokojnie pod dachem itp? Teraz tylko życzyć bezawaryjnej jazdy.
Houdini Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2017 Damian tak z czystej ciekawości zapytam.. nie myślałeś żeby sobie gdzieś garaż kupić lub wynająć i działać na spokojnie pod dachem itp? Teraz tylko życzyć bezawaryjnej jazdy.Owszem myślałem, ale zazwyczaj to są spore koszta - 300+/msc.Najpierw życz bezniespodziankowego swapa, a potem dopiero jazdy [emoji2]
xBladex Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Jeśli są aż takie koszty to rozumiem... To życzę bezproblemowego swapa .
Fela Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Tez, mam ten problem . wszystko robione w domu albo pod domem,ale dla chcącego nic trudnego. Ps. Bezawaryjności. Pozdrawiam
Houdini Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Opublikowano 20 Lipca 2017 Jestę manualę Tak, stało się. Automat wyleciał i mam mieszane uczucia. Sama wymiana zajęła nieco ponad dwa dni ale w dużym stopniu przez serwo i ułożenie skrzyni i silnika na sankach. Auto zyskało na dynamice, mniej pali, zwiększył się vmax no ale spadł komfort, a raczej wygoda. Skrzynia którą kupiłem hmmm...w dużym stopniu śmieć i może to ma ogromny wpływ na moje mieszane uczucia. Przeguby strzelają nawet przy jeździe na wprost, jeden z nich wysypał kulki na drogę gdy dałem mocniej gazu na skręconych...dwumas wali że ciężko zmienić bieg bez stuknięcia no i skrzynia jest zdecydowanie głośniejsza na pierwszym biegu niż na reszcie, czyli też coś się dzieje. Narazie zostawiam wszystko jak jest bo spłukałem się kompletnie i trzeba się powoli i spokojnie toczyć. Miałem robić tutorial z milionem zdjęć i dokładnym opisem co i jak, ale skończyło się na kilku fotach i wniosku że taka zabawa wydłużyła by wszystko o parę ładnych godzin, więc odpuściłem. Z mniej miłych obserwacji to zauważyłem że ładowanie mi spadło do nieco ponad 12v wg zegarów. Wnętrze alternatora rok temu regenerowałem, przewodu aż nadmiar, więc obstawiam że regulator napięcia. Dziś udało mi się w końcu odebrać felgi. Dwa miesiące opóźnienia..... Kolor prezentuje się ciekawie, rant - spodziewałem się większego lustra, ale podobno więcej nie udało się wyciągnąć z chińczyka. Po dostawie do domu od razu zabrałem się za śruby. Wcześniej były imitacje spline'ów, ale postanowiłem że wrzucę prawdziwe śruby. Wiertarka w dłoń, gwintownik gotowy i jedziemy. I co? Gówno! A powinno wyjść tu Po przemyśleniu wielu za i przeciw podjąłem decyzję że tnę śruby na pół I wwiercam się tak aby nie przebić się na drugą stronę. W kilku przypadkach delikatnie przeszło na wylot, ale to dosłownie 2mm², więc bez tragedii, bo tragedia jest gdzie indziej. W 4 miejscach przebiłem się ale z drugiej strony - tam gdzie będzie wdmuchanych kilka atmosfer... Niestety nie starczyło czasu ogarnąć wszystkiego, więc dalej będę działał w piątek z ogromną nadzieją że uda się to w ogóle wyważyć... Jedynym w pełni pozytywnym akcentem jest przesyłka z usa od ECS tuning[emoji2] piękne gumowe dywaniki [emoji2][emoji2] narazie byle jakie foto na szybko robione, więcej wrzucę jak znajdę wolną chwilę
a4-freunde Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 6 godzin temu, Houdini napisał: Jestę manualę Tak, stało się. Automat wyleciał i mam mieszane uczucia. Sama wymiana zajęła nieco ponad dwa dni ale w dużym stopniu przez serwo i ułożenie skrzyni i silnika na sankach. Auto zyskało na dynamice, mniej pali, zwiększył się vmax no ale spadł komfort, a raczej wygoda. Skrzynia którą kupiłem hmmm...w dużym stopniu śmieć i może to ma ogromny wpływ na moje mieszane uczucia. Przeguby strzelają nawet przy jeździe na wprost, jeden z nich wysypał kulki na drogę gdy dałem mocniej gazu na skręconych...dwumas wali że ciężko zmienić bieg bez stuknięcia no i skrzynia jest zdecydowanie głośniejsza na pierwszym biegu niż na reszcie, czyli też coś się dzieje. Narazie zostawiam wszystko jak jest bo spłukałem się kompletnie i trzeba się powoli i spokojnie toczyć. Miałem robić tutorial z milionem zdjęć i dokładnym opisem co i jak, ale skończyło się na kilku fotach i wniosku że taka zabawa wydłużyła by wszystko o parę ładnych godzin, więc odpuściłem. Z mniej miłych obserwacji to zauważyłem że ładowanie mi spadło do nieco ponad 12v wg zegarów. Wnętrze alternatora rok temu regenerowałem, przewodu aż nadmiar, więc obstawiam że regulator napięcia. Dziś udało mi się w końcu odebrać felgi. Dwa miesiące opóźnienia..... Kolor prezentuje się ciekawie, rant - spodziewałem się większego lustra, ale podobno więcej nie udało się wyciągnąć z chińczyka. Po dostawie do domu od razu zabrałem się za śruby. Wcześniej były imitacje spline'ów, ale postanowiłem że wrzucę prawdziwe śruby. Wiertarka w dłoń, gwintownik gotowy i jedziemy. I co? Gówno! A powinno wyjść tu Po przemyśleniu wielu za i przeciw podjąłem decyzję że tnę śruby na pół I wwiercam się tak aby nie przebić się na drugą stronę. W kilku przypadkach delikatnie przeszło na wylot, ale to dosłownie 2mm², więc bez tragedii, bo tragedia jest gdzie indziej. W 4 miejscach przebiłem się ale z drugiej strony - tam gdzie będzie wdmuchanych kilka atmosfer... Niestety nie starczyło czasu ogarnąć wszystkiego, więc dalej będę działał w piątek z ogromną nadzieją że uda się to w ogóle wyważyć... Jedynym w pełni pozytywnym akcentem jest przesyłka z usa od ECS tuning piękne gumowe dywaniki narazie byle jakie foto na szybko robione, więcej wrzucę jak znajdę wolną chwilę kolego skad takie piekne dywany
Houdini Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Opublikowano 20 Lipca 2017 ECS tuning, sklep z USA jako jedyni je mają w ofercie [emoji6]
Łuki28.08 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 to 18" ?? no dywaniki fajne,mało spotykane..będą na zimę czy na cały sezon ??
Houdini Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Opublikowano 21 Lipca 2017 to 18" ?? no dywaniki fajne,mało spotykane..będą na zimę czy na cały sezon ??Tak 18, a dywany narazie je wrzucę i będę myślał co dalej, bo szkoda mi trochę niszczyć welurowych f&c i chyba będą tylko zlotowe [emoji6]
kajmanovsky Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Więc nie robiłeś remontu skrzyni przed jej założeniem? Osiągi rekompensują wygode automatu? Bo mnie chodzi jedynie o to... kasa jest pewnie podobna co za regeneracje tipa
Houdini Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Opublikowano 23 Lipca 2017 Nie robiłem remontu, jedynie nowe uszczelniacze i olej. Osiągi zdecydowanie się poprawiły, aczkolwiek jeszcze nie dostał ostro ode mnie, bo pierwsza i ostatnia próba skończyła się urwaniem przegubu, więc łomot dostanie po zakupie nowych [emoji6] ale zdecydowanie czuć że ma więcej siły, zarówno na niskich jak i wysokich biegach. Spalanie również na plus. Czy tyle samo? Mnie wszystko wyniosło 2500, więc nie wiem czy za tyle bym tipa zrobił. Wydaje mi się że tip to koszt od 3 w górę.
kajmanovsky Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 ja zrobiłem za właśnie tyle ale podkreślam - regeneracja no i robiłem to nie w serwisie tylko prywatnie
Houdini Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Opublikowano 23 Lipca 2017 Ale regenerację czego? Konwertera czy coś w skrzyni?
wesz82 Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Hudi podaj namiar na ta gumowa podloge Jakies przeguby mam kupilem nowki lobbro i nir pojezdzily dlugo bo swapa hebli zrobilem. Jaki potrzebujesz ten przegub?? Ja mam duzy od strony wew a maly od zew taki jak jest w ajmie.
kajmanovsky Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 2 godziny temu, Houdini napisał: Ale regenerację czego? Konwertera czy coś w skrzyni? regeneracja konwertera w jakiejs firmie, wymiana pompy i plyty sterujacej oraz tarczek sprzegiel pompe koles mial uzywana, tak samo sciagnal uzywana plyte sterujaca bo tamta puszczala cisnienie 2600 za calosc za wymiane wszystkiego na nowe stwierdzil ze 5-6tys
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się