dynamiquedci Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 Kurde, ale te konektory mają takie znaczenie? Jechałem wczoraj 150km/h dłuzszy czas, delikatnie dodajac gazu. nic nie przerywalo, to co pompka za mały prad dostaje czy przerywa?
kubabkb Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 mam podobny problem do Twojego tylko ze u mnie drzenie wystepuje w przedziale predkosci 1600 -2100 jak dodaje mocniej gazu(jesli samochod jest obciozony np. 4 pasazerow, drzenia sa jeszcze wieksze), przewaznie te drzenia wystepuja tylko na 4 i 5 biegu, caly czas wydawalo mi sie ze to od pelcionki bo kapie na nia caly czas z EGR olej i jest uwalona w syfie, ale widze ze problemow moze byc w tym wypadku wiecej, jak rozwiazesz problem daj znac w temacie.
Jarek882 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 mam podobny problem do Twojego tylko ze u mnie drzenie wystepuje w przedziale predkosci 1600 -2100 jak dodaje mocniej gazu(jesli samochod jest obciozony np. 4 pasazerow, drzenia sa jeszcze wieksze), przewaznie te drzenia wystepuja tylko na 4 i 5 biegu, caly czas wydawalo mi sie ze to od pelcionki bo kapie na nia caly czas z EGR olej i jest uwalona w syfie, ale widze ze problemow moze byc w tym wypadku wiecej, jak rozwiazesz problem daj znac w temacie. Sprzęgło, wałek, popychacze
nik23 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Jak przy duzych biegach i wieksza predkość to przeguby wewnetrzne sprawdz, A co do konektorow to jak juz calkiem nie laczy to wyskakuja błedy wypadania zaplonu, zazwyczaj problem jest na pierwszym cylindrze( najblizej paska)
dynamiquedci Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 Pompowtryski sprawdzone. Na wszystkich korekcje nie wiecej niz +-0.3. Bipy max 30. Wszystkie pompki o tych samych numerach. Chyba wyciagam skrzynie...
kubabkb Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 dynamiquededci juz wiesz co powodowalo te drzenia u Ciebie , rozwiazales juz ten problem?
dynamiquedci Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie, zostało wyjęcie skrzyni, ale nie mam czasu narazie... Jesteś z Radomia? mozemy porównać z Twoim... Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez dynamiquedci
lukaszooo Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Wiesz ze pompowtryski mozna sprawdzić tylko na stole pobierczym, vagiem sprawdzasz wartośći jakie wprowadza ecu aby silnik równo pracował i nie jest to wyznacznik stanu pompek.
dynamiquedci Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 No, tak ale to chyba jak by pompki były walniete to by słaby był. A on ma właśnie super moc.
lukaszooo Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Nie koniecznie, glownym problemem z pompkami jest nierowna praca, dymienie problem z rozruchem.
dynamiquedci Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Opublikowano 29 Maja 2016 Pali jak marzenie, nie dymi.... Wymiana calych półosi wyeliminowała wszystkie wibracje. Auto nawet grama nie drgnie
Ralen Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 miałem to samo , dokładnie identycznie,ale nie bawiłem się wymiane przegubów tylko poleciały obie półosie przód. Po wymianie, nie ten samochód ;p
dynamiquedci Opublikowano 30 Maja 2016 Autor Opublikowano 30 Maja 2016 No ja wymienilem przeguby wewnetrzne. Ale to nic nie dalo.
MAT1000 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Pali jak marzenie, nie dymi.... Wymiana calych półosi wyeliminowała wszystkie wibracje. Auto nawet grama nie drgnie Półosie nówki ori kupowałeś ?
Ralen Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Wnioskuję że brał używki ORI w dobrym stanie, tak jak ja Cena nowych ORI to 1/4 wartości auta.Używka 200zł / szt. Wkładałem do siebie od A4 B7 2.0 TFSI Edytowane 30 Maja 2016 przez Ralen
rafal_sz85 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Można samemu jakoś zdiagnozować czy półosie do wymiany? Czy tylko wymiana i testy drogowe?
Ralen Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Wchodzisz na kanał pod furę, ważne żeby była na ziemi, nie na podnośniku. Szarpiesz za nie i patrzysz czy jest luz i czy stuka. Jak jest lu i stuka to źle Edytowane 12 Czerwca 2016 przez Ralen
rafal_sz85 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 A może tak być że nie będzie widać stuków i luzu jednak półoś będzie generować drgania? czy to jednak się nie zdarza?
Ralen Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 może tak byc. Zwróć uwagę na to czy jak jedziesz szybciej (120-150kmh) to czy drga ci drążek od zmiany biegów - o ile to manual Przy uszkodzonych półosiach potrafi nim dość mocno bujać.
rafal_sz85 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 U mnie drążek chodzi to przodu do tyłu jak dodaję lub odejmuję gazu, ma to związek z półosiami ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się