Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cisnienie na cylindrach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, posiadam a4 b6 1.8t avj. Postanowilem wymienic rozrzad, i napinacz wraz z łańcuchem. Z ciekawosci sprawdzilem ciśnienie na cylindrach co mnie bardzo zdziwilo mianowicie pierwszy cylinder mial 2.9, drugi 2.7,trzeci mial 0.1!, i czwarty mial 3.1, i teraz nasuwa mi sie pytanie co z tym robic? Czy to glowica czy dół silnika, czy bardziej sie oplaca naprawiac czy kupic jakis uzywany?

Opublikowano (edytowane)

Na pewno dobrze zmierzyłeś ? niemożliwe, żeby samochód z taką kompresją jeszcze palił i jeździł

mój przy 8 już gorzej palił, a 7 to już granica jaką przewiduje producent do remontu

Edytowane przez kupczak90
Opublikowano (edytowane)

tych silników dolna granica jest 9bar z różnicą pomiędzy cylindrami do 3bar

Edytowane przez krzysiekml
Opublikowano

No wlasnie kilka dni temu wracalem z trasy jakies 400km i powiem ze 200km/h to tak bez wiekszego problemu osiaga ;-) wiec nie wiem,cisnienie jest takie jak podalem bo sprawdzalismy kilka razy szczególnie ten 3 cylinder. Wskaznik dziala poprawnie bo z ciekawosci podpielismy go do kompresora i pokazywal to samo co wskaznik na nim zamontowany

Opublikowano

widziałem auto które miało po 8 na cylindrach,paliło jechało ale 200 to ledwie osiągało

może skala jest jakaś inna ? i masz 12,9-12,7- 12,0-13,1 ?

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Przytoczę słowa Deva z forum, wyciskany był olej z popychaczy przed założeniem wałków?

Opublikowano

Kurde dla mnie to tez jest dziwne, skocze do mechanika i sprawdze jak ta skala wyglada

Rafcio, cisnienie bylo sprawdzane przed rozpoczeciem wymiany tych elementow ;-)

Opublikowano

Wyglada na to ze zawory sa uchylone

Opublikowano

Aż jestem ciekawy, ściągnij pokrywę górną i zobacz jak ze znakami na wałkach.

Opublikowano

Moze to byc spowodowane zlym napieciem paska rozrzadu?, albo przestawionym rozrzadem, i wykonczonym napinaczem łańcucha rozrzadu albo rozciagnietym łańcuchem?

Opublikowano (edytowane)

Tak

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano (edytowane)

Siemka, posiadam a4 b6 1.8t avj. Postanowilem wymienic rozrzad, i napinacz wraz z łańcuchem. Z ciekawosci sprawdzilem ciśnienie na cylindrach co mnie bardzo zdziwilo mianowicie pierwszy cylinder mial 2.9, drugi 2.7,trzeci mial 0.1!, i czwarty mial 3.1, i teraz nasuwa mi sie pytanie co z tym robic? Czy to glowica czy dół silnika, czy bardziej sie oplaca naprawiac czy kupic jakis uzywany?

Silnik pracuje normalnie (równo)? bo z taka kompresją to powinien nie pracować a na pewno nie na wszystkich cylindrach.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Pracuje rowno, zdarzyło mi sie ze mialem wypadanie zaplonu na trzecim cylindrze ale to moze 3,4 razy na ostatnie 10000km

Eeee no xd, glowica jutro idzie do roboty, wyczuwalny luz na tlokach :-D wiec dol tez robimy ;-) bosko :-D

Opublikowano

o kurka :D ja mam 11.0 - 11.0 -11.0-11.5, trochę się wykosztujesz, ale warto :D

Opublikowano

gowica przychodzi w poniedzialek, toki juz na swoim miejscu :D juz sie nie moge doczekac az ja odpale :D

Opublikowano

opisz później co robiłeś i jakie koszta żeby dla potomnych zostało ;) oby wszystko zadziałało

Opublikowano

KTOŚ NAPISZE JAKIE POWINNO BYĆ ĆIŚNIENIE W 1.8T BEX 190KM?

Opublikowano

14 ma chyba nowy silnik granica serwisowa jest przy 7 ale poniżej 8-8,5 mogą być już problemy z odpalaniem itp itd. generalnie im więcej ponad 10 tym lepiej

Opublikowano

Panowie, a czy przy ciśnieniu 12, 11, 11, 12 może brać trochę oleju (około 200ml/1000km) czy raczej szukać gdzie indziej? Wycieków brak.

Pozdrawiam

Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...