Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kod 17965 Tryb awaryjny po przekroczeniu 3500-4000 obr.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Gdy jadę na 3 biegu i mam 4000 obr wpada w tryb awaryjny. To samo występuje przy biegu 4 i gdy wchodzi na 3000 obr. Po podjęciu kompa wyskakuje błąd 17965 Przeładowanie turbosprężarki. Wymieniłem zawór n75 na nowy firmowy zawór i dalej to samo. Czy to jest wina turbiny? Czy może gruszka ma coś wspólnego . Przewody podciśnieniowe wymienione wszystkie.

Opublikowano

Może być, że gruszka jest już zgnita np, ale równie dobrze geometria może stać w miejscu. Najlepiej zrób loga 11BS i dynamiczne.

Opublikowano

mam możliwość zrobienia zapisu z jazdy bo nie posiadam vcds ale mam texe za to. Jutro zrobie i wstawie

Opublikowano

No i co było tego przyczynom? wiadomo coś?

Opublikowano

witam robiłem test podczas jazdy. Na wykresie jest przedstawiony moment gdy wpada mi w tryb awaryjny przy 3000 obr na 4 biegu. http://www.fotosik.pl/zdjecie/1d311bbc46eac7f6

wymieniałem zawór n75 i na nim jest to samo. W przeciągu tygodnia postaram sie rozebrac turbine i zobaczyc czy czyszczenie pomoże i czy gruszka jest sprawna. Przeczyszcze też kolektor bo egr wyglądał tak: http://www.fotosik.pl/zdjecie/a65bac0f174938cf

Przepraszam za jakość zdjecia ale nie mam mozliwosci zrobienia lepszego.

ustalone cisnienie doładowania : 2346

rzeczywiste cisnienie doładowania 2984

Opublikowano

Zabrudzone kierownice, czyszczenie rozwiąże problem.

Opublikowano

dziękuje wam za pomoc od jutra zaczynam walkę . Jak rozbiore turbinę porobie zdjecia i dam znać czy pomogło

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedz lukaszooo... upewniam sie ale wszystko wskazuje właśnie na to co piszesz ;) Ja już czyściłem EGR + kolektor dolotowy był brudny ale nie aż tak jak widać u kolegi... masakra ;) tak czy tak nie pomogło ale na pewno było warto i nie zaszkodziło... czyli w takim razie trzeba będzie wyczyścić jakoś te kierownice od turbiny jeśli sie da to prosił bym o wstawienie zdjęć + jakiś opis demontażu itp. bo też mnie czeka to samo a jeśli chodzi o spr. związane z mechanikom to jestem zlekka zielony i lepiej by było widzieć co i jak itd, wiadomo że jeśli sie da coś zrobić samemu to lepiej :) pozdrawiam!

Opublikowano

Wszystko jest na forum, poszukaj a znajdziesz. Jeśli nie masz pojęcia do mechaniki to sie za to nie bierz.

Opublikowano

Szukałem ale nie moge znaleść... widocznie przeoczyłem ;) jeśli mogł byś podać jakiś namiar był bym b. wdzięczny... a jeśli chodzi o mechanike to zależy co jest do zrobienia... jeśli jest jakiś opis i zdjęcia to myśle że sobie poradze... potrafie to i owo nie mam dwóch lewych rąk :) Era zdrówka!

Opublikowano

Widziałem już ten filmik ale mimo wszystko dziekuje :) mam jednak pytanie czy w 1.9 130km AWX tez trzeba uniesc silnik zeby wyciagnac turbine czy nie ma z tym problemu? i czy w srodku wyglada to tak samo jak na tym filmiku? z gory dzieki za odp. pozdrawiam!

Opublikowano

Silnika nie unosisz ale z wyjeciem turba i rozpolowieniem mozesz moec problemy wiec radze zaplacic te 150-200zl i nie robic sobie problemu.

Opublikowano

Łukasz wie co gada, miałem napisać to samo wczoraj ale się powstrzymałem.

Wczoraj cały dzień męczylismy mojego awx i to niestety nie jest już robota dla Laika

Opublikowano

Najgorszy ból to rozkręcić gorącà strone turbo bez palnika nieobejdzie sie.

Opublikowano

Ja mieszkam w hiszpani tutaj oddać auto do mechanika to lepiej sie zastanowic 5 razy hahha no ale znam też polaka mechanika i to on jako pierwszy mi mowił że bankowo są zapieczone kierownice turbiny... tak jak pisałem lukaszooo że sie upewniam tu i tam :) a i mialem nadzieje że morze jakoś coś sie da z tym zrobic samemu ale tak przypuszczalem ze nie bedzie latwo ;) to juz nie egr ani kolektor... no nic... tak czy inaczej raz jeszcze bardzo dziekuje za pomoc... bynajmniej wiem co robic :) pozdrawiam!

Opublikowano

Na 99% trzeba wyciągać turbo i czyścić zmienną geometrię.

Też przechodziłem przez ten kod błędu :)

Jak ktoś będzie Ci to robił to niech wyczyści turbo, zawór EGR, dolot.

Mile widziane założenie nowych przewodów podciśnienia.

PS. Załóż stary oryginalny elekrozawór jak jesr sprawny.

Opublikowano

Dzisiaj złożyłem turbinę i zrobiłem jazdę próbną. Problem minął . Zobaczymy po czasie jak pojeżdżę czy problem nie powraca. Moja turbina i kolektor wyglądały tak:

http://www.fotosik.pl/zdjecie/829fa878d4377958

http://www.fotosik.pl/zdjecie/3c71c74b40dd59fa

http://www.fotosik.pl/zdjecie/ff9601f02a75b766

http://www.fotosik.pl/zdjecie/7861ea48b7b2534f

U mnie nie było zbytnio problemu z odkręceniem troche oleju penetrującego i poszło. Autko ma 300 tys . Czyściłem naftą i preparatem do mycia silnika. Kolektor ciężko umyć ale troche zabawy i mam nadzieje że błąd już się nie bedzie pojawiał. Dziękuje za pomoc!! pozdawiam

Opublikowano

No fakt miało prawo się zacinać :grin:

Opublikowano

Temat do ogarniecia :) nie bylo latwo wyciagnac turbo i je rozpolawiac ale jakos mi sie udalo i pozbylem sie problemu... fakt ze bez palnika ani rusz ;) odradzam tym co nie bardzo w tych tematach bo mozna latwo cos uszkodzic... mnie sie ukrecila rurka ta od oleju tak ze wpadlem na delikatne koszty... ale napewno zaoszczedzilem wiecej jak poplynolem no i samemu sie zawsze robi dokladniej :) pozdr!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...