disem Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 to co leży obok czerwonego to nie urs3 Wysłane z mojego GT-I9100
lukasz19tdi Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 ja polecam Uniroyal RainExpert jeżdżę na 195/65/15 świetnie się sprawują, szczególnie w deszczowych warunkach. A jak ktoś jest z okolic Warszawy to polecam stronkę, www.motohurt.com czasami można dobrą promocję na opony wychaczyć. pozdrawiam
tajmus Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 witam. mam dylemat i młyn w głowie... przejrzałem w 75% ten temat i mam faworytów z tych 3 które byście wybrali?? - DUNLOP SPORT MAXX RT - Continental ContiPremiumContact 5 - Goodyear Efficientgrip Performance chciałbym aby miały rant ochronny. czy goodyeary maja taka opcje?? w opisach w rożnych sklepach tego nie widze... rozmiar bedzie 205/55/16 z gory dzieki za wskazówki
kapete Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 - bardzo dobre właściwości jezdne, nigdy nie zawiodły. Niestety okupione jest to żywotnością. Pierwszy komplet wytrzymał 29000km (polowa z tego to autostrady) na przodzie . Drugi zrobil narazie 11000km (1/4 autostrady) i zostało tylko 4mm. Styl jazdy bardzo delikatny. Identyczne opony nabyłem lat temu 6. Na dzień dzisiejszy mają po 6 mm bieżnika Zrobione na tych oponach chyba ponad 60kkm. Co do prowadzenia na suchym faktycznie rewelacja. Niestety na mokrym a juz w szybkim zakręcie nie jest moim zdaniem tak rewelacyjnie. Gdzieś między Krakowem a Zakopanym długi szybki łuk pod górę i niestety Fabia mnie po wewnętrznej zrobiła. Auto uciekało mi z drogi i napęd nie pomógł. A tak przy okazji pytanko czy do naszego auta podejdą opony 205/60/16? Stosował ktoś takie rozwiązanie? Na oko wygląda, że powinny się zmieścić.
eRniś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 ja polecam jak najbardziej Uniroyal Rain Sport 3 - 205/55/16, świetna przyczepność na mokrej nawierzchni, są wystarczająco ciche Aktualnie mam przelatane na nich jakieś 5tyś - sprawują się bardzo dobrze btw. Ta opona ma bardzo miękkie barki (gdy ją chwyciłem to mało co mi się nie wykręciła na 2 str ), ale jak dla mnie to nie jest ani wada ani zaleta - choć jak je kupowałem przeczytałem opinie że te opony są do (_,_) bo jak najedzie się na krawężnik to już po oponie - po 1 nie wiem skąd ten ktoś wytrzasnął taką teorie, po 2 kto z normalnych ludzi jeździ po krawężnikach?
afroo. Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 ja polecam jak najbardziej Uniroyal Rain Sport 3 - 205/55/16, świetna przyczepność na mokrej nawierzchni, są wystarczająco ciche Aktualnie mam przelatane na nich jakieś 5tyś - sprawują się bardzo dobrze btw. Ta opona ma bardzo miękkie barki (gdy ją chwyciłem to mało co mi się nie wykręciła na 2 str ), ale jak dla mnie to nie jest ani wada ani zaleta - choć jak je kupowałem przeczytałem opinie że te opony są do (_,_) bo jak najedzie się na krawężnik to już po oponie - po 1 nie wiem skąd ten ktoś wytrzasnął taką teorie, po 2 kto z normalnych ludzi jeździ po krawężnikach? Wada ze względu na to iż pracują czy też jak kto woli 'myszkują' przy szybszym pokonywaniu zakrętów. To czuć bardzo wyraźnie przez co traci się na pewności prowadzenia. Jeśli chodzi o krawężniki to nie miałem jeszcze okazji żadnego pokonywać więc się nie wypowiem. Druga wada Rainsportów3 to zdecydowanie za mały rant ochronny, przy szerokości 235 nie zakrywa rantu felgi 8,5J na co dowody wklejałem parę stron wcześniej. Zdecydowana zaleta tych opon to pczyczepność zarówno na mokrym jak i suchym.
POWER-KRIS Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 To co powyżej tyczy tez Continental premium 5 z tym ze nie maja wogole rantu ochronnego. Tak czy owak następne szukam z rantem i twardym bokiem bo zakręty nieprzyjemne.
chominik Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Na początku kwietnia kupiłem 2 oponki Goodyear Efficentgrip Performance w rozmiarze 205/55 R16. Mam je założone z przodu. Przekulełem prawie 10 tysięcy km i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony. Kilka razy mnie wyciągnęły w opresji, stabilnie zachowują się przy ostrym hamowaniu. Nie zmuszają ABS-u do zbyt mocnej pracy. Są odpowiednio twarde, więc ruszenie z piskiem opon wymaga większej dynamiki. Na suchej oceniam je na 5, na mokrej na 5-. Na całą 5, a nawet z plusem, oceniam Bridgestone Turanza ER300, które miałem w poprzednim autku. Te to trzymały auto jak na szynach. Wielkiego zużycia bieżnika nie zauważyłem. Komfortu nie ma takiego jak na michałkach, ale nie mam tak wrażliwego tylka, ani zawieszenia sportowego, więc jak dla mnie jest optymalnie. W przyszłym roku 2 kolejne GY kupię na tył. Po kilku nieudanych zakupach używek stwierdziłem, że kupię porządne opony na 2 razy, niż znowu wtopię kasę i co dwa lata będę wymieniał kiepskie gumy ryzykując przy tym bezpieczeństwo nie tylko swoje, ale też innych użytkowników drogi.
mrog Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, jak każdy mam dylemat co wybrac do B8 S-line fabryczne czyli obnizony zawias Firestone FHSZ90 245/40R18 97 Y XL, FR czy Nokian zLine 245/40R18 97 Y XL cena zbliżona, prosze o radę. i jeszcze jedno co myślicie o oponach Nexen? Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez mrog
D4NTE Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, jak każdy mam dylemat co wybrac do B8 S-line fabryczne czyli obnizony zawias Firestone FHSZ90 245/40R18 97 Y XL, FR czy Nokian zLine 245/40R18 97 Y XL cena zbliżona, prosze o radę. i jeszcze jedno co myślicie o oponach Nexen? Nexen bardzo fajna firma wchodząca coraz odważniej na rynek, sam miałem dylemat przed wakacjami jaką opone kupić i wybrałem Nexen N'Fera SU4 225/40R18 92W, bardzo cicha oponka z rantem ochronnym i niskim oporem toczenia, dobrze odprowadzająca wodę, mogę to stwierdzić po przejechaniu na nich jak dotąd ponad 2,5 tyś km. Z czystym sumieniem polecam. Kupowałem na allegro u tego sprzedawcy http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=16694884 dobry kontakt i ceny mają bardzo dobre Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez D4NTE
mrog Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witam, jak każdy mam dylemat co wybrac do B8 S-line fabryczne czyli obnizony zawias Firestone FHSZ90 245/40R18 97 Y XL, FR czy Nokian zLine 245/40R18 97 Y XL cena zbliżona, prosze o radę. i jeszcze jedno co myślicie o oponach Nexen? Nexen bardzo fajna firma wchodząca coraz odważniej na rynek, sam miałem dylemat przed wakacjami jaką opone kupić i wybrałem Nexen N'Fera SU4 225/40R18 92W, bardzo cicha oponka z rantem ochronnym i niskim oporem toczenia, dobrze odprowadzająca wodę, mogę to stwierdzić po przejechaniu na nich jak dotąd ponad 2,5 tyś km. Z czystym sumieniem polecam. Kupowałem na allegro u tego sprzedawcy http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=16694884 dobry kontakt i ceny mają bardzo dobre Dzięki za odp. ale teraz to dopiero zabiłeś mi klina co kupić
mlodyabc Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie wiem po co się ładujecie w tak szerokie kapcie. Do tego indeks Y czyli do 300 KM/h i do tego wzmacniane. Przecież to są strasznie ciężkie opony, mają dużo drutu w sobie. Kto z Was jeździ 300 km/h? Przecież 270 albo 240 wystarczy indeks V lub W. Taki szeroki ciężki kapeć bardzo zamula auto, wpływa na spalanie i na nasze drogi 245 w koleinach jeżdzi się masakrycznie. Lepiej 225/40 R18 V lub W. i 92 wystarczy a nie 97. Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez mlodyabc
D4NTE Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witam, jak każdy mam dylemat co wybrac do B8 S-line fabryczne czyli obnizony zawias Firestone FHSZ90 245/40R18 97 Y XL, FR czy Nokian zLine 245/40R18 97 Y XL cena zbliżona, prosze o radę. i jeszcze jedno co myślicie o oponach Nexen? Nexen bardzo fajna firma wchodząca coraz odważniej na rynek, sam miałem dylemat przed wakacjami jaką opone kupić i wybrałem Nexen N'Fera SU4 225/40R18 92W, bardzo cicha oponka z rantem ochronnym i niskim oporem toczenia, dobrze odprowadzająca wodę, mogę to stwierdzić po przejechaniu na nich jak dotąd ponad 2,5 tyś km. Z czystym sumieniem polecam. Kupowałem na allegro u tego sprzedawcy http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=16694884 dobry kontakt i ceny mają bardzo dobre Dzięki za odp. ale teraz to dopiero zabiłeś mi klina co kupić Wybierz to co Ci zdrowy rozsądek podpowiada i kieszeń Cię puszcza Ot taka ciekawostka: Hyundai wypuszcza swoje auta z salonów na Nexen-ach
mrog Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Nie wiem po co się ładujecie w tak szerokie kapcie. Do tego indeks Y czyli do 300 KM/h i do tego wzmacniane. Przecież to są strasznie ciężkie opony, mają dużo drutu w sobie. Kto z Was jeździ 300 km/h? Przecież 270 albo 240 wystarczy indeks V lub W. Taki szeroki ciężki kapeć bardzo zamula auto, wpływa na spalanie i na nasze drogi 245 w koleinach jeżdzi się masakrycznie. Lepiej 225/40 R18 V lub W. i 92 wystarczy a nie 97. Takie są poprzednie.... w sumie racja auto max pojedzie 250. Tylko zapomniałe podać, że to jest quattro jeżeli to ma znaczenie?
mlodyabc Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Śmiało możesz zakładać 225/40 R18., ktoś założył 245 bo może takie znalazł tanie używki i tyle. 245 to może E klasa jeżdzić jak ma 250 KM lub więcej.
SCORPIO111 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Vredestein ultrac sessanta 235/40 zr18 95y czy mozecie powiedziec cos zlego o tych oponkach planuje zakup 2 sztuk na tyl warunki uzytkowania przewaga deszczu szkocja Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez SCORPIO111
mrog Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Śmiało możesz zakładać 225/40 R18., ktoś założył 245 bo może takie znalazł tanie używki i tyle. 245 to może E klasa jeżdzić jak ma 250 KM lub więcej. Dzięki za rady. Kupiłem Nokiany zLine /klasa premium za rozsądne pieniądze/ 245/40/R18, doczytałem że taka szerokośc jest zalecana. Zresztą felga jest 8" więc podobno powinny być 245. Pozdrawiam
D4NTE Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Śmiało możesz zakładać 225/40 R18., ktoś założył 245 bo może takie znalazł tanie używki i tyle. 245 to może E klasa jeżdzić jak ma 250 KM lub więcej. Dzięki za rady. Kupiłem Nokiany zLine /klasa premium za rozsądne pieniądze/ 245/40/R18, doczytałem że taka szerokośc jest zalecana. Zresztą felga jest 8" więc podobno powinny być 245. Pozdrawiam Ja na 8,5 J mam naciągniętą 225/40 z rantem ochronnym
mrog Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Śmiało możesz zakładać 225/40 R18., ktoś założył 245 bo może takie znalazł tanie używki i tyle. 245 to może E klasa jeżdzić jak ma 250 KM lub więcej. Dzięki za rady. Kupiłem Nokiany zLine /klasa premium za rozsądne pieniądze/ 245/40/R18, doczytałem że taka szerokośc jest zalecana. Zresztą felga jest 8" więc podobno powinny być 245. Pozdrawiam Ja na 8,5 J mam naciągniętą 225/40 z rantem ochronnym Cenna uwaga, następnym razem /mam nadzieje ze z 4 sezony wytrzymają/ musze to wziąc pod uwage bo na dużych koleinach to kierownicę czasem ściąga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się