Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ile wytrzymały Wam fabryczne amortyzatory.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej,

Nietypowe pytanie, dlatego śpieszę z wyjaśnieniem. Przy przebiegu 200.000 wymieniłem w "szarej" przednie amortyzatory na KYB + odboje SKF + poduszki LEMFÖRDER. Dla ciekawych koszt części 537.

Wyciągnęliśmy z mechanikiem amortyzatory Sachs, data produkcji 6 i 8 tydzień 2001 i poduszki LEMFÖRDER z 2001 roku. Pierwsza rejestracja we Włoszech to marzec 2001. Zakładam, więc że były to fabryczne graty. Poduszki wytłuczone zmiażdżone o 2-3 minimetry w stosunku do nowych. Lewy amortyzator jeszcze trzymał, prawy puścił farbę. Nie było tego jeszcze widać od spodu, ale już nie pracował. Tył nadal się trzyma i ma 60% tłumienia.

Jestem ciekaw ile u Was wytrzymały, ponieważ próbuję ustalić na ile realny jest mój przebieg. Oficjalnie 200 tysięcy.

Nie ten dział, sorry :( Prosze o przeniesienie

Edytowane przez azrael
Opublikowano (edytowane)

wymieniałem tyle ostatnio jeden się poddał 0% wylany totalnie daty na obu od nowości drugi miał ok. 50% problem w tym że przy górnych zaślepkach przy goleni strasznie przerdzewiały i tez by sie poddał ten dobry szybko - wina zerwanych odbojów, przód trzyma się od nowości po ok 40% (2 dni temu przegląd miałem to pamiętam) - przebieg 252tyś

z ciekawostek tył miałem Monroe ale ze znaczkami VW AUDI i numerem OE, a przód są same znaczki VW AUDI i numer OE

Jak próbujesz ustalić przebieg to u mnie np. wszystkie wahacze są ze znaczkiem OOOO dopiero przy tym przebiegu poddały się końcówki drążków które wiadomo też jaki znaczek miały :), reszta 0 luzów, wymieniałem tarcze przód to też znaczki OOOO :P ale to już chyba ktoś w ASO wymieniał u Gebelsów

Edytowane przez mariuszbyd
Opublikowano (edytowane)

230 tyś. w 2014r sprowadzone z Niemiec. Zawieszenie 1BV z logo Audi wszystkie amortyzatory powyżej 70%
wahacze:
lewy przód logo Audi
z prawej 2 górne zmienione reszta posiada logo Audi
z tyłu nie wiem :)

W historii serwisowej brak info, że było coś majstrowane przy zawieszeniu, ale historia jest do 2010 roku (ostatni przebieg 170tyś), a potem to wątpię, że ktoś w nieautoryzowanym serwisie montował by oryginalne części.

Edytowane przez pionti2
Opublikowano

obecnie mam 260kkm i ostatnio byłem na przeglądzie rejestracyjnym i wszystkie amory miały powyżej 70%, a siedzą jeszcze od nowości czyli 2001r.

Opublikowano (edytowane)

250kkm - w 1000% potwierdzonego przebiegu, a nie licznikowego.

Cały zawias oryginał.

Amory ponad 75%.

Jak tak patrzę na wymiany typu sprzęgło, dwumas, turbo, zawias przy 200kkm to nie wiem ile ludzie mają nawbijane realnie tych kkmów. Kumpel w A4B6 ma 340kkm i zawias oraz amortyzatory od nowości nie ruszane, a co istotne nadal sprawne!

Inny znajomy w A4B5 1.9TDI nic nie ruszał (turbo zaczyna słabo pompować) i ma 350kkm... Obap przypadki to auta z prawdziwym, nie kręconym przebiegiem.

Edytowane przez azure
Opublikowano

U mnie 250tys zawias 1be i ori felga 17/235/45 i puki co wymienione laczniki i oba prawe dolne reszta ori.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...