Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana pompy z 11 na 9? Pytanie!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich.
Mam pytanie do forumowiczy, którzy są obeznani w temacie pomp. Otóż czy jest możliwość założenia pompy tej mniej wydajnej(o ile dobrze sie orientuje 9) do silnika AHH(mam na myśli fizyczne zamontowanie, czy pasuje i czy kostka z pompy normalnie by podeszla pod kostke w instalacji AHH? To pytanie urodziło się w mojej głowie przeglądając forum, gdyż borykam sie z problemem braku mocy wlasnie w AHH po wymianie pompy wtryskowej na drugą-uzywke(tak tak wiem, błąd że nie oddałem starej do regeneracji, człowiek uczy sie na błędach nie?:) ).
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdro

Edytowane przez slaw2908
Opublikowano

Mówisz o pompie 10.

Zeby zmienic 10-11 musisz przerobić wtyczkę i dać inną łapę pompy wiec w drugą stronę jest to mozliwe także tylko pytanie po co????

Jak masz starą pompę to oddaj ją do regeneracji i po problemie..

Opublikowano

Podaj numery obecnej pompy. Jeśli seria AHH i rzeczywiście pompa 10 się tam znalazła nie powinno być straty mocy,chyba że dawka kijowa.


musisz przerobić wtyczkę

Nie musisz jeśli pompa od nowszego AFN-a itp :wink:

Opublikowano

Z tego co wiem robiłeś przejściówkę na 107j tak?

Co masz na mysi od nowszego afn-a???

Można by dac jeszcze nastawnik ori z 10 to tez jest jakies rozwiazanie.

Opublikowano

Z tego co wiem robiłeś przejściówkę na 107j tak?

Dokładnie jest jak piszesz w moim przypadku. Mój AFN ma jeszcze wtyczke ori 8pin i druga 3pin.W późniejszych latach była jedna 10pinów.

Opublikowano

Czyli do 10 pinowej tez idzie dorobic taka przejsciowke bo przeciez kostka z 107J nie pasuje??

Opublikowano

Do każdej 10 pinowej wpinasz p&p 107J.

Opublikowano

Widzisz a człowiek ma w glowie ze tak nie jest.

Wiec skoro mam ostatni wypust pancernika afn-avg wiec nie musze nic lutować tj poza łąpą pasuje p&p???

Opublikowano

Panowie mam wrażenie że troche odbiegliście od mojego problemu..

Opublikowano

Kolego a ja uwazam ze własnei nie.

O tym samym mowa tylko w drugą strone :decayed:

Sprawdź jaki masz nr pompy czy mechanik dał Ci pompe z końc 107J?

Coś zrobił ze starą pompa???

Małcin to jak jest jest p&p poza łapą czy nie??

Swoją drogą jak ktoś dał zwykła pompę a kolega miał 11 to powinien być odczuwalny spadek?

Opublikowano

z tym ze kolega ma AHH a tam sa chyba wtryski 0.165 czy cos takiego a na takie to chyba nawet pompa z 1z ogranie, jesli jakikolwiek spadek bedzie z "mocy" 90 km to troszke puknąć w nastawnik i raczej ta moc wroci

Ciekawi mnie tylko historia tej pompy bo nie jest wyjaśnione, czy możne ktoś sobie ja przywłaszczył jak zorientował sie jaki to okaz...

Opublikowano

Może ktoś podmienił koledze pompe nie swiadomie myslać ze kazda 37 podejdzie,nie wiemy tego-kolega milczy....

Opublikowano

Mozgu o której pompie teraz mówisz?

Wesz sory ale wracam dopiero z delegacji, dziś sprawdzę i podam numery pomp.

A dawka paliwa dla pompy 11 i 10 jest taka sama?

Opublikowano

Napisz jaki masz nr pompy teraz???

Dla kolegi chodzi o to co stalo sie z ta niby popsuta pompa ta ori 11????

Dawka taka sama tj 3 na rozgrzanym silniku.

Opublikowano

A dawka paliwa dla pompy 11 i 10 jest taka sama?

Na dawkę ma wpływ dozator, a nie średnica tłokorozdzielacza.

Opublikowano

Stara pompę mam, ciekla, na zimnym falowala na obrotach i zimny ciężko miał odpalić, wtedy zalezalo mi na czasie więc najszybszym sposobem było kupienie drugiej na szrocie i szybka przekladka ale jak widać nie wyszło mi to na dobre.

Łukasz_N ale mi chodzi o to czy dawka która ustawiamy w komputerze jest taka sama bez wzgeldu na to jaka jest pompa, 10 czy 11?

Opublikowano

Tak. Ustaw taka sama

Opublikowano

Jaka masz dawke na cieplym.jaki kat wtrysku???

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzilem numery: stara pompa 038 130 107 J , pompa ktora aktualnie siedzi w aucie ma same numer tylko że z końcówką B, tak więc chyba w tej kwestii wszystko jasne.
A co do dawki, napisze ktoś konkretnie jaka jest prawidłowa? Bo prześledziłem wiele postów i praktycznie kazdy pisze inaczej

Edytowane przez slaw2908
Opublikowano

3-3,5mg na rozgrzanym.

Jak trafisz w tym przedziale to nie ma co kombinować, bo delikatne ruszenie nastawnika powoduje duże zmiany w dawce paliwa.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...