Seleniks Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Witam. Moj problem z silnikiem 1.9 TDI AFN 110km jest taki ze lapie mi notlaufa, kiedy? Roznie czasami pow 2.5 tys czasami pow 3tys. czasami przy mocniejszej gorce z obciazeniem gdy chce utrzymac dana predkosc. Najczesciej jest to pow 100km/h spokojnej jazdy badz pow 2.5tys obrotow przy ostrzejszej jezdzie. 2 dni temu wyciagnelismy turbine bo sztanga stala i faktycznie ciezko bylo ruszyc. Popsykalismy do srodka penetratora poczekalismy i pare razy poruszalismy sztanga i ladnie zaczelo lekko chodzic. Po wlozeniu sztanga ruszala sie ale ok 2-4mm gora dol (podcisnienie?) Dzisiaj bylem u elektromechanika i poczatkowo wykryl u mnie bledy : Sterownik-usterka pamieci, Cisnienie w kolektorze dolotowym, czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym-G71 Wzial sie za wymiane tego czujnika G71 ktory jest wlutowany w ECU, po rozebraniu sterownika okazalo sie ze byl caly w oleju (pamiatka po starej turbinie) i pekniety byl wezyk do tego czujnika gumowy. Po wymianie czujnika wyskakuje blad czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym-G71-zwarcie do B+ Wiecej bledow nie pokazuje, auto dalej lapie notlaufa, podcisnienie na pompie vaacum -1bar, filtry wymienione 2 miechy temu w tym paliwowy z miesiac temu,wezyki podcisieniowe (mowil ze sprawdzal w porzadku) Ktos cos ? Z gory dziekuje, bo juz nie mam sily Edytowane 16 Lutego 2016 przez Seleniks
adrian998998 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Cześć. Pokaż loga bs na jałowym grupy 010 i 011
Leopold27 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Kolego ja ja miałem identyczny problem,czyszczenie turbiny pomorze.
Seleniks Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Robilem wczoraj logi u kolegi ale mial problemy z zapisem logow. Sam nie moge dostac u mnie w miescie kabla KKL a jest tylko ELM327 i mi vcds nie podchodzi. https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/v/t34.0-12/12746536_816903771766412_1515595175_n.jpg?oh=92c2d5b0095cf0bc544871d720ad4501&oe=56C722F7 https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t34.0-12/12713928_816903765099746_1650565335_n.jpg?oh=e0be2bb64efe29d77760d7c4e94129c5&oe=56C718A6 Jedynie zrobilem screeny jak widac roznica jest lekko ponad 30mbar. Mierzylismy podcisnienie dochodzace do gruszki i na jalowym bylo ok 0.4 bara a na lekkim gazie spadalo do 0.2 dodatkowo (podcisnienie) roslo i malalo bardzo powoli, jeszcze podejrzewam ze mam wytarte krzywki na walku ale to inna kwestia. Wiec co radzicie sprawdzic jeszcze N75 i wezyki do niego-od niego? Edytowane 18 Lutego 2016 przez Seleniks
Mozgu Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Kolego 2-4mm ruch sztangi to tak jakbys powiedział że stoi w miejscu, ruch powinien być dużo wiekszy, z góry ci moge powiedzieć że bez wyciągniecia i czyszczenia sie nie obedzie. Ponadto podcisnienie na wyjsciu do gruszki jest zbyt małe co wskazuje dodatkowo na n75, który pewnie był pierwona przyczyna, bo skoro podcisnienie nie ruszało geometria bo było za małe to teraz geometria jest tak zawalona ze stoi praktycznie w miejscu
KRS2919 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Mnie też łapał , zapiczone kierowniczki w turbo, poradziłem sobie z tym, że ściągnąłem wąż od turbo (strona zimna) preparat do czyszczenia turbo w sprayu na chwilkę odpaliłem bez przygazówki psikając cały czas , potem założyłem węża i ok. 2 dni intensywnej jazdy wywalił nagar rurą i teraz jest ok
magoo Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Turbo na stół do rozebrania i czyszczenia a nie jakieś kombinacje z odrdzewiaczem czy innymi pierdołami... Edytowane 28 Lutego 2016 przez magoo
lukaszooo Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Skoro psikales od strony zimnej to wyczysciles jedynie wirnik a kierownic nawet nie dotkneles ☺
Seleniks Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 Zacząłem dzisiaj grzebać przy audi i mam dylemat. Bowiem moj N75 składa sie z dwóch częsci które były połączone drutem. https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xal1/v/t34.0-12/12571294_838402589616530_431382991_n.jpg?oh=b36da4ce18408c2ca1b9b2e62d5f7b4a&oe=56F8463E https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t34.0-12/12910872_838402552949867_1319583957_n.jpg?oh=2350186d1904ce3df8606e0af1e5e832&oe=56F725DC https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlt1/v/t34.0-12/12899886_838402972949825_1158881995_n.jpg?oh=9a4c7d53439962988f0ed14fed52369d&oe=56F76700 Większość zaworów N75 ma króćce zwrócone w dół, u mnie były ku górze jak na zdjęciu i związane drutem. Teraz niewiem jaki zawór mam kupić. Co byście polecili?
lukaszooo Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Obie czesci powinne byc zlaczone metalowym pierscieniem, ktos reanimowal zaworek i rozerwal pierscien, szukaj drugiego zaworka
Seleniks Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 Obie czesci powinne byc zlaczone metalowym pierscieniem, ktos reanimowal zaworek i rozerwal pierscien, szukaj drugiego zaworka Te dwie części się obkręcją względem siebie? Czy są stałe, nieruchome? Pytam ponieważ jedne zaworku mają króćce do góry a inne do dołu
lukaszooo Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Sa sztywno, nie ma roznicy jak to wsadzisz.
Leopold27 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Obie czesci powinne byc zlaczone metalowym pierscieniem, ktos reanimowal zaworek i rozerwal pierscien, szukaj drugiego zaworka Te dwie części się obkręcją względem siebie? Czy są stałe, nieruchome? Pytam ponieważ jedne zaworku mają króćce do góry a inne do dołu dwa na dół jeden do góry. http://allegro.pl/zawor-turbiny-vw-skoda-audi-seat-1h0906627a-n75-i6054168465.html tylko popatrz jaką masz wtyczkę bo były dwa rodzaje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się