Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o ocene zestawu do 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, planuje trochr zwiekszyc moc w swoim ANB i powoli zaczynam zbieranie gratow. Podpowiedzcie mi czy cos z tego nizej zmienic albo wywalic

Ic 550/140/65

Wtryski bosch 440cc

Turbo td04 chinol + kolektor wydechowy pod to turbo

Pompa paliwa 040

Regulator 4 bary

Cewki beru

Swiecie pfr6q (jakos tak szla ta nazwa)

Celuje w okolo 280-300km, silnik po 240k km przyjmie to na spokojnie czy lepiej wrzucic jakies td04 16 z volvo i wtryski volvo i ceelowac duzo nizej 220-230km?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

IC 180 obsadz i zrób wydech.

Opublikowano

IC 180 obsadz i zrób wydech.

Wydech + dp mam dlatego o tym nie wspomnialem

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No to OK. Coś tam z mocą powinno wyjść. Jeszcze przepływkę 3 cale bym obsadził.

Opublikowano

Tak jak kolega pisał fmic przynajmniej 180 na rurach chociaż 60mm, regulator 4 bar masz juz, wtryski mogą być, co do turbo to większa rzeźba napewno niż wrzucenie jakiejs hybrydy z k03, a hybryde pakujesz p&p i moc tez w miare można zrobić. 220-230 to mozna zrobic na dobrej k03s.

Opublikowano

pod td04 icek to min. 180 i rury 2.5

maf 3''

reszta ok.

silnik to przyjmie

Opublikowano

Tak jak kolega pisał fmic przynajmniej 180 na rurach chociaż 60mm, regulator 4 bar masz juz, wtryski mogą być, co do turbo to większa rzeźba napewno niż wrzucenie jakiejs hybrydy z k03, a hybryde pakujesz p&p i moc tez w miare można zrobić. 220-230 to mozna zrobic na dobrej k03s.

Koszt zrobienia hybrydy z k03 to 1300-1700zl i mam max 270km a td04 sobie spokojnie bedzie dmuchac, nie do granic swoich mozliwosci i bedzie tyle samo za mniejsza cene :) a od spasowania td mam odpowiedniego magika co wsadzi wszystko wszedzie

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

przy td nie ma jakiejs mega rzezby ,więc pakuj td04 na kolektorze chinolu

Opublikowano (edytowane)

Witam, wstawię tutaj żeby nie zakładać nowego tematu.

Co o tym sądzicie? Jakiegoś znacznego przyrostu mocy nie ma, po tym co naczytałem się w necie jeszcze przed softem. Dodam, że został wycięty katalizator i wstawione większe wtryski.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/6f0b10757edef85d

Edytowane przez Bejnar
Opublikowano

Nie gadaj że względem serii nie odczułeś przyrostu ponad 60NM !!

Opublikowano

A nie myslales o gt28? Co prawda drozsze ale ma wiekszy zapas i nie bedzie tak obciazone jesli mowimy o tych ok 300ps. Minus gt28 to ze wstaje troche pozniej od td04 :)

Opublikowano

Gt28 w 1.8t to porażka, jesli chcesz zeby ze swiatel objezdzaly Cie wszystkie tdi.

Na 280ps szedl bym w opcje robienia swojej k03 np u turbo tomi z Cieszyna. Koszt ok 1500zl a praktycznie masz nowe turbo.

Wtryski 440 mowisz o zielonych boschach? Sporo jest fake na allegro ciezko je odróżnić od ori a to za sprawa tego co sie dzieje na aliexpress.

Ja do siebie kupilem 430ccm takie jak sid ma na swoim sklepie. Wystepuja one w intercarsie za ok 70zl sztuka po rabatach, poki co sa ok wydajności nie brak leja ladnie a to podobno juz bosch z chinskiej fabryki.

Opublikowano

przy td nie ma jakiejs mega rzezby ,więc pakuj td04 na kolektorze chinolu

ile taki kolektor wytrzyma i jak długo?

orientuje sie ktoś ile kosztuje przystosowanie węży wodno-olejowych do td04?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...