Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Felerny imbusik - zabierak - pompy olejowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale z tego co czytałem na forum to tylko BLB mają z tym problem,raczej BPW tego tak nie dotryczy[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 06:20_________________________________________________podobno BPW od BLB są poprawione

zarowno w BPW jak i BLB do 11.2005 stosowane byly kola lancuhowe z lancuchem i napinaczem. od 11.2005 wszedl w zycie naped zebaty. ale problem zabieraka oraz gniazda w walku wyrownowazajacym pozostał.

Opublikowano

Klubowicze-nie denerwujcie się że umieszczam reklamę.Robię to dlatego aby inni nie przepłacali w serwisach.Moja naprawa jest skuteczna i przede wszystkim uczciwa.Nie każdy decyduje się na przeszczep pompy z 2.0 na pompę 1,9.Dla mnie jaro9999 to prawdziwy mechanik z wiedzą i doświadczeniem-jeśli ktoś zechce wywalenia wałków wyrównoważających polecam warsztat jaro9999

1. to nie jest dział reklam.

2. nie robisz tego charytatywnie

3. Jaro4444 nie prowadzi warsztatu.

Opublikowano

Klubowicze-nie denerwujcie się że umieszczam reklamę.Robię to dlatego aby inni nie przepłacali w serwisach.Moja naprawa jest skuteczna i przede wszystkim uczciwa.Nie każdy decyduje się na przeszczep pompy z 2.0 na pompę 1,9.Dla mnie jaro9999 to prawdziwy mechanik z wiedzą i doświadczeniem-jeśli ktoś zechce wywalenia wałków wyrównoważających polecam warsztat jaro9999

A po co kmbinować?? PROSTE!!!!

AUDI JAKIE BY NIE BYŁO ZAWSZE JEST AUDI.ROBIĄ SILNIKI JAKIE TERAZ ROBIĄ I NIC NA TO NIE PORADZIMY.WIĘC PO CO WDAWAĆ SIĘ W DODATKOWE KOSZTA Z PRZERABIANIEM WAŁKÓW,POMPY ITP. JAK FURKI ŚMIGAJĄ.JA DO SWOJEGO BPW NIE MAM ZAMIARU NIC WKŁADAĆ I NAPEWNO GO PRZERABIAĆ BO TAK BĘDZIE LEPIEJ-I PO PRZERÓBCE SIĘ MOŻE SZYBCIEJ ROZ....OLIĆ.DO PÓKI JEŻDZI TO NIC NIE BĘDĘ KOMBINOWAŁ,A JAK COŚ KLĘKNIE POWAŻNEGO TO NAJWYŻEJ WYMIENIE SILNIK NA DRUGI NP. BKD CZY BRD I KOSZTA TE SAME :good:

Opublikowano

Prawda jest taka że już są warsztaty które oferują regenerację wałków za 800zł dając gwarancję że już się gniazdo nie wyrobi :cool1: Poza tym pytałem jak to jest z tym ciśnieniem i okazało się że 70 proc osób zajeżdża silniki na własne żądanie, bo zapala się kontrolka ciśnienia oleju ale podobno gaśnie powyżej 1500oibr/min więc ludzie jadą dalej myśląc że to czujnik. Ja byłem kilka dni temu na wymianie tego imbusika i gniazdo było w bardzo dobrym stanie a napęd miał prawie zerowe ślady zużycia. Więc nie ma się co przejmować kombinować tylko jeździć dalej :cool1:

Opublikowano

Prawda jest taka że już są warsztaty które oferują regenerację wałków za 800zł dając gwarancję że już się gniazdo nie wyrobi :cool1: Poza tym pytałem jak to jest z tym ciśnieniem i okazało się że 70 proc osób zajeżdża silniki na własne żądanie, bo zapala się kontrolka ciśnienia oleju ale podobno gaśnie powyżej 1500oibr/min więc ludzie jadą dalej myśląc że to czujnik. Ja byłem kilka dni temu na wymianie tego imbusika i gniazdo było w bardzo dobrym stanie a napęd miał prawie zerowe ślady zużycia. Więc nie ma się co przejmować kombinować tylko jeździć dalej :cool1:

I o to takie podejście do Audi 2,0 TDI mi się podoba. :good:

A tak kolego że zapytam to mógł byś mi napisać jaki masz przebieg w swoim autku?

Opublikowano

Panie moderatorze Musashi!!!

PROSZĘ POCZYTAĆ DOKŁADNIE NA FORUM CZY PAN JARO9999 NIE MA WARSZTATU!!!JAKOŚ LUDZIE PISZĄ ŻE ROBILI U NIEGO AUTO.POZDRAWIAM

naprawa pomp olejowych 2.0 tdi !!!

Opublikowano

Nie ma u nas nikogo z nickiem jaro9999 chyba chodzi Ci o jaro4444 i ludzie robią auta w warsztacie który polecał jaro bo tam już wiedzieli o co kaman

Opublikowano

Przepraszam za błąd.Chodziło mi o Jaro 4444. W temacie :wywalenie wałków wyrównoważających" jest wyraźnie napisane kto u kogo co robił.Nie mam nic przeciwko tylko nie lubię jak ktoś pisze nieprawdę...

Opublikowano

Przepraszam za błąd.Chodziło mi o Jaro 4444. W temacie :wywalenie wałków wyrównoważających" jest wyraźnie napisane kto u kogo co robił.Nie mam nic przeciwko tylko nie lubię jak ktoś pisze nieprawdę...

sądzę że mało kto lubi

Opublikowano

Panowie,przeglądałem forum aut marki OPEL i FORD i muszę was pocieszyć że Audi jest nadal naj mniej awaryjnym autem na rynku bo te dwie marki a zwłaszcza silniki diesla stoją po serwisach :polew:

FORD MONDEO I OPEL VEKTRA to są dopiero że tak powiem gówienka :thumbdown:

mój kuzyna ma opla astrę z 2006 roku i mówił mi że ma z nim wieczny problem.

Opublikowano

Panowie,przeglądałem forum aut marki OPEL i FORD i muszę was pocieszyć że Audi jest nadal naj mniej awaryjnym autem na rynku bo te dwie marki a zwłaszcza silniki diesla stoją po serwisach :polew:

FORD MONDEO I OPEL VEKTRA to są dopiero że tak powiem gówienka :thumbdown:

mój kuzyna ma opla astrę z 2006 roku i mówił mi że ma z nim wieczny problem.

dlatego jezdze audi :cool1:

Opublikowano

Panowie,przeglądałem forum aut marki OPEL i FORD i muszę was pocieszyć że Audi jest nadal naj mniej awaryjnym autem na rynku bo te dwie marki a zwłaszcza silniki diesla stoją po serwisach :polew:

FORD MONDEO I OPEL VEKTRA to są dopiero że tak powiem gówienka :thumbdown:

mój kuzyna ma opla astrę z 2006 roku i mówił mi że ma z nim wieczny problem.

dlatego jezdze audi :cool1:

Ja też wybrałem AUDI ale...

Jeżdżę służbowo Toyotą Verso (we wrześniu minęły 3 lata), przekulałem do tej pory 147 000 km i muszę się pochwalić - ZERO AWARII !!

KOMPLETNIE NIC SIĘ NIE ZEPSUŁO...

Za jakieś dwa tygodnie wymiana auta...też na Verso.[br]Dopisany: 19 Listopad 2010, 16:41_________________________________________________

Panowie,przeglądałem forum aut marki OPEL i FORD i muszę was pocieszyć że Audi jest nadal naj mniej awaryjnym autem na rynku bo te dwie marki a zwłaszcza silniki diesla stoją po serwisach :polew:

FORD MONDEO I OPEL VEKTRA to są dopiero że tak powiem gówienka :thumbdown:

mój kuzyna ma opla astrę z 2006 roku i mówił mi że ma z nim wieczny problem.

dlatego jezdze audi :cool1:

Ja też wybrałem AUDI ale...

Jeżdżę służbowo Toyotą Verso (we wrześniu minęły 3 lata), przekulałem do tej pory 147 000 km i muszę się pochwalić - ZERO AWARII !!

KOMPLETNIE NIC SIĘ NIE ZEPSUŁO...

Za jakieś dwa tygodnie wymiana auta...też na Verso.

P.S.

Jeszcze małe podsumowanie:

Audi dla przyjemności

Toyota do roboty...

Opublikowano

AUDI JEST W CIPKE :good:

Opublikowano

Panie moderatorze Musashi!!!

PROSZĘ POCZYTAĆ DOKŁADNIE NA FORUM CZY PAN JARO9999 NIE MA WARSZTATU!!!JAKOŚ LUDZIE PISZĄ ŻE ROBILI U NIEGO AUTO.POZDRAWIAM

naprawa pomp olejowych 2.0 tdi !!!

Znów szanowny Kolega pluje jadem... :takiego:

Czy napisałem już kilkanaście razy, że nie mam warsztatu, nie czerpię z ludzi z forum ani złotówki zysku, robię zawodowo całkiem co innego i więcej od kilku miesięcy nawet nie pracuję w Warszawie? Więcej, nie tylko to napisałem, ale jest tu wiele osób, którym bezinteresownie pomogłem. Robię tak bo tak lubię i cieszę się kiedyś komuś pomogę. Poza tym nie jestem człowiekiem widmem. Wiele osób zna moje imie i nazwisko. Poszukaj więc w Panoramie firm czy posiadam jakiekolwiek usługi. Od razu informuję Cię, że szkoda Twojego czasu.

Owszem polecałem i polecam warsztaty mechaniczne firmy MR-Motors i warsztat Pana Jarosława Tarkowskiego z Sulejówka, bo w obu tych warsztatach mechanicy mają wiedzę odpowiednią do wykonania opracowanych przeze mnie modyfikacji. Właśnie w tych warsztatach ludzie robili modyfikacje, a nie u mnie.

Więc jeżeli zarzucasz mi pisanie nieprawdy to podaj dowody albo publicznie przeproś.

Opublikowano

........ale jest tu wiele osób, którym bezinteresownie pomogłem. Robię tak bo tak lubię i cieszę się kiedyś komuś pomogę...........

Bardzo fajnie mieć na forum takiego pomocnego kolegę :good:

jak tylko ktoś pomorze,doradzi czy coś to zaraz oczernianie,a przeprosiny się należą.

Opublikowano

Mam pytanie, czy w silniku BRD zespół napędu pompy też jest felerny (czyli wymaga wymiany imbusika), czy już został poprawiony, i nie trzeba go wymieniać.

Opublikowano

Mam pytanie, czy w silniku BRD zespół napędu pompy też jest felerny (czyli wymaga wymiany imbusika), czy już został poprawiony, i nie trzeba go wymieniać.

Z tego co wiem to jeden h..j czyli napęd pompy taki sam.A jaki masz kolego przebieg?może jeszcze nie trzeba się o to martwić?

Opublikowano

cyt:

Witam wszystkich hi

Chciałbym podzielić się ze wszystkimi wrażeniami z udanej operacji likwidującej nieszczęsne wałki wyrównoważajace thumbdown

Ordynator jaro 4444 notworthy notworthy :notworthy:zastosował u mojego Parcha innowacyjną terapię którą fachowo opisał w/w wątku.

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0.

Jako wyleczony pacjent jestem pełen podziwu dla wiedzy jaro good good :good:Facet jest chodzącą encyklopedią vag na każde pytanie

potrafił odpowiedzieć szczegółowo i cierpliwie. Nqaprawdę pełen szacun notworthy notworthy notworthy notworthy

Do rzeczy:

Rano zjawiłem się w warsztacie i zobaczyłem audika który chodził jak odkurzacz gdyby nie tablica rejestracyjna nie uwierzyłbym ,ze to mój shocked

kultura pracy w porównaniu ze "starym" nieporównywalna Zadnych drgań cisza jak po śmierci organisty.Jazda do Wałbrzycha 420km to czysta przyjemność.Spalanie w normie 5.4L olej silnikowy na stałym poziomie na jałowym biegu nie telepie jak na starej łajbie,pełen komfort.Co do kosztów

myślę,ze nie są takie duże.Pierwsza koncepcja ASO 4800 cześci + 2500 robocizna.druga znajomy mechanik 1400 robocizna +2300części i do tego

brak gwarancji udanej naprawy :no:Warsztat pana Jarka notworthy good operacja plus wymiana rozrządu płyny 2500zł.

Podsumowując:

Samochód zupełnie inaczej pracuje {ciszej} żadnych kołysań, metalicznych dźwięków itp.

Jeszcze raz wielkie dzięki dla jaro444 za opiekę przez cały czas, masę telefonów i transport w Warszawie notworthy notworthy notworthy

WIELKIE DZIĘKI

Jeśli sie pomyliłem to przepraszam.Ale dla mnie Jaro to Jarosław.

Opublikowano

cyt:

Witam wszystkich hi

Chciałbym podzielić się ze wszystkimi wrażeniami z udanej operacji likwidującej nieszczęsne wałki wyrównoważajace thumbdown

Ordynator jaro 4444 notworthy notworthy :notworthy:zastosował u mojego Parcha innowacyjną terapię którą fachowo opisał w/w wątku.

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0.

Jako wyleczony pacjent jestem pełen podziwu dla wiedzy jaro good good :good:Facet jest chodzącą encyklopedią vag na każde pytanie

potrafił odpowiedzieć szczegółowo i cierpliwie. Nqaprawdę pełen szacun notworthy notworthy notworthy notworthy

Do rzeczy:

Rano zjawiłem się w warsztacie i zobaczyłem audika który chodził jak odkurzacz gdyby nie tablica rejestracyjna nie uwierzyłbym ,ze to mój shocked

kultura pracy w porównaniu ze "starym" nieporównywalna Zadnych drgań cisza jak po śmierci organisty.Jazda do Wałbrzycha 420km to czysta przyjemność.Spalanie w normie 5.4L olej silnikowy na stałym poziomie na jałowym biegu nie telepie jak na starej łajbie,pełen komfort.Co do kosztów

myślę,ze nie są takie duże.Pierwsza koncepcja ASO 4800 cześci + 2500 robocizna.druga znajomy mechanik 1400 robocizna +2300części i do tego

brak gwarancji udanej naprawy :no:Warsztat pana Jarka notworthy good operacja plus wymiana rozrządu płyny 2500zł.

Podsumowując:

Samochód zupełnie inaczej pracuje {ciszej} żadnych kołysań, metalicznych dźwięków itp.

Jeszcze raz wielkie dzięki dla jaro444 za opiekę przez cały czas, masę telefonów i transport w Warszawie notworthy notworthy notworthy

WIELKIE DZIĘKI

Jeśli sie pomyliłem to przepraszam.Ale dla mnie Jaro to Jarosław.

Mylisz się kolego Tomku znam osobiście Irka i nie jest mechanikiem, a Pan Jarosław Tarkowski ma warsztat w Sulejówku, gdzie robiłem swap silnika w swoim aucie. Także koledzy nie ma się co szarpać :hi:

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeśli sie pomyliłem to przepraszam.Ale dla mnie Jaro to Jarosław.

ile razy można tobie tlumaczyc to samo? rozumiesz po polsku?

jeszcze jeden post tego typu i otrzymasz kolejne ostrzeżenie. :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...