slaw2908 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Witam wszystkich.Mam pytanie do forumowiczy, którzy są obeznani w temacie pomp. Otóż czy jest możliwość założenia pompy tej mniej wydajnej(o ile dobrze sie orientuje 9) do silnika AHH(mam na myśli fizyczne zamontowanie, czy pasuje i czy kostka z pompy normalnie by podeszla pod kostke w instalacji AHH? To pytanie urodziło się w mojej głowie przeglądając forum, gdyż borykam sie z problemem braku mocy wlasnie w AHH po wymianie pompy wtryskowej na drugą-uzywke(tak tak wiem, błąd że nie oddałem starej do regeneracji, człowiek uczy sie na błędach nie? ).Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdro Edytowane 14 Lutego 2016 przez slaw2908
wesz82 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Mówisz o pompie 10. Zeby zmienic 10-11 musisz przerobić wtyczkę i dać inną łapę pompy wiec w drugą stronę jest to mozliwe także tylko pytanie po co???? Jak masz starą pompę to oddaj ją do regeneracji i po problemie..
wodz Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Podaj numery obecnej pompy. Jeśli seria AHH i rzeczywiście pompa 10 się tam znalazła nie powinno być straty mocy,chyba że dawka kijowa. musisz przerobić wtyczkę Nie musisz jeśli pompa od nowszego AFN-a itp
wesz82 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Z tego co wiem robiłeś przejściówkę na 107j tak? Co masz na mysi od nowszego afn-a??? Można by dac jeszcze nastawnik ori z 10 to tez jest jakies rozwiazanie.
wodz Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Z tego co wiem robiłeś przejściówkę na 107j tak? Dokładnie jest jak piszesz w moim przypadku. Mój AFN ma jeszcze wtyczke ori 8pin i druga 3pin.W późniejszych latach była jedna 10pinów.
wesz82 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Czyli do 10 pinowej tez idzie dorobic taka przejsciowke bo przeciez kostka z 107J nie pasuje??
wesz82 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Widzisz a człowiek ma w glowie ze tak nie jest. Wiec skoro mam ostatni wypust pancernika afn-avg wiec nie musze nic lutować tj poza łąpą pasuje p&p???
slaw2908 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 Panowie mam wrażenie że troche odbiegliście od mojego problemu..
wesz82 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Kolego a ja uwazam ze własnei nie. O tym samym mowa tylko w drugą strone Sprawdź jaki masz nr pompy czy mechanik dał Ci pompe z końc 107J? Coś zrobił ze starą pompa??? Małcin to jak jest jest p&p poza łapą czy nie?? Swoją drogą jak ktoś dał zwykła pompę a kolega miał 11 to powinien być odczuwalny spadek?
Mozgu Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 z tym ze kolega ma AHH a tam sa chyba wtryski 0.165 czy cos takiego a na takie to chyba nawet pompa z 1z ogranie, jesli jakikolwiek spadek bedzie z "mocy" 90 km to troszke puknąć w nastawnik i raczej ta moc wroci Ciekawi mnie tylko historia tej pompy bo nie jest wyjaśnione, czy możne ktoś sobie ja przywłaszczył jak zorientował sie jaki to okaz...
wesz82 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Może ktoś podmienił koledze pompe nie swiadomie myslać ze kazda 37 podejdzie,nie wiemy tego-kolega milczy....
slaw2908 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 Mozgu o której pompie teraz mówisz? Wesz sory ale wracam dopiero z delegacji, dziś sprawdzę i podam numery pomp. A dawka paliwa dla pompy 11 i 10 jest taka sama?
wesz82 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Napisz jaki masz nr pompy teraz??? Dla kolegi chodzi o to co stalo sie z ta niby popsuta pompa ta ori 11???? Dawka taka sama tj 3 na rozgrzanym silniku.
Lukasz_N Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 A dawka paliwa dla pompy 11 i 10 jest taka sama? Na dawkę ma wpływ dozator, a nie średnica tłokorozdzielacza.
slaw2908 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 Stara pompę mam, ciekla, na zimnym falowala na obrotach i zimny ciężko miał odpalić, wtedy zalezalo mi na czasie więc najszybszym sposobem było kupienie drugiej na szrocie i szybka przekladka ale jak widać nie wyszło mi to na dobre. Łukasz_N ale mi chodzi o to czy dawka która ustawiamy w komputerze jest taka sama bez wzgeldu na to jaka jest pompa, 10 czy 11?
wesz82 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Jaka masz dawke na cieplym.jaki kat wtrysku???
slaw2908 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Sprawdzilem numery: stara pompa 038 130 107 J , pompa ktora aktualnie siedzi w aucie ma same numer tylko że z końcówką B, tak więc chyba w tej kwestii wszystko jasne.A co do dawki, napisze ktoś konkretnie jaka jest prawidłowa? Bo prześledziłem wiele postów i praktycznie kazdy pisze inaczej Edytowane 20 Lutego 2016 przez slaw2908
Hezen Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 3-3,5mg na rozgrzanym. Jak trafisz w tym przedziale to nie ma co kombinować, bo delikatne ruszenie nastawnika powoduje duże zmiany w dawce paliwa. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się