azrael Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Hej, Nietypowe pytanie, dlatego śpieszę z wyjaśnieniem. Przy przebiegu 200.000 wymieniłem w "szarej" przednie amortyzatory na KYB + odboje SKF + poduszki LEMFÖRDER. Dla ciekawych koszt części 537. Wyciągnęliśmy z mechanikiem amortyzatory Sachs, data produkcji 6 i 8 tydzień 2001 i poduszki LEMFÖRDER z 2001 roku. Pierwsza rejestracja we Włoszech to marzec 2001. Zakładam, więc że były to fabryczne graty. Poduszki wytłuczone zmiażdżone o 2-3 minimetry w stosunku do nowych. Lewy amortyzator jeszcze trzymał, prawy puścił farbę. Nie było tego jeszcze widać od spodu, ale już nie pracował. Tył nadal się trzyma i ma 60% tłumienia. Jestem ciekaw ile u Was wytrzymały, ponieważ próbuję ustalić na ile realny jest mój przebieg. Oficjalnie 200 tysięcy. Nie ten dział, sorry Prosze o przeniesienie Edytowane 28 Marca 2016 przez azrael
mariuszbyd Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) wymieniałem tyle ostatnio jeden się poddał 0% wylany totalnie daty na obu od nowości drugi miał ok. 50% problem w tym że przy górnych zaślepkach przy goleni strasznie przerdzewiały i tez by sie poddał ten dobry szybko - wina zerwanych odbojów, przód trzyma się od nowości po ok 40% (2 dni temu przegląd miałem to pamiętam) - przebieg 252tyś z ciekawostek tył miałem Monroe ale ze znaczkami VW AUDI i numerem OE, a przód są same znaczki VW AUDI i numer OE Jak próbujesz ustalić przebieg to u mnie np. wszystkie wahacze są ze znaczkiem OOOO dopiero przy tym przebiegu poddały się końcówki drążków które wiadomo też jaki znaczek miały , reszta 0 luzów, wymieniałem tarcze przód to też znaczki OOOO ale to już chyba ktoś w ASO wymieniał u Gebelsów Edytowane 28 Marca 2016 przez mariuszbyd
pionti2 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) 230 tyś. w 2014r sprowadzone z Niemiec. Zawieszenie 1BV z logo Audi wszystkie amortyzatory powyżej 70%wahacze:lewy przód logo Audiz prawej 2 górne zmienione reszta posiada logo Audiz tyłu nie wiem W historii serwisowej brak info, że było coś majstrowane przy zawieszeniu, ale historia jest do 2010 roku (ostatni przebieg 170tyś), a potem to wątpię, że ktoś w nieautoryzowanym serwisie montował by oryginalne części. Edytowane 30 Marca 2016 przez pionti2
Lukasz_mk2 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 obecnie mam 260kkm i ostatnio byłem na przeglądzie rejestracyjnym i wszystkie amory miały powyżej 70%, a siedzą jeszcze od nowości czyli 2001r.
azure Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) 250kkm - w 1000% potwierdzonego przebiegu, a nie licznikowego. Cały zawias oryginał. Amory ponad 75%. Jak tak patrzę na wymiany typu sprzęgło, dwumas, turbo, zawias przy 200kkm to nie wiem ile ludzie mają nawbijane realnie tych kkmów. Kumpel w A4B6 ma 340kkm i zawias oraz amortyzatory od nowości nie ruszane, a co istotne nadal sprawne! Inny znajomy w A4B5 1.9TDI nic nie ruszał (turbo zaczyna słabo pompować) i ma 350kkm... Obap przypadki to auta z prawdziwym, nie kręconym przebiegiem. Edytowane 31 Marca 2016 przez azure
lukaszooo Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 U mnie 250tys zawias 1be i ori felga 17/235/45 i puki co wymienione laczniki i oba prawe dolne reszta ori.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się