nitroo Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Wybacz, ale nawet Kraft nie padnie przy takim przebiegu, więc ciężko, żeby było inaczej...Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Dystrybutor SKV Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2017 (edytowane) Godzinę temu, nitroo napisał: Wybacz, ale nawet Kraft nie padnie przy takim przebiegu, więc ciężko, żeby było inaczej... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka a tutaj z tego co użytkownik pisze wlaśnie przez 8000 wykończył: kraft, febi, kager i SKV. Wymiana w autoryzowanym warsztacie, auto jezdzi Vmax 60km/h po mieście po drogach w polowie idealnych a drugiej polowie średniego stanu, oczywisicie omija wszystkie dziury i studzienki. Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez Dystrybutor SKV
nitroo Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Tak, ale ja się odniosłem do przebiegu 3000 kolegi. Swoją drogą, dziwne jest to, że ktoś wykańcza każde zawieszenie po 8000 km. Zmień warsztat. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
zonee Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 (edytowane) " Dodatkowo jak pisze omija studzienki a po mieście jezdzi Vmax 60km/h po drogach w połowie idealnych i w połowie normalnych. " Dystrybutor strasznie się uparł przy tym Może dodam tu ze stara się tak jeździć - bywa szybciej -i jak znacie polskie drogi nie da rady ominąć studzienek i dziur ! Wszystkich. Wiec coś się zawsze złapie. A i czasem z 60-u -- dziewięćdziesiąt się zrobi. Chodzi o samo sedno ŻE STARAM SIĘ JEŹDZIĆ OSTROŻNIE WIEDZĄC ŻE TE ZAWIESZENIA SĄ NIETRWAŁE. UŚCIŚLAJĄC. Co do montażu zawsze mówię że zawieszenia nie dokręca się na podnośniku - zawsze słyszę że to oczywiste i montują zgodnie z wytycznymi - gum nie skręcają. Jeżdżąc do pracy faktycznie połowa trasy ok 4km to nowe drogi z kolei kolejna połowa to fale dunaju ( po zimie nawet dziurawe ). Ale jak już mówiłem zamontowane w lato zawieszenie a dokładniej gumki już w zimie były popękane ! Dalej to woda, wypłukany smar i każdy wie co następne. Tu raczej już kwestia gumek a nie stylu jazdy czy dróg ! Czyż nie ?( gdy wytłukły się te co gumki popękały luzy pociągnęły za sobą dolne obok. PS. jak podajecie przebiegi to prośba podajcie tez w jakim przedziale czasu kiedy montowany zestaw. PS.2 potrzeba opinii większej liczby osób o podobnym stylu jazdy - nie wiadomo ile osób tak naprawdę na zawieszeniu SKV czy innym bawi się w gwarancje (i dzieli się swoją opinią - na temat marki zawieszenia) a ilu olało jak choćby ja po KRAF-cie ( też z gwarancją 12m) i uzupełniało pojedynczo ubytki czym się da jak się wytłukło. To jest mój 2 cały zestaw montowany w aucie i pierwszy gdzie założyłem iż sprawdzę ile wytrzyma. Kraft-a łatałem tym co mi akurat polecili. Ale nie zapominajmy ze również tanimi zamiennikami. PS.3 teraz proponują mi cztery wahacze dolne firmy: Hetian ale zastanawiam się czy nie dokończyć eksperymentu i znów nie założyć SKV GERMANY wtedy zobaczę kiedy górne cztery padną na dolnych nowych tej samej marki co górne ( roczne ) Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez zonee
Unf Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zonee sorry ale za tyle co wydales na te 4 firmy to bys mial Lemfordera juz dawno, a wiec niesie ze na Lemie sie 200 000 robi
Onyks Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Może lepiej nie... Bo jak po 8 k sie okaże, że i Lem jest do wymiany będzie miał pewność, ze na zły warsztat postawił i cala kasa jaka do tej pory wydał na wszystkie te zawieszenia poszła w błoto
ozi58 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Witam Użytkowników owego zawieszenia mam pytanie czy to normalne zjawisko pokazane na filmie??? 20170401_162631 (online-video-cutter.com) (1).mp4
zonee Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) 11 godzin temu, Unf napisał: a wiec niesie ze na Lemie sie 200 000 robi hahahaha są też słuchy ze 50k nie zrobi Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez zonee
Langista Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 2 godziny temu, ozi58 napisał: Witam Użytkowników owego zawieszenia mam pytanie czy to normalne zjawisko pokazane na filmie??? 20170401_162631 (online-video-cutter.com) (1).mp4 Nie, to powinno siedzieć sztywno. Banan ma luzy na sworzniu?
ozi58 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 8 godzin temu, Langista napisał: Nie, to powinno siedzieć sztywno. Banan ma luzy na sworzniu? Nie ma to jest nowe zawieszenie ma może z miesiąc i 1000km zrobione
ozi58 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 7 godzin temu, Langista napisał: Sam to montowałeś? Tak, mamy własny warsztat z zapewniam że wszystko w montażu było zachowane.
Lumiox00 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Siemanko Panowie Jutro zakładam do swojej A4 B5 wahacze SKV. Dlaczego ta firma? W zaprzyjaźnionej hurtowni akurat nie było MSa Postanowiłem poczytać trochę opinii o tych wahaczach i coraz bardziej jestem do nich przekonany. Przyznam, że na początku sceptycznie podszedłem do całej firmy SKV i ich produktu. Co do wytrzymałości - czas pokaże. Miejmy nadzieję, że będzie dobrze
ozi58 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 2.04.2017 o 11:23, ozi58 napisał: Witam Użytkowników owego zawieszenia mam pytanie czy to normalne zjawisko pokazane na filmie??? 20170401_162631 (online-video-cutter.com) (1).mp4 Panowie ponawiam prośbę może ktoś z użytkowników posiadaczy owego zawieszenia sprawdzi czy tak samo sie dzieje. Ewentualnie niech Pan Dystrybutor Skv się wypowie Edytowane 3 Kwietnia 2017 przez ozi58
Langista Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 U mnie nie ma czegoś takiego, a wczesnej ktoś zwracał uwagę na to czy to jakieś zabezpieczenia sworznia i można ściągnąć, Dystrybutor powiedział, że to element zawieszenia i nie należy go ruszać (uszkadzać)
Nieznany Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Kurde, gdybym miał takie problemy z zawieszeniem jak zonee to bym się chyba załamał i sprzedał auto w cholerę . Coś tu mocno nie gra. U mnie po kolejnych oględzinach jest OK. Mechanik chyba zyskał trochę przekonania do tych SKV. Szczególnie, że ja poruszam się po różnych drogach z różną prędkością i nie skupiam się na omijaniu studzienek . Jutro zobaczę ile jest km na liczniku, bo nie pamiętam dokładnie, a nie chce głupotvpisać. EDYCJA: u mnie już 45k km plus to co zrobił poprzedni właściciel, ale tego nie było zbyt wiele Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez Nieznany Dopisanie przejechanych kilometrów
fusse Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 wg mnie tez dziwnie mu te zawieszenie polecialo, szczególnie, ze zawsze pierwsze lecą górne , a dopiero potem dół, a wiem co mowie, bo tez przerobilem zawieszenia, w sumie 150tys w dwoch autach. we wrzesniu zalozylem dwa komplety, jeden do a4, drugi do passka b5. do dzis jest ok, 10tys na kazdym aucie zrobione i zero luzów, sprawdzalem w pasku ostatnio organoleptycznie, bo przy wymianie przegubu musialem niestety wyjąć zwrotnice i wszystkie sworznie od prawej strony ( tej która jak wiadomo ma gorzej, wiecej dziur jest z prawej strony jezdni, plus studzienki itd) byly bez luzu w sumie jak nowe. na razie jestem zadowolony, szczególnie ,ze kosztowalo nie za duzo. (450 i 500 za zawieszenie do paska) jedynie zastrzeżenie jakie mam, to do jakości nakrętek, które za cholere nie chcialy sie nakrecać na śruby. powodem byl ich jajowaty kształt, mam je jeszcze w garazu, moge foto zrobić. być moze są lekko jajowate, by się nie odkręcały, nie wiem. skrecilem na stare na klej .
Langista Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 22 godziny temu, fusse napisał: jedynie zastrzeżenie jakie mam, to do jakości nakrętek, które za cholere nie chcialy sie nakrecać na śruby. powodem byl ich jajowaty kształt, mam je jeszcze w garazu, moge foto zrobić. być moze są lekko jajowate, by się nie odkręcały, nie wiem. skrecilem na stare na klej . Te nakrętki mają takie być, to zabezpieczenie przeciw odkręcaniu się. Stosowane zamiast nie ekologicznych warstw nałożonych na śruby.
fusse Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 to ja mialem jakieś felery (ale nie wszystkie!), dużą grzechotką nie chcialy sie nakrecać. tak myslalem,ze to zabezpieczenie na odkrecanie .
2sh Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Witam wszystkich serdecznie. Dołączyłem do forum głównie za sprawa testu który tu prowadzicie, bo przy przeglądzie diagnosta stwierdził popękane i sparciale gumy w zawieszeniu sugerował żeby zacząć myśleć nad nowym. Tak też zrobiłem szukałem, szukałem i znalazłem to forum. Po przeczytaniu wszystkich za i przeciw postanowiłem zakupić ten zestaw. I 09.03.2017 kupiłem wcześniej oczywiście zadzwoniłem do esen bo na aukcji śruby nie były już "zielone" ale powiedziano mi "że jakieś normy europejskie" i teraz śruby już nie są zielone. Wahacze dojechały i wyglądały tak jak wszyscy opisują. Każda część zapakowana oddzielnie, osłonki na gwinowane części i wszystko fajnie. Czy jakość lepsza od tych drozszych? Nie wiem, wyglądaly dobrze. Na oko to się chyba jakości i trwałości nie stwierdza. (Czas pokaże i ilość przejechanych kilometrów). Zaraz po zamontowaniu na aucie musiałem wyjechać i nawet nic nie pojezdzilem może 2-3kilometry do garażu. W czwartek przed świętami wróciłem i pierwsza jazda po zakupy na święta. Potem jeszcze kilka razy garaż-sklep-dom. I coś zaczęło się autko dziwnie zachowywac. Na postoju skręciłam koła żeby zajzec do Wahaczy. Lewe OK, prawe niestety nie. Z banana wyszla tuleja. Mialem nadzieję że już mam z nowej partii towar, a jednak nie. I test nowego zawieszenia zakończyłem na przebiegu 50pare kilometrów. Pytanie do dystrybutor skv. Da się to z wami jakoś załatwić od ręki czy muszę się męczyć ze sprzedawcą??? A i jeszcze fotki Wahacz już wyjęty bo nie chciałem tak jeździć wsadziłam stary bo był sprawny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się