Skocz do zawartości
IGNOROWANY

chip 2.4 v6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, chciałbym podkręcić trochę moją vałkę i mam pytanie ile dałbym radę z niej bezpiecznie wykrzesać tych dodatkowych kucy?

Bez turbiny i kompresora ciężko będzie coś zdziałać, ale może jednak?

Zależałoby mi na tej zmianie 165->190/200km i jakby było wszystko ok to byłbym zadowolony :)

Jakieś porady, opinie, sugestie?

Pozdrawiam

Edytowane przez staff01
Opublikowano

Silnika wolnossącego raczej nie opłaca się chipować, za wiele nie ugrasz, może z 10km i 20 Nm.

Opublikowano

Chyba najrozsądniej by było swapować na 2.8

Opublikowano

Nikt profesjonalnie, czyli hamownia itp. nie zrobi chipa na silniku bez turbo... :)

Opublikowano

wymiana na 2.8 ew. 2.7

Opublikowano

Włożenie turbiny wchodzi w grę czy za dużo zabawy by było? Prosiłbym o wypowiedź kogoś co ma v6 i ją robił.

Na nowym wydechu z kwasówki i przelocie uzyskałbym jakieś 30km i 5k w plecy :kox:

Mam styczność z tym silnikiem od niedawna i chciałbym wiedzieć czy ktoś już własnoręcznie próbował go nieco przerobić?

Swap na jakiegoś hebla też nie wchodzi w grę bo lepiej po prostu byłoby zamienić to auto na mocniejsze z ewentualną dopłatą..

Opublikowano

compresor ale to już majątek :)

Opublikowano

Odpada, prędzej o turbo bym popytał i ogarnął kumpla który pomógłby mi je włożyć.

Opublikowano

Da się ... wszystko się da pytanie tylko jaką kasę chcesz w audike zainwestować

ale po kolei :

1) wywalenie kata wspawanie rurki

2) zdjęcie głowic i porting (poszerzenie kanałów i obróbka głowic z niedociągnięć fabryki )

3) dolot jest w audi całkiem ok wiec pozostaje wrzucenie porządnej wkładki )

4) strojenie ecumasterem ( czymś podobnym )

zysk ? ok 30 km + kilka niutków ;-)

koszty ? zalezy czy będziesz robił sam

Opublikowano

Turbo tez odpada. Koszt zrobienia turbo mija sie z wartoscia. Do turbo musisz doprowadzic "oliwe" (ze zwyklego motoru nie do zrobienia),zrobic dolot,wydech i gdzies to upchnac

Nawet ze zwyklego 1.8 nie da sie zrobic 1.8t - nie oplaca sie. Niestety,pod mody w b5 (benzynki) to 1.8t lub 2.7bit,no i "ON" tez maja potencja ;)

Opublikowano

Ja gdybym miał B5 i planował grube mody to albo wsadziłbym tam 2.7BiT, albo sprzedał auto i kupił coś mocniejszego :)

Opublikowano

Lepiej zostawić to w spokoju i poczekać, aż a5 i b8 stanieje :D

Opublikowano
Dnia 11.04.2016 o 20:36, piter-eg napisał:

Turbo tez odpada. Koszt zrobienia turbo mija sie z wartoscia. Do turbo musisz doprowadzic "oliwe" (ze zwyklego motoru nie do zrobienia),zrobic dolot,wydech i gdzies to upchnac

Nawet ze zwyklego 1.8 nie da sie zrobic 1.8t - nie oplaca sie. Niestety,pod mody w b5 (benzynki) to 1.8t lub 2.7bit,no i "ON" tez maja potencja ;)

a co to za herezje ?

ot pierwsze lepsze rozwiązanie

https://www.google.pl/search?q=podstawka+oleju+pod+turbo&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiAytuE2J_UAhVEM5oKHdpWCPYQsAQIJw&biw=1527&bih=836#imgrc=tpQRhAyYXBH2mM:

Opublikowano

Ale kolego co ci da tasię podstawka bo nie zalapalem?

Opublikowano
Dnia 25.02.2016 o 19:02, staff01 napisał:

Włożenie turbiny wchodzi w grę czy za dużo zabawy by było? Prosiłbym o wypowiedź kogoś co ma v6 i ją robił.

Na nowym wydechu z kwasówki i przelocie uzyskałbym jakieś 30km i 5k w plecy :kox:

Mam styczność z tym silnikiem od niedawna i chciałbym wiedzieć czy ktoś już własnoręcznie próbował go nieco przerobić?

Swap na jakiegoś hebla też nie wchodzi w grę bo lepiej po prostu byłoby zamienić to auto na mocniejsze z ewentualną dopłatą..

Jak wydech z kwasa da Ci 30KM to równie dobrze brak filtra powietrza da Ci jeszcze 20KM.

 

Ten silnik to muł i niestety mułem zostanie, według mnie nie warto bawić sie w portingi, wydechy i inne zabawki, bo bo to bardzo droga zabawa a efekt mizerny, nawet jak uzyskasz 30 czy nawet 40KM kosztem 5 czy 7K, to i tak 180 Konne turbo pojedzie lepiej i żwawiej niż jakaś 200 konna wolnossąca benzyna, tym bardziej że i tak cała dodatkowa moc będzie dostępna wysoko, w dolnym zakresie nie wiele poprawisz, chyba że zrobisz nowy dolot czy mienisz wałki, ale poprawisz dół, zepsujesz górę i na odwrót. Kup sobie 1.8T, zrobisz program za 1000zł i masz problem z głowy, będzie ok 200KM, V6 nadaje si do jazdy, nie do zapierdalalania, bo charakterystyka momentu i mocy tego silnika nie pozwala na dynamiczną jazdę w niskim zakresie. Dla mnie V6 ma tylko fajny dźwięk, pali dużo, nie jest dynamiczny, no chyba że kręcisz go do 6 tyś, ale to mija sie z celem.

 

Jak masz wolne 5K to ładuj, ale wierz mi że będziesz żałował wydanej kasy jak tylko przejedziesz się jakimś 200KM turbo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...