Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Common rail


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

najpierw byl w 2,7 i 3,0 a potem w 2,0

Opublikowano

to jest ta 3generacja?a co z 2,5tdi?

2,5 mialy VP44 (Pompe rozdzielaczowa).

Opublikowano

to jest ta 3generacja?a co z 2,5tdi?

2,5 mialy VP44 (Pompe rozdzielaczowa).

panowie,niestety jesteśmy już z innej epoki :confused4::tongue4:

Opublikowano

to jest ta 3generacja?a co z 2,5tdi?

silniki CR w grupie VAG:

2,7 oraz 3.0 tdi- 2004/2005 rok - III generacja CR

2.0 tdi - 2007

Opublikowano

Plusy - mniejszy hałas (to już nie traktor), lepsza 'ekologia' - lepiej steruje się dawką na niskich obrotach (bolączka PD), teraz mniejsze spalanie, lepsza kultura pracy.

Minusy - wrażliwy na jakośc ON (w Fordach TDCI pompa potrafi się zatrzeć po 1 tankowaniu 'czegoś' - do AUDI system dostarcza BOSH więc nie spodziewam sie że będzie lepiej, podobnie w mercu - pompy do CDI idą na pniu).

Dawniej mniejsza moc/moment i wyższe spalanie niż TDI-PD - teraz już nie.

Drogie wtryski - ogólnie dużo droższy w utrzymaniu (bo nowszy, bo więcej elektroniki)

Tyle mi do głowy przychodzi.

Opublikowano

ogolnie plusy i minusy tak jak kolega napisal.

plusy sprowadzaja sie do kultury pracy silnika oraz precyzji sterowania dawka, ekologia, wieksza zywotnosc DPF oraz katalizatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...