Pikuś Opublikowano 15 Lutego 2006 Opublikowano 15 Lutego 2006 Nie wiem czy dobrze ze pisze to w tym dziale ale jak nie to prosze o przeniesienie. Czy ktos zakladal albo wie gdzie mozna dostac rozporke do A4?? Jak wiadomo w naszych A4 sruby sa troche dziwnie umiejscowione i nie wiem czy nie trzeba wiercic nowych. Czy do diesli jest inna a do benzyn inna?? Jaki przyblizony koszt?? Jesli ktos widzial, wie jakie kolwiek info na ten temat to bede wdzieczny?
Hugo Opublikowano 15 Lutego 2006 Opublikowano 15 Lutego 2006 http://sklep.monster-tuning.pl/product_info.php/cPath/30_126_127_129/products_id/212
Pikuś Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Opublikowano 15 Lutego 2006 http://sklep.monster-tuning.pl/product_info.php/cPath/30_126_127_129/products_id/212 No dobra ale widze ze trzeba chyba do niej wiercic dziury.
Hugo Opublikowano 15 Lutego 2006 Opublikowano 15 Lutego 2006 Według katalogu do benzyny i diesla jest taka sama. http://www.audi-forums.com/index.php?&act=garage&CODE=14&type=garage_mod&id=121
Pikuś Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Opublikowano 15 Lutego 2006 Według katalogu do benzyny i diesla jest taka sama.http://www.audi-forums.com/index.php?&act=garage&CODE=14&type=garage_mod&id=121 O wlasnie o taka mi chodzilo. Nie wiesz gdzie mozna taka dostac??
Hugo Opublikowano 15 Lutego 2006 Opublikowano 15 Lutego 2006 Według katalogu do benzyny i diesla jest taka sama.http://www.audi-forums.com/index.php?&act=garage&CODE=14&type=garage_mod&id=121 O wlasnie o taka mi chodzilo. Nie wiesz gdzie mozna taka dostac?? Jasne , że wiem http://www.mplusm.pl/index2.php?p=omp.php
jaca Opublikowano 17 Lutego 2006 Opublikowano 17 Lutego 2006 Zdradż nam tajemnicę do czego to ma Ci służyć - jakies sporty :?:
Gość Quattro Opublikowano 17 Lutego 2006 Opublikowano 17 Lutego 2006 Rozpórki są do usztyenienia nadwozia ( mocowań górnych zawieszenia ) ponieważ przy "wyczynowej" jeździe nadwozie się poddaje i przez to może zmieniać się geometria zawieszenia. Ale to dotyczy samochodów wyczynowych
Pikuś Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Opublikowano 17 Lutego 2006 Rozpórki są do usztyenienia nadwozia ( mocowań górnych zawieszenia ) ponieważ przy "wyczynowej" jeździe nadwozie się poddaje i przez to może zmieniać się geometria zawieszenia. Ale to dotyczy samochodów wyczynowych Nie dotyczy tylko samochodow wyczynowych bo serii tez. Mam Quattro i ostatnio pewnego razu jak bylo duzo sniegu pojechalem z bratem sie troche powyglupiac. Ze parkink wogole nie odsniezany i duzo sniegu do tego nie rowno i dosc duze predkosci wiec buda zaczela pracowac czego efektem jest prawdopodobnie dzisiejsza peknieta szyba. Wiec zeby zapobiec ponownemu peknieciu szyby planuje zalozyc rozporke a co za tym idzie i usztywnic bude no i w pewnym stopniu poprawi tez przyczepnosc.
bratpit Opublikowano 17 Lutego 2006 Opublikowano 17 Lutego 2006 Zdradż nam tajemnicę do czego to ma Ci służyć - jakies sporty :?: Czasami stosuje się taką rozpórke i to w przodzie jak i z tyłu przy mocno obniżonym i utwardzonym zawieszeniu i dośc szerokich kołach. Ale myśle że przy serii to wyrzucony pieniądz.
Kamill Opublikowano 17 Lutego 2006 Opublikowano 17 Lutego 2006 Rozporki zmieniaja tez charakterystyke samochodu, z podsterownego w nadsterowny, na forum street racing bylo to omawiane jak ktos jest zainteresowany, pozatym a4 ma bardzo mieką konstrukcje nadwozia, ja jak przejeżdzam przez prog na skos u mnie na ulicy, taki sporawy to mi cos tam trzeszczy i poprostu ma sie wrazenie jak by sie nadwozie skrecało.
Pikuś Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Opublikowano 18 Lutego 2006 Kamill dobrze pisze, ze buda przynajmniej A4 jest podatna na wygiecai. Moze nie wszystkie ale te starsze napewno i po wiekszym przebiegu. Ja poprostu chce usztywnic bude i nie iwdze w tym nic zlego ani ze wywale pieniadze w bloto.
T-żółw Opublikowano 18 Lutego 2006 Opublikowano 18 Lutego 2006 ja w Megane Coupe, ani to sportowe ani tym bardziej wyczynowe auto miałem rozpórkę fabryczną przy silniku 1.6 90 KM chyba nie wsadzili jej tam dla zwiększenie masy pojazdu i bajeru schowanego pod maską :roll: :?:
obajt Opublikowano 4 Marca 2006 Opublikowano 4 Marca 2006 Nie wiem jak jest a Audi ale w Civic mam taka od Jacky na srubie rzymskiej i jest ona po to ze peka lakier na łączeniu podszybia z błotnikiem! A zwłaszcza w modelach z twardym zawiasem i niskich gumach (a takowe posiadam) jezdze juz 1,5 roku i lakier jest caly! Ma to jeszcze jakies zadanie utrzymac auto w mocnym zakrecie gdzy nadwozie przyjmuje mocne opory!!!
Gość Grigorij0 Opublikowano 14 Marca 2006 Opublikowano 14 Marca 2006 buda zaczela pracowac czego efektem jest prawdopodobnie dzisiejsza peknieta szyba Od nierówności pękła szyba?! Niedługo samochodem na krawężnik nie bedzie człowiek mógł wjechać bo mu samochód przekosi - oj dziwnie teraz samochody robią :shock: jest ona po to ze peka lakier na łączeniu podszybia z błotnikiem! A tą srubę ustawiają w serwisie, czy sam sobie człowiek dokręca jak mu zaczyna pękać :?: takiemu wynalazkowi wogóle bym nie ufał- jakie siły może przenieść taka rurka?!, a przede wszystkim te sróbki którymi się ją mocuje -cienizna! http://www.audi-forums.com/index.php?&act=garage&CODE=14&type=garage_mod&id=121 ta już jakoś wygląda, wystarczy porównać sam sposób mocowania po analizie rozpórek oferowanych na allegro dochodzę do wniosku że służą one głównie dla polepszenia wyglądu. Szczególnie te mocno wygięte w pałąk i do tego z aluminium... np. "produkowane ze stali rurowej o przekroju 30mm i grubości ścianki 2mm" 2 mm gr. ścianki dla 30 mm rury to mniej niż dla standardowej rury , która ma 2,9mm+ocynk
Pikuś Opublikowano 15 Marca 2006 Autor Opublikowano 15 Marca 2006 buda zaczela pracowac czego efektem jest prawdopodobnie dzisiejsza peknieta szyba Od nierówności pękła szyba?! Niedługo samochodem na krawężnik nie bedzie człowiek mógł wjechać bo mu samochód przekosi - oj dziwnie teraz samochody robią :shock: Ej ja napisalem ze to byla jazda bokami po sniegu gdzie predkosci dochodzily do 50 km/h wiec miala prawo. A Ty mi tu o kraweznikach gadasz, Wez sie zastanow zanim cos napiszesz.
Gość Grigorij0 Opublikowano 15 Marca 2006 Opublikowano 15 Marca 2006 Po prostu się dziwie że takie rzeczy są możliwe, a krawężnik był tylko obrazowym przykładem. Co nie znaczy że pęknięcie szyby od jeżdżenia po śniegu (nawet nierównym) nie jest dziwne.
Gość młody rysiek Opublikowano 17 Marca 2006 Opublikowano 17 Marca 2006 j ja napisalem ze to byla jazda bokami po sniegu gdzie predkosci dochodzily do 50 km/h wiec miala prawo. A Ty mi tu o kraweznikach gadasz, Wez sie zastanow zanim cos napiszesz jeżdze z grześkiem (tj. Grigorij0) jego mercedesem bokami z większymi prędkościami, moim a4 kombinuje też równo, ale takie coś mnie zdziwiło :shock: może jakiś kamyczek podbiło??? :mrgreen:
Pikuś Opublikowano 17 Marca 2006 Autor Opublikowano 17 Marca 2006 j ja napisalem ze to byla jazda bokami po sniegu gdzie predkosci dochodzily do 50 km/h wiec miala prawo. A Ty mi tu o kraweznikach gadasz, Wez sie zastanow zanim cos napiszesz jeżdze z grześkiem (tj. Grigorij0) jego mercedesem bokami z większymi prędkościami, moim a4 kombinuje też równo, ale takie coś mnie zdziwiło :shock: może jakiś kamyczek podbiło??? :mrgreen: Nie no rozwalaja mnie wasze odpowiedzi. Kamyczek podbilo z pod czego jak ja tam sam jezdzilem? hahaha. Bys zobaczyl jakie tam byly nie rownosci to pewnie bys uwierzyl. A porownywanie jazdy oski do Quattro to troche nie bardzo. Prosze o nie wypowiadanie sie jesli to nic nie wnosi do tematu. Dodam jeszcze jedno: w tym mercu to szyba jest na uszczelce pewnie a nie wklejana a to duza roznica.
Rekomendowane odpowiedzi