BoooM 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Siemka, posiadam a4 b6 1.8t avj. Postanowilem wymienic rozrzad, i napinacz wraz z łańcuchem. Z ciekawosci sprawdzilem ciśnienie na cylindrach co mnie bardzo zdziwilo mianowicie pierwszy cylinder mial 2.9, drugi 2.7,trzeci mial 0.1!, i czwarty mial 3.1, i teraz nasuwa mi sie pytanie co z tym robic? Czy to glowica czy dół silnika, czy bardziej sie oplaca naprawiac czy kupic jakis uzywany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 a to jeszcze odpalało i jezdziło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Na pewno dobrze zmierzyłeś ? niemożliwe, żeby samochód z taką kompresją jeszcze palił i jeździł mój przy 8 już gorzej palił, a 7 to już granica jaką przewiduje producent do remontu Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez kupczak90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) tych silników dolna granica jest 9bar z różnicą pomiędzy cylindrami do 3bar Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez krzysiekml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoooM 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 No wlasnie kilka dni temu wracalem z trasy jakies 400km i powiem ze 200km/h to tak bez wiekszego problemu osiaga ;-) wiec nie wiem,cisnienie jest takie jak podalem bo sprawdzalismy kilka razy szczególnie ten 3 cylinder. Wskaznik dziala poprawnie bo z ciekawosci podpielismy go do kompresora i pokazywal to samo co wskaznik na nim zamontowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 widziałem auto które miało po 8 na cylindrach,paliło jechało ale 200 to ledwie osiągało może skala jest jakaś inna ? i masz 12,9-12,7- 12,0-13,1 ? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Przytoczę słowa Deva z forum, wyciskany był olej z popychaczy przed założeniem wałków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoooM 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Kurde dla mnie to tez jest dziwne, skocze do mechanika i sprawdze jak ta skala wyglada Rafcio, cisnienie bylo sprawdzane przed rozpoczeciem wymiany tych elementow ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Wyglada na to ze zawory sa uchylone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Aż jestem ciekawy, ściągnij pokrywę górną i zobacz jak ze znakami na wałkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoooM 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Moze to byc spowodowane zlym napieciem paska rozrzadu?, albo przestawionym rozrzadem, i wykonczonym napinaczem łańcucha rozrzadu albo rozciagnietym łańcuchem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Tak Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez --Rafcio-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Siemka, posiadam a4 b6 1.8t avj. Postanowilem wymienic rozrzad, i napinacz wraz z łańcuchem. Z ciekawosci sprawdzilem ciśnienie na cylindrach co mnie bardzo zdziwilo mianowicie pierwszy cylinder mial 2.9, drugi 2.7,trzeci mial 0.1!, i czwarty mial 3.1, i teraz nasuwa mi sie pytanie co z tym robic? Czy to glowica czy dół silnika, czy bardziej sie oplaca naprawiac czy kupic jakis uzywany? Silnik pracuje normalnie (równo)? bo z taka kompresją to powinien nie pracować a na pewno nie na wszystkich cylindrach. Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez ?ukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoooM 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Pracuje rowno, zdarzyło mi sie ze mialem wypadanie zaplonu na trzecim cylindrze ale to moze 3,4 razy na ostatnie 10000km Eeee no xd, glowica jutro idzie do roboty, wyczuwalny luz na tlokach :-D wiec dol tez robimy ;-) bosko :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Dao 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 o kurka ja mam 11.0 - 11.0 -11.0-11.5, trochę się wykosztujesz, ale warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoooM 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 gowica przychodzi w poniedzialek, toki juz na swoim miejscu juz sie nie moge doczekac az ja odpale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 opisz później co robiłeś i jakie koszta żeby dla potomnych zostało oby wszystko zadziałało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEX4 6 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 KTOŚ NAPISZE JAKIE POWINNO BYĆ ĆIŚNIENIE W 1.8T BEX 190KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 14 ma chyba nowy silnik granica serwisowa jest przy 7 ale poniżej 8-8,5 mogą być już problemy z odpalaniem itp itd. generalnie im więcej ponad 10 tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew01 4 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Panowie, a czy przy ciśnieniu 12, 11, 11, 12 może brać trochę oleju (około 200ml/1000km) czy raczej szukać gdzie indziej? Wycieków brak. Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się