damian92x 1 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Niestety nadal czekają na dostawę. Ja nie mogłem tyle czekać :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Witam Właśnie zamontowałem zestaw SKV do mojej A4 B5, poprzednie zawieszenie dół - ruville ( wytrzymały ok 80 tyś km), góra MS ( wytrzymały ok 35 tyś km ), powodem wymiany było stukanie, jak się okazało stukały końcówki drążków kierowniczych (ruville - wytrzymały ok 80 tyś ). Po zamontowaniu SKV nastała cisza... Zauważyłem mniejsze ugięcie na tulei gumowej przy amortyzatorze, w poprzednim zawieszeniu wyraźnie widoczne przy SKV praktycznie niezauważalne ( może to kwestia przejechanych kilometrów...) Ponadto drążki kierownicze SKV okazały się dłuższe od poprzednich więc montaż "metodą liczenia obrotów" odpada, pozostała suwmiarka i pomiar odległości do śruby kontrującej od środka sworznia. Dodatkowo wymieniłem tuleje gumowe na drążku stabilizatora ( koszt za dwie sztuki Lemfordera ok 27 zł). W sumie remont zawieszenia nie przekroczył 500 zł ( oczywiście robota własna ). Teraz pozostaje tylko jazda i testowanie SKV. Pozdrawiam. czyli już gwarancjii nie masz na te wachacze. ja może na dniach zamontuje w końcu bo krucho z czasem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekx2 0 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Masz na myśli samodzielny montaż ? No cóż, podejrzewam że w warsztacie z rachunkiem zainkasowaliby parę stówek a wówczas nawet najtańsze wahacze wychodzą drogo... Pojeździmy zobaczymy. Przedstawiciel Dystrybutora SKV zapewnia że towar jest OK, poza tym mamy z nim dobry kontakt poprzez forum więc wszystkie sporne kwestie można wyjaśnić... Ale puki co wszystko jest OK. Powiedz ryba85 na jakim zawiasie śmigasz i jakie zrobiłeś przebiegi ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Przeciez jakis czas temu dystrybutor skv pisal, ze w ale nie tracimy gwarancji na ich wahacze, w momencie gdy montujemy je sami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) Niestety nadal czekają na dostawę. Ja nie mogłem tyle czekać :/ Ja dostałęm taką odpowiedź na FK Witam, pełny zestaw wahaczy do Audi A4 B6 w założeniu miał być dostępny w sierpniu, jednak ostatecznie z przyczyn od nas niezależnych dostępny będzie dopiero pod koniec września / na początku października. Pozdrawiam W takim wypadku niestety ja też nie mogę czekać. Edytowane 12 Lipca 2016 przez MemberA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Przeciez jakis czas temu dystrybutor skv pisal, ze w ale nie tracimy gwarancji na ich wahacze, w momencie gdy montujemy je sami. dokładnie tak pisał .no ale jak to mówi mój kolega ''miało być dobrze ,wyszło jak zawsze'' ja jak kupowałem to dostałem info że do gwarancji potrzebny jest rachunek serwisu . Masz na myśli samodzielny montaż ? No cóż, podejrzewam że w warsztacie z rachunkiem zainkasowaliby parę stówek a wówczas nawet najtańsze wahacze wychodzą drogo... Pojeździmy zobaczymy. Przedstawiciel Dystrybutora SKV zapewnia że towar jest OK, poza tym mamy z nim dobry kontakt poprzez forum więc wszystkie sporne kwestie można wyjaśnić... Ale puki co wszystko jest OK. Powiedz ryba85 na jakim zawiasie śmigasz i jakie zrobiłeś przebiegi ? Pozdrawiam. ja śmigam na obniżonym zawiasie .nie wiem dokładnie ile .ale jeszcze nowy zawias w pudełku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 No to po co by tak pisali, ze mozna montowac poza serwisami/warsztatami ?! Moze przedstawiciel sie wypowie konkretnie, czy wkoncu mozna zakladac samemu, zeby gwarancja obowiazywala, czy tylko warsztaty i faktury na to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Jego towar i slowo takze zasady .wiec co do gwarancji takze jego problem bo sam jasno to powiedzial oficjalnie Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian92x 1 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Raczej bym nie uznał tego za powiedziane "oficjalnie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Mi tez tak odpowiedzial Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Dołączam także do użytkowników zawieszenia SKV.W sobotę montaż a w tygodniu długa trasa na test.Obecnie jeżdżę na meyle ale wymaga już wymiany,nie wiem ile przejeździło wcześniej ale ja zrobiłem ponad 20 tkm.Wygląda na dosyć dawno zakładane bo guma wygląda jak ser z dziurami.W trakcie wymieniłem jeden wahacz na kraft'a,niestety wysrał się po trzech miesiącach.Czy ktoś stosował ściągacz do sworzni?Chciałbym kupić ale nie wiem o jakim rozstawie w tych widełkach bo są od 16 do ponad 20 mm a z tego co widzę dolne wahacze różnią się średnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamio944 0 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Witam, także jestem po montażu zawieszenia SKV. Przejechałem 1000km i wszystko jest w porządku. Zdjęcia dodam w późniejszym czasie. Pozdrawiam. Edytowane 16 Lipca 2016 przez kamio944 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 (edytowane) W trakcie montażu robiłem porównanie ze starymi wahaczami gdyż jak się okazało miałem kraft,meyle oraz lmo.Najbardziej zbliżone kształtem są do lmo ale mają więcej gumy w tulejach.Moje zawieszenie ogólnie rozsypało się raczej z powodu złego montażu.Gumy w tulejach były strasznie poskręcane co świadczyło o montażu na podnośniku gdyż wahacze na amorze bardzo nisko były zamontowane i jeszcze na różnej wysokości.Obecnie wszystko jest książkowo ustawione,z odpowiednimi momentami i nasmarowane miedzią.Jeszcze tylko zbieżność i testujemy. Że tak się zapytam,w zestawie były cztery nakrętki z dużymi kołnierzami których nie wykorzystałem ponieważ do niczego ich mi nie brakło ani na starym zestawie też takich nie miałem.Od czego one są? Edytowane 18 Lipca 2016 przez JarekST202 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Chyba od dolnych bananow w zwrotnice Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Od bananów i dolnych prostych przy zwrotnicy. Tapnięte z HUAWEI P8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Dokładnie,te cztery nakrętki są od dolnych wahaczy.W opakowaniu razem z wahaczem dołączone były nakrętki które zamontowałem więc tamte mi zostały.Byłem ustawiać zbieżność i od razu mi powiedzieli że te które mam nie są oryginalne więc musiałem wrócić i zamienić na tamte z kołnierzem.Zbieżność przesunięta na jutro. Pytanie do dystrybutora;po co pakują razem z wahaczami tamte nakrętki?Nie zwróciłem na to uwagi dlatego że w starych wahaczach także były takie mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 (edytowane) Przecież te nakrętki nie mają wpływu na zbieżność :| Zauważyłem, że te starego typu były z kołnierzami, a do wahaczy MS czy SKV dołączane są bez kołnierzy dla banana i też jest ok. Edytowane 18 Lipca 2016 przez Emejcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
big7887 0 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Witajcie. Przymierzam się do wymiany zawiasów i trafiłem na trop czegoś nowego pod nazwą SKV. Panowie, którzy poszliście w pierwszej linii - jak wieści z zawieszeniowego frontu? Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Narazie ok 6 tysi i nic sie nie dzieje Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak93 10 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 U mnie prawie 10tyś,i też cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się