dziend0bry Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Hej, Mam problem z zegarami w mojej A4 B5. Szaleje: a) wskaznik paliwa (widoczny na filmie) nie zawsze tak, po prostu po odpaleniu jest na 1/1 i po 15-20 minutach jazdy zaczyna skakac, by po kolejnych 10 sie ustabilizowac na faktycznym poziomie temp. plynu chlodniczego - najczesciej jest 60C, mimo ze na climatronicu sprawdzam pozycje 51 i pokazuje 90 c) po nagrzaniu sie FIS prawie nic nie wyswietla d) temperatura zewnetrzna pojawia sie tylko na sekunde po zapaleniu, tak samo gdy otworze drzwi, pojawia sie komunikat o otwartych drzwiach, zamykam je, doslownie sekunda z temperatura i znika Podpinalem pod vaga, jest blad, ale za cholere nie pamietam jaki... bodajze bylo tam slowo INTERFEJS, ale nie dam sobie glowy uciac
Tyrath Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 U mnie jest podobnie z tym, że przy pustym baku wskazówka pokazuje 1/4. Kilka razy też przyuważyłem, że wskazówka mi skacze tak samo jak na Twoim filmiku. Okazało się, że mam licznik jaegera i one po prostu tak mają Będę próbował przelutować silniczek wskaźnika paliwa i dam znać co z tego wyszło, bo średnio mi się chce kupować nowy licznik A co do FISa po nagrzaniu to zupełnie odrębna sprawa. Tutaj pomoże wymiana wyświetlacza albo taśmy przewodzącej w zależności od tego czy masz lutowany lcd czy na taśmie. Z tego co mi się kojarzy to liczniki z elektronicznym zegarkiem miały lutowane wyświetlacze, ale niech wypowie się ktoś kto ma większe pojęcie.
marcin_franz Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Masz licznik jaegera i właśnie nadszedł kres jego dni. Prawdopodobnie konieczna będzie wymiana procesora, aby ożywić ten licznik, ale to koszt około 300 zł, a i tak po pewnym czasie problemy wrócą. Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana licznika na vdo.
koloboro Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 tak jak mówi marcin_franz. też to przrerabialem. no co prawda jeszcze w a3 ale odrazu pelny fis z vdo wpadł na dechę.
dziend0bry Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 No ekstra, potrzebuje jakis konkretny model? Mam automatyczna skrzynie.
marcin_franz Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Każdy da się przerobić, aby podszedł do Twojego auta. Ale jak się za bardzo nie znasz to szukaj od a4 benzyny i najlepiej europejczyka.
dziend0bry Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 Dzisiaj montowali mi LPG, po odebraniu... zegary trup, jechalem do domu, nie wiedzac jaka mam predkosc, ani obrotomierz, predkosciomierz, temperatura oraz paliwo - nic kompletnie, nie podnosilo sie. Podswietlenie dzialalo, dodatkowo FIS komunikowal cala droge problem z plynem chlodzacym.Podjechalem do kolegi, podpielismy VAGa, wyskoczyl błąd: P1602 zasilanie zacisk 30 niskie napiecie oraz czujnik temperatury płynu chłodzącego Wykonalismy test wskazowek, nie podniosly sie, zrezygnowany odpalam auto, dodaje gazu a tu ożyły - wszystko ożyło z wyjątkiem temperatury, co w sumie mozna wytlumaczyc problemem z czujnikiem. Zegary umieraja, czy jeszcze pojezdze? Wskazowka paliwa sie uspokoila.
Fazii Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Lepiej szukaj vdo bo prędzej czy później całkowicie padną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się