BoooM Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Siemka, posiadam a4 b6 1.8t avj. Postanowilem wymienic rozrzad, i napinacz wraz z łańcuchem. Z ciekawosci sprawdzilem ciśnienie na cylindrach co mnie bardzo zdziwilo mianowicie pierwszy cylinder mial 2.9, drugi 2.7,trzeci mial 0.1!, i czwarty mial 3.1, i teraz nasuwa mi sie pytanie co z tym robic? Czy to glowica czy dół silnika, czy bardziej sie oplaca naprawiac czy kupic jakis uzywany?
krzysiekml Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 a to jeszcze odpalało i jezdziło ?
kupczak90 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Na pewno dobrze zmierzyłeś ? niemożliwe, żeby samochód z taką kompresją jeszcze palił i jeździł mój przy 8 już gorzej palił, a 7 to już granica jaką przewiduje producent do remontu Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez kupczak90
krzysiekml Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) tych silników dolna granica jest 9bar z różnicą pomiędzy cylindrami do 3bar Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez krzysiekml
BoooM Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2016 No wlasnie kilka dni temu wracalem z trasy jakies 400km i powiem ze 200km/h to tak bez wiekszego problemu osiaga ;-) wiec nie wiem,cisnienie jest takie jak podalem bo sprawdzalismy kilka razy szczególnie ten 3 cylinder. Wskaznik dziala poprawnie bo z ciekawosci podpielismy go do kompresora i pokazywal to samo co wskaznik na nim zamontowany
krzysiekml Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 widziałem auto które miało po 8 na cylindrach,paliło jechało ale 200 to ledwie osiągało może skala jest jakaś inna ? i masz 12,9-12,7- 12,0-13,1 ? 2
--Rafcio-- Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Przytoczę słowa Deva z forum, wyciskany był olej z popychaczy przed założeniem wałków?
BoooM Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Kurde dla mnie to tez jest dziwne, skocze do mechanika i sprawdze jak ta skala wyglada Rafcio, cisnienie bylo sprawdzane przed rozpoczeciem wymiany tych elementow ;-)
--Rafcio-- Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Aż jestem ciekawy, ściągnij pokrywę górną i zobacz jak ze znakami na wałkach.
BoooM Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Moze to byc spowodowane zlym napieciem paska rozrzadu?, albo przestawionym rozrzadem, i wykonczonym napinaczem łańcucha rozrzadu albo rozciagnietym łańcuchem?
--Rafcio-- Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Tak Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez --Rafcio--
Łukasz13 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Siemka, posiadam a4 b6 1.8t avj. Postanowilem wymienic rozrzad, i napinacz wraz z łańcuchem. Z ciekawosci sprawdzilem ciśnienie na cylindrach co mnie bardzo zdziwilo mianowicie pierwszy cylinder mial 2.9, drugi 2.7,trzeci mial 0.1!, i czwarty mial 3.1, i teraz nasuwa mi sie pytanie co z tym robic? Czy to glowica czy dół silnika, czy bardziej sie oplaca naprawiac czy kupic jakis uzywany? Silnik pracuje normalnie (równo)? bo z taka kompresją to powinien nie pracować a na pewno nie na wszystkich cylindrach. Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez ?ukasz13
BoooM Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Pracuje rowno, zdarzyło mi sie ze mialem wypadanie zaplonu na trzecim cylindrze ale to moze 3,4 razy na ostatnie 10000km Eeee no xd, glowica jutro idzie do roboty, wyczuwalny luz na tlokach :-D wiec dol tez robimy ;-) bosko :-D
Wielki Dao Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 o kurka ja mam 11.0 - 11.0 -11.0-11.5, trochę się wykosztujesz, ale warto
BoooM Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 gowica przychodzi w poniedzialek, toki juz na swoim miejscu juz sie nie moge doczekac az ja odpale
kupczak90 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 opisz później co robiłeś i jakie koszta żeby dla potomnych zostało oby wszystko zadziałało
BEX4 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 KTOŚ NAPISZE JAKIE POWINNO BYĆ ĆIŚNIENIE W 1.8T BEX 190KM?
kupczak90 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 14 ma chyba nowy silnik granica serwisowa jest przy 7 ale poniżej 8-8,5 mogą być już problemy z odpalaniem itp itd. generalnie im więcej ponad 10 tym lepiej
andrew01 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Panowie, a czy przy ciśnieniu 12, 11, 11, 12 może brać trochę oleju (około 200ml/1000km) czy raczej szukać gdzie indziej? Wycieków brak. Pozdrawiam Andrzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się