tomek gdynia Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 no to gratulacje..oby wszystko było ok i autko śmigało..pozdrawiam
H4mm3R Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 hej kolego...pozbycie wałków udane??jakoś cisza.... Tak udane teraz nic nie buja, nie drga, tak jakbyś jeździł poczciwym 1.9TDI [br]Dopisany: 21 Czerwiec 2010, 18:47_________________________________________________ no to gratulacje..oby wszystko było ok i autko śmigało..pozdrawiam Dzięki, Pozdrawiam.[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2010, 18:49_________________________________________________Dziś w wolnej chwili odkręciłem pompę oleju żeby zobaczyć jakie są luzy na poszczególnych elementach. Sam zabierak wyglądał bardzo dobrze, bo był wymieniony 60kkm temu. Gniazdo w pompie miało luzy, ale nie aż takie tragiczne... Gorzej z gniazdem w wałkach, zabierak prawie o połowę płaszczyzny wszystkich kątów się obracał w gnieździe, czyli już mu nie dużo brakowało i zacząłby przeskakiwać, objeżdżać co miało by fatalne skutki...
tomek gdynia Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 jeśli ktoś boi się wywalania wałków wyrównoważających to służę pomocą...proszę dzwonić.pomogę
melaniusz Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Kolezanki i koledzy ma ktos z was mozliwosc kupna takiego zabieraka. Wydzwoniłem pół pensji po aso i nigdzie gdzie dzwoniłem nie maja takiej czesci na stanie. Prosze pilnie o pomoc.
piotreki Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 jak nie maja na stanie to Ci zamowia za pare dni, cbyba ze juz nie produkuja tej czesci pamietaj tez o malej zawleczce do zabieraka.
H4mm3R Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 jak co to ja mam taki zabierak po przebiegu 50kkm w prawie idealnym stanie
piotreki Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Sprawdzalem na stronie gajosa ten zabierak i jest dostepny w wersji E 03G115281E Czy nowa litera oznacza ze cos poprawili? nie wiem sklad metalu czy to jest technologicznie inna czesc ? Co to znaczy to A przy 03G115281? Jak wymienialem u siebie zabierak to stary byl A, kupowany rok temu mial koncowke D, a juz dostepny jest E Ktos mi wyjasni? :gwizdanie:
H4mm3R Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Raczej nic się nie zmieniło, widocznie nowy inny wykonawca albo oznaczają tak serię z bieżącego roku...
grringo Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam Po przeczytaniu kilku watków na temat tzw. " imbusika " postanowiłem go profilaktycznie wymienić, więc wysłałem zapytanie do jednego z trójmiejskich ASO zapytanie o koszta. Oto odpowiedź jaką otrzymałem: " Jako autoryzowany serwis musimy naprawy wykonywać wedle zaleceń producenta, dlatego nie możemy wymienić Panu samego wałeczka napędowego od pompy oleju. Jeżeli w Pańskim samochodzie naped jest przekazywany na pompę za pośrednictwem łańcucha, to konieczna będzie przebudowa na napęd kołami zębatymi. Koszt takiej przebudowy to ok 7500 pln " Wiem, że w moim samochodzie jest już napęd zębatkowy i myśle, że pan z serwisu też powinien to wiedziec po tym jak w mailu podałem mu szczegółowe dane auta. Ktoś napisał ze wymiana tego wałka to koszt rzędu kilkuset złotych. Czy zna ktos jakiś warsztat w trójmieście, gdzie moznaby wymienic sam wałek, a nie cały układ jak to rekomenduje ASO ? Pozdrawiam
MAJKI Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam Po przeczytaniu kilku watków na temat tzw. " imbusika " postanowiłem go profilaktycznie wymienić, więc wysłałem zapytanie do jednego z trójmiejskich ASO zapytanie o koszta. Oto odpowiedź jaką otrzymałem: " Jako autoryzowany serwis musimy naprawy wykonywać wedle zaleceń producenta, dlatego nie możemy wymienić Panu samego wałeczka napędowego od pompy oleju. Jeżeli w Pańskim samochodzie naped jest przekazywany na pompę za pośrednictwem łańcucha, to konieczna będzie przebudowa na napęd kołami zębatymi. Koszt takiej przebudowy to ok 7500 pln " Wiem, że w moim samochodzie jest już napęd zębatkowy i myśle, że pan z serwisu też powinien to wiedziec po tym jak w mailu podałem mu szczegółowe dane auta. Ktoś napisał ze wymiana tego wałka to koszt rzędu kilkuset złotych. Czy zna ktos jakiś warsztat w trójmieście, gdzie moznaby wymienic sam wałek, a nie cały układ jak to rekomenduje ASO ? Pozdrawiam Szkoda że producent zaleca wymiane całości ale nie przyznaje sie do błędu i obciąża kosztami użytkownika auta
Madas Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 strasznie to brzmi co pisze ASO w odpowiedzi do Majki takie życie niestety
MAJKI Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 strasznie to brzmi co pisze ASO w odpowiedzi do Majki takie życie niestety Madas mnie juz nic nie zdziwi ale przynajmniej by koszty wymiany wzieli na siebie bo sam zestaw to koszt 4tys zł a oni wołają 7,5tyś zł czyli 3,5 tyś za przełożenie tego badziewia Ciekawi mnie tylko czy tak samo postępuje ASO w DE i każe klientowi słono za to płacić, wątpie :gwizdanie:
griga-st Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Ciekawi mnie tylko czy tak samo postępuje ASO w DE i każe klientowi słono za to płacić, wątpie Niestety ,dokladnie tak samo(ok.350€-ja,reszte gwarancja)
3M03 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Za 420 zł został wymieniony nieszczęsny zabierak (lub jak piszecie imbusik) w ASO SKODY, ponieważ SUPERB ma coś podobnego. Czas naprawy 4 godziny. Jedna uwaga: należy wykłócić się aby robocizna była liczona z SUPERBA a nie po kosztach AUDI. Mój miał przejechane 240 tys. i nie był jeszcze taki ostatni (podobno do 300 tys mógłby dociągnąć)
H4mm3R Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Za 420 zł został wymieniony nieszczęsny zabierak (lub jak piszecie imbusik) w ASO SKODY, ponieważ SUPERB ma coś podobnego. Czas naprawy 4 godziny. Jedna uwaga: należy wykłócić się aby robocizna była liczona z SUPERBA a nie po kosztach AUDI. Mój miał przejechane 240 tys. i nie był jeszcze taki ostatni (podobno do 300 tys mógłby dociągnąć) A jak otwór w wałkach wyrównoważających?
fethorus Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 to lepiej wymienic caly silnik silniki i tak stanialy bo wyszla ta podruba seatowska a4 a ona na cr jest uzywane niema raczej wiekszego problemu
H4mm3R Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 2.0 CR też ma wałki i napęd pompy poprzeż zabierak ale podobno jest to tam wszystko większe i mocniejsze...
Gość mho Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witam. Przeczytałem wszystko uważnie i ciekawi mnie czy w przypadku uszkodzenia gniazda w wałku napędzającym można ten wałek wymienić na nowy/używany nie kupując całego kompletu w ASO? I czy ktoś już próbował rozmawiać z Audi dlaczego dostępne są tylko kompletne moduły? pzd
3M03 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Dokładnie wygląda to tak: na co nie bez wpływu ma subtelność automatycznej skrzyni biegów oraz spore przebiegi poza Warszawą. Zatem można powiedzieć, że obawy dla tego rocznika (BRE) są mocno rozdmuchane a ja sam poddałem się zbiorowej panice. Koła wyrównoważające nie wskazywały na zużycie większe niż zabierak, przy czym "de facto" ich wymiana to koszt około 5 tys (jeszcze nowszy model) pozdrawiam wszystkich pogrążonych w niepewności pompy paliwa
OLO_GDA Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 uwazasz ze to jest zabierak z dobrym stanie??? bo ja widze jak wyrobione sa krawedzie na koncach to duzo zycia mu nie zostalo. jezeli gniazda sa w takim samym stanie to radzilbym tez sie tym zajac...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się