Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wahacze SKV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dystrybutor edytuj 1 strone i pisz przebiegi i data zalozenia zawieszen uzytkownikow. na liczniku mam ok 202500km zrobiłem ok 600km od wymiany czyli ok 2tyg temu wymienione zawieszenie.

Opublikowano

Tak na wstępie odnośnie wypowiedzi cebulandii dotyczących fakekont na forum. Konto założyłem na forum tylko wyłącznie po to aby recenzować użytkowanie zawieszenia SKV. Podyktowane to było chęcią zaryzykowania zakupu w/w przedmiotu po długiej lekturze forum i ewentualną późniejszę łatwiejszą reklamacją. Nie jestem anonimowy, więc jak ktoś chce to na pewno mnie znajdzie w internecie i sam zobaczy, że z firmą Essen nie mam nic wspólnego poza ich zawieszeniem w moim Passaciku.

Odnośnie recenzji, przebieg od wymiany ponad 12 kkm. Przedwczoraj zakładałem aluminiowe 16 z letnimi oponkami 205/55 i na szybko spojrzałem, nie robiąc zdjęć. Wszystko kupy się trzyma. W kwietni będę wymieniał drążki kierownicze, to porobię zdjęcia i przyjrzę się bliżej zawieszeniu i końcówkom. Póki co nic nie stuka i siedzi na swoim miejscu.

Pozdrawiam 

Opublikowano

W Łodzi gdzie drogi są jakie są taksówkarze robią po 60 000 na tym zawieszeniu więc o ile nie zaliczysz za dużo dziur wielkości krateru po bombie atomowej powinieneś tyle samo pokonać.

Zawartość dodana 30 minutes later
Dnia 19.03.2017 o 08:48, Dystrybutor SKV napisał:

Witam wszystkich forumowiczów, temat wahaczy SKV śledzę już od dość dawna, po Waszych opiniach (w większości) dobrych postanowiłem wrzucić na strone od kierowcy skv natomiast na prawej mam założony oryginał lmo i po kilku tysiącach nie widze zadnej większej rożnicy oprócz oczywiscie ceny jaka wydałem na dwa poszczególne zestawy, dodam iż kontroluję u znajomego diagnosty zawieszenie co okolo 1tys. km. Na bieżąco będe się starał wrzucac odczucia z jazdy na takim "modzonym" zestawie.

Pozdrawiam Mateusz

 

 

Z czystej ciekawości - jak wygląda wynik eksperymentu na chwile obecną?:)

i ja przyłączam się do pytania :D

Opublikowano

Wątek jest dość długi i mogłem przeoczyć - ktoś już to testował w S4 B5? Jestem ciekawy jakby to się sprawowało, w końcu trochę masy więcej przez quattro, turbiny itd. No i inne użytkowanie, wiadomo ;) 

Opublikowano

Witam robię rocznie 50-70tyś km myślę że byłbym dobrym testerem zawieszenia SKV GERMANY pytanie do sprzedawcy dystrybutora  czy jest szansa na na w/w promocje chętnie przetestuje oczywiście z sesją zdjęciową oraz opinią co miesiąc o faktycznym stanie zawieszenia z podaniem km. Obecne zawieszenie delphi nie wytrzymało 20tyś km obecnie samochod na kołach 215/45/18  z tym profilem raczej dziury omijam z daleka.   TESTUJEMY???:)

Zawartość dodana 4 minutes later
Dnia 20.03.2017 o 17:21, MemberA4 napisał:

Koledzy mógłby ktoś z posiadających wahacze SKV cyknąć zdjęcie tuleji do której jest przykręcony amortyzator? bo jak wiadomo w niektórych wahaczach innych producentów te tuleje bardzo sa zgniecione po montażu jak auto stoi na kołach.
Chodzi tu o twardość gumy w tuleji.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

w Delphi praktycznie dotyka metalu zgnieciona na maksa żal zrobię jutro fotkę ..:wink:

Opublikowano

niestety nie robimy już żadnych promocji ze względu na to, że później jest nam zarzucane że to nie fair.

Opublikowano (edytowane)

Ja chyba jutro zamówię to wasze zawieszenie. Okazjonalnie śmigam po torach, na ulicy też lekko ta zawiecha nie będzie miała. Zobaczymy ile zniesie. 

 

 

Edit - zestaw zamówiony, montaż w przeciągu dwóch tygodni.

Edytowane przez emtees
Opublikowano

piszą że to nie fair

Dnia 26.03.2017 o 22:23, Dystrybutor SKV napisał:

niestety nie robimy już żadnych promocji ze względu na to, że później jest nam zarzucane że to nie fair.

piszą zarzucają  to Ci którzy nie ogarniają co to jest promowanie swojego produktu jedni przetestują inni kupią pewniaka 

Opublikowano
Dnia 26.03.2017 o 23:00, emtees napisał:

Zobaczymy ile zniesie. 

Ja też śmigam po bardzo różnych drogach i na razie nie mogę narzekać. Sporo ponad 40k jest zrobione. W niedalekiej przyszłości będę musiał wymieniać klocki to zagadam z mechanikiem, żebyśmy zajrzeli do tych wahaczy i może uda się zrobić jakieś fotki. Przy okazji zapytam go czy ma już jakieś wyrobione zdanie na temat tych SKV czy to cały czas dla niego firma z gatunku nieznanych :P.

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, doktorek83 napisał:

 

piszą zarzucają  to Ci którzy nie ogarniają co to jest promowanie swojego produktu jedni przetestują inni kupią pewniaka 

no niestety, wlasnie najgorsze w tym wszystkim jest, że najwięcej do powiedzenia probuja miec osoby które nigdy tego zawieszenia nie widziały na żywo.

 

9 godzin temu, Nieznany napisał:

Przy okazji zapytam go czy ma już jakieś wyrobione zdanie na temat tych SKV czy to cały czas dla niego firma z gatunku nieznanych :P.

Nie ukrywamy, że nie jesteśmy jakimś rozreklamowanym brandem, zawieszenie tej samej jakości przez inne dużo bardziej znane niż my marki sprzedawane jest i po 900-1000zł a spora cześć z tej kwoty zapewne idzie na reklame.

 

Edytowane przez Dystrybutor SKV
Opublikowano
2 minuty temu, Dystrybutor SKV napisał:

no niestety, wlasnie najgorsze w tym wszystkim jest, że najwięcej do powiedzenia probuja miec osoby które nigdy tego zawieszenia nie widziały na żywo.

 

Nie ukrywamy, że nie jesteśmy jakimś rozreklamowanym brandem, zawieszenie tej samej jakości przez inne dużo bardziej niż my marki sprzedawane jest i po 900-1000zł a spora cześć z tej kwoty zapewne idzie na rekmlame.

 

Dokładnie tak jest napisałem priv

Opublikowano

Do mnie właśnie kurier dostarczył paczkę.Wyglądają naprawdę solidnie,sworznie sztywno chodzą,w zestawie wszystko co potrzeba do montażu.Po zamontowaniu zdam relacje jak się sprawuje.

f126cf66826ca5d0944b648d0e9250ba.jpg

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odebrałem właśnie auto z warsztatu, jestem po wymianie kompletu wahaczy.Zbieżność zrobiona.Pierwsze wrazenie-bardzo dobre.Nic nie puka,nie skrzypi,auto dobrze się prowadzi.Za jakiś czas przejadę się na skp sprawdzić czy nic złego się nie dzieje.

4773e96b2088c140d9bd8ecdfa3b4c38.jpg

 

Opublikowano

Do mnie zestaw dotarł wczoraj.  Jeśli chodzi o pakowanie towaru - wg. mnie dobrze, że wahacze są pakowane oddzielnie w opakowaniach foliowych. Z tego co pamiętam, jak w październiku montowałem SWAG'a do A4 B5 wahacze były po prostu poukładane w kartonie, bez dodatkowego zabezpieczenia. Na magazynach różnie bywa, SKV przynajmniej jest dodatkowo chroniony przed wilgocią.  Tutaj plus. 

Kolejna sprawa - drążki kierownicze. Akurat jestem świeżo po wymianie, mam wstawione te typowo pod 1BE czyli bez tłumika drgań. Pozwoliłem sobie więc na zajrzenie pod gumę drążków SKV. Pierwsza sprawa - drążki pokryte są chyba jakimś preparatem, jak mniemam antykorozyjnym. Jest to plus w stosunku do TRW - montowałem końcówkę TRW w zeszłym tygodniu, na pewno nie była niczym pokryta. Moje TRW które mam na aucie również nie były niczym pokryte.  Druga sprawa - ilość smaru pod gumą i jakość samej gumy. Jak widać na zdjęciu poniżej producent nie szczędzi smaru, jeśli reszta sworzni jest tak samo dobrze nasmarowana to wręcz rewelacja. Na pewno nie jest to badziew w stylu Denckermann'a.  Sama guma jest elastyczna, nie plastikowa jak to bywa u innych "tanich" producentów. Jeśli panewki sworzni są wykonane tak samo dobrze jak reszta to ta zawiecha powinna sporo pożyć. Sam sworzeń pracuje bardzo ciasno. Zresztą wszystkie pracują w ten sposób. 

 

 

Nie wiem czy przed montażem nie zajrzę sobie jeszcze z ciekawości do bananów... Apropo, pytanie do dystrybutora - jest jakiś sposób aby odróżnić wadliwą partię, ewentualnie po prostu wadliwy banan? 

100_3604.JPG

100_3603.JPG

100_3601.JPG

Opublikowano

Witam

Dziękujemy za opinie na temat zawieszenia zachęcamy do składania kolejnych. Jeśli chodzi o ilość smaru to wcześniej kolega azure też zdejmował osłonę i robił zdjęcia ilości smaru i wyglądało to identycznie.

link do galerii porównania:

 

https://photos.google.com/share/AF1QipPs18j0D6g1HGWtcNz9b7i_3F_ykS8bWxX-RPMnRMdF3A9UR3arYSoscOxTFdV1Sg?key=QXZ5NFM5MDY3YWI1enZGS01aSWk0RE5vMWhKanZn

link do foto pokazujacego ilość smaru:

https://lh3.googleusercontent.com/OgyLU0y5VSnr7BKhEj2ut14JgVhzJxEW82Ch_LFWEEjSGTuo4kCSj9AOAuo0Cu6itPc5HPoTSCtkoaBBzUDL6bCYqcPECk3OTmzCJOZXnpJ23MtYgaAfG9fAuFo9FnWBXj5sijDr9kB6ENQO0OCMjAaP1TDheXKzbP3lmtMDVhK8K9FYr4630JmelbpVobFuCbm53NBE81neOKglwMLCB_0Vg-ragQT_udQC0OYn1BM5Pk2U3h1kDhIVToxAbmM1mFBsD_CY5LFF3VZXkzUgesugDHxGhlT2TzQKPKp6uPukUWnxLU0nEzDkQOF4M3hsajSJN9lUPotEcO8SQdnqPA7oWWh1ydGbaODZFOeprzOIF5xxzVHxOQ2p2MGuseJ-8KGS5hg4j-fW3cvCJZJ5IROGBRE7ECEsp0nkMSqD1_VA3PqjlTPW2Gbd-FUD__gwtlnTUQLztDi0IhN6ltFuMQrXz-8oxEP-DuNZVCVZNWr2TPoxynWGZSqPO1MsT_wj5BYSTDxQwDLWMcN4mZo-BepZbfUgKfAo4xlADkaci2QqIytw5n_igUP8gQ7ai48KDLwe_tulXwtdG3LCXnjTTDAnfZFF7CjIHSoJiOQnUQ1jy3Ba-iMlzm5ugxufTeKMP6YHdHh498Tm6oF_4kpykqeGW8fzrQ7J3nuzlgYTyQ=w1416-h941-no

 

19 godzin temu, emtees napisał:

Nie wiem czy przed montażem nie zajrzę sobie jeszcze z ciekawości do bananów... Apropo, pytanie do dystrybutora - jest jakiś sposób aby odróżnić wadliwą partię, ewentualnie po prostu wadliwy banan? 

Zachęcamy do zerknięcia na banany i podzielenia się opinią (jakakolwiek by nie była), co do tego czy idzie odróżnić wadliwy banan informuję, że wizualnie był taki sam, jedynie w górnej części szerokość tulei była o 1mm szersza. Na chwilę obecną nie mamy nawet jak tego pokazać, bo wszystkie wadliwe zestawy zostały wycofane ze sprzedaży i odesłane do producenta.  Tak więc z pełną odpowiedzialnością piszę, że sprzedawane przez nas zestawy nie mają problemu prawego banana.

Opublikowano (edytowane)

Oto moja opinia na tema zawieszenia SKV GERMANY:

Cały komplet założony dokładnie: 09.04.2016 - Wymiana zawieszenia całe przód wraz z drążkami i stabilizatorami - 277 140 km ( SKV GERMANY - 550,01 zł ) -  wymiana w renomowanym warsztacie faktura itp.

Na dzień dzisiejszy tj. 31.03.2017 ( po ok 11,5 miesiąca ) - cały dół nadaje się do kosza - wszystkie cztery dolne zaraz się rozlecą. Żeby było śmieszniej rocznie robię niewiele a w tym przypadku zrobiłem ok.8600 km !!!!! Na liczniku obecnie mam: 285 832 km

Drogi po których się poruszałem - połowa idealnych i połowa w średnim stanie ale bez przesady. Styl jazdy: dość ostrożnie nie więcej niż 60 po mieście głównie dojazd do pracy - omijając dziury i studzienki.

Więc śmiało stwierdzę że ten sam badziew co KRAFT, Febi, Maxgear - miałem wszystkie i wytrzymały tyle samo - porażka.

 

 

PS. WSZYSTKIE CZTERY DOLNE LECĄ WE WTOREK NA GWARANCJĘ - ZOBACZYMY CO ZROBIĄ

 

Edytowane przez zonee
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, zonee napisał:

Oto moja opinia na tema zawieszenia SKV GERMANY:

Cały komplet założony dokładnie:

09.04.2016 - Wymiana zawieszenia całe przód wraz z drążkami i stabilizatorami - 277 140 km ( SKV GERMANY - 550,01 zł ) -  wymiana w renomowanym warsztacie faktura itp.

Na dzień dzisiejszy tj. 31.03.2017 ( po ok 11,5 miesiąca ) - cały dół nadaje się do kosza - wszystkie cztery dolne zaraz się rozlecą. Żeby było śmieszniej rocznie robię niewiele a w tym przypadku zrobiłem ok.8600 km !!!!! Na liczniku obecnie mam:

285 832 km

Drogi po których się poruszałem - połowa idealnych i połowa w średnim stanie ale bez przesady. Styl jazdy: dość ostrożnie nie więcej niż 60 po mieście głównie dojazd do pracy - omijając dziury i studzienki.

Więc śmiało stwierdzę że ten sam badziew co KRAFT, Febi, Maxgear - miałem wszystkie i wytrzymały tyle samo - porażka.

 

 

PS. WSZYSTKIE CZTERY DOLNE LECĄ WE WTOREK NA GWARANCJĘ - ZOBACZYMY CO ZROBIĄ

 

Dziwnie to wszystko brzmi, odniesiemy się gdy zawieszenie faktycznie do nas zostanie przysłane. 

swoja drogą dziwne jest, że robiąc zaledwie 8000km  rocznie udalo się wykończyć zawieszenie kraft, febi i maxgear. Tobie się to udało jeżdząc pedantycznie po drogach idalnych  i średnich z prędkością Vmax 60km/h omijając wszystkie dziury i studzienki. Tu ludzie robią po 90 000 na SKV i myślę, że po mieście jeżdżą szybciej niż 60km/h po różnych drogach . Dlatego tym bardziej czekamy na wysyłkę i tym bardziej zachęcamy by większa liczba osób wypowiedziała się na temat zawieszenia by wykluczyć skrajnie podejrzane przypadki.

Edytowane przez Dystrybutor SKV
Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, Dystrybutor SKV napisał:

Dziwnie to wszystko brzmi, odniesiemy się gdy zawieszenie faktycznie do nas zostanie przysłane. 

swoja drogą dziwne jest, że robiąc zaledwie 8000km  rocznie udalo się wykończyć zawieszenie kraft, febi i maxgear. Tobie się to udało jeżdząc pedantycznie po drogach idalnych  i średnich z prędkością Vmax 60km/h omijając wszystkie dziury i studzienki. Tu ludzie robią po 90 000 na SKV i myślę, że po mieście jeżdżą szybciej niż 60km/h po różnych drogach . Dlatego tym bardziej czekamy na wysyłkę i tym bardziej zachęcamy by większa liczba osób wypowiedziała się na temat zawieszenia by wykluczyć skrajnie podejrzane przypadki.

Bez przesady ! Opisałem to tak aby mniej więcej opisać sposób użytkowania zawieszenia. Jak by nie jeździć nawet szybciej po różnych drogach to fakt jest taki -- iż rok temu założony cały zestaw, wczoraj sprawdzony na stacji diagnostyki i cały dół do wymiany. Gumki dziurawe itp. Sami ocenicie nie ma problemu - we wtorek zostanie rozebrane. Może czas i małe przebiegi im nie służą - a inni latają więcej ! Nie wiem.

 

Edytowane przez zonee
Opublikowano

Dziwne, że innych firm też tak poleciały szybko . Wszystkie montowane w tym samym warsztacie ?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, bongod napisał:

Dziwne, że innych firm też tak poleciały szybko . Wszystkie montowane w tym samym warsztacie ?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Chwilę mam to wszystko porozpisywane bo notuje wszystkie wymiany zaraz to opiszę. Może będzie czytelniej.

Edytowane przez zonee
Opublikowano

auto miało kiedykolwiek jakiegoś poważniejszego dzwona?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...