audicoman Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Oto podkręcony mój BFB na seryjnym K03: Po więcej informacji na temat chiptuningu mojego 1.8T zapraszam na mojego bloga: http://zakup-auta.blog.pl/2016/04/02/212-km-i-324-nm-w-audi-a4-1-8t/
MrTea Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Szkoda że moc maksymalna od 5200 obr spada w dół na łeb na szyje. .. ale ważne że jesteś zadowolony Z tej turbiny już więcej nie wyciśniesz
audicoman Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2016 MrTea pokaż mi 1.8T na zwykłym K03 które ma moc przy np. 6 tys obr/min? Oczywiście można ale kosztem momentu z dolnego zakresu obrotów. A moc maksymalna była by zbliżona do obecnego wyniku. Z resztą jest ponad 200 koni do 6 tys obr. Jeździ się momentem a nie mocą maksymalną Do normalnej jazdy po cywilnych drogach z ograniczeniami 60-90 km/h mocy jest sporo do wykorzystania
gregor10 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 seryjne ori k03 moc przy 6100rpm 215km http://gregor10.pl/skoda-superb-1-8t-awt-150km-k03-218km-300nm/ inna sprawa auto było w idealnym stanie z przebiegiem w okolicy 100tys km na zegarze
audicoman Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Mój ma już ponad 240 tys. nalatane więc jestem zadowolony z wyniku, tymbardziej że strojone na Pb 95
lexy Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 [quodod=gregor10" post="4800528" timestamp="14d680251]seryjne ori k03 moc przy 6100rpm m http://gregor10.pl/skoda-superb-1-8t-awt-150km-k03-218km-300nm/ inna sprawa auto było w idealnym stanie z przebiegiem w okolicy 100tys km na zegarze myśliuote] Nie dodałeś ,że auto twoje mialo centralny fmic:),gwarantuje ze na hamowni obciazeniowej juz nie jest tak kolorowo podczas mocno obciazonego motoru .Za to plusem jest wylapanie np. overboostow czy cofania naglego zaplonu.Bez urazy ,ale wykresy z dynometu praktycznie zawsze wychodzą jak od cyrkla-i nie mam tu na myśli konkretnie twojego pomiaru. pozdrawiam Piotr Prochip
Imhotet Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 dyskusja o hamowaniach już była tna kazdym forum ktora lepsza która gorsza.. na tym tez więc może by do tego nie wracać.. fajny wynik.. może aż za fajny... wrzuccie jakieś logi
gregor10 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 [quodod=gregor10" post="4800528" timestamp="14d680251]seryjne ori k03 moc przy 6100rpm m http://gregor10.pl/skoda-superb-1-8t-awt-150km-k03-218km-300nm/ inna sprawa auto było w idealnym stanie z przebiegiem w okolicy 100tys km na zegarze myśliuote] Nie dodałeś ,że auto twoje mialo centralny fmic:),gwarantuje ze na hamowni obciazeniowej juz nie jest tak kolorowo podczas mocno obciazonego motoru .Za to plusem jest wylapanie np. overboostow czy cofania naglego zaplonu.Bez urazy ,ale wykresy z dynometu praktycznie zawsze wychodzą jak od cyrkla-i nie mam tu na myśli konkretnie twojego pomiaru. pozdrawiam Piotr Prochip Piotrze przeczytaj dokładnie jaką teze wysnuł Twój klient, pokaż mi 1.8T na zwykłym K03 które ma moc przy np. 6 tys obr/min? zaprezentowałem więc wykres seryjnego k03 które generuje moc przy 6000rpm. Apropo Twoich tez odnośnie hamowania dynometem i jego wykresów zapraszam do lektury mój dynomet vs obciążeniowa hamowania stacjonarna MAHA http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311441-porownanie-hamowni/ Pozdrawiam Gregor10.pl
lexy Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Bardziej chodziło mi o rzetelność pomiarów i realny przebieg krzywych.A dokładnie o maskowanie zbyt krótkim pomiarem lub mocno wygladzonym wykresem niedokładności softu. Ja mam kilka przykładów gdzie dynomet pokazywał do 10km więcej niz obciążeniowka. Oczywiście zaprezentowales że nie dotyczy to twojej pracy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się