Blaine Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Witam Jest mi niezmiernie miło, że mogę założyć już ten temat Czekałem na auto ok 13, była 2 tygodniowa obsuwa, ale to dość częste jeśli chodzi o UK i ostatnie pół roku... W każdym razie historia tego auta zaczęła się od tego, gdy Moja lepsza Połówka zażyczyła sobie zmiany auta. Jej pomysłem był Nissan Juke... Nie będę go komentował, kilkanaście godzin moich wykładów na ten temat pomogły, wszak miał zostać Crossover, jak dla mnie kompletnie bezsensowna grupa aut, ale czego się nie robi z miłości Oglądaliśmy Fiata 500X, potem był Jeep Renegade i to był mój strzał, jedyne auto crossover w obecnej sprzedaży, które czymkolwiek mogłoby mi sprawić radochę. W każdym razie było rozczarowanie po jeździe próbnej. Wręcz załamanie, z odsieczą przyszło podniesienie budżetu i chęć posiadania czegoś większego niż mamy jako drugie auto. Poszła reklama w tv, pojechaliśmy do salonu, bardzo się spodobało, model miał kilka tygodni praktycznie, deska rozdzielcza Nas zabiła i wiedzieliśmy, że to jest to. Auto odebrane w czwartek, także jest u Nas 48godzin. Dużo bliższego poznawania przed Nami, ale podstawy jakoś już ogarnięte. 1.4 TFSI 150KM w manualu, mimo delikatnego traktowania, przyspiesza bardzo fajnie, jestem tym mile zaskoczony, a jestem dość wybredny przy moim drugim aucie. Wersja wyposażenia sport, czyli: Nawigacja Audi sound system (nie umywa się do BMW) Sportowe siedzenia (coś między kubełkami a zwykłymi) 3strefowa klimatyzacja - super sprawa Xenony z ledami dziennymi itd Generalnie daleko Nam to full opcji itd, ale full opiewa na kwotę dobrze wyposażonej A6 A my wystartowaliśmy z budżetem Jukowym ;P Jestem mega zadowolony i mam nadzieję, że tak zostanie Pozdrawiam
Blaine Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2016 to się nazywa siła perswazji ;D i fajna Kobieta
tadziak Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Gratuluję Fajnie wygląda taki czarny, czysty Co do Audi Sound System to nie wiem co oni zepsuli w tym modelu, bo w A6 grało całkiem fajnie. W B9 mam B&O i też jest mocno przeciętnie. Byłem w zakładzie car audio to strasznie skrytykowany został dźwięk mojego systemu, a niby 19 głośników. Liczę po cichu, że może będzie jakiś update oprogramowania, który poprawi jakość dźwięku.
griga-st Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Nie rozumie tej polityki Audi z graniem w A4. Bylem pewny ze coś z tym zrobią w B9. Trojka/czwórka bmw z harman-kardonem to jest jakis kosmos nieosiągalny. Naprawdę bardzo ładny sedanik. Gratuluje wyboru.
tadziak Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Swoją drogą dzisiaj zauważyłem, że (przynajmniej u mnie) blacha na masce jest strasznie cienka/giętka. Miałem niedomkniętą klapę, więc próbowałem ją dopchnąć ręką (bez otwierania ponownego), a tu się cała maska ugina od niezbyt silnego naciśnięcia dłonią na jej przód (trochę powyżej zaczepów, zwalniających maskę, centralnie nad logo AUDI). Trochę to irytujące w samochodzie za taką kasę. Sprawdziłem maskę Golfa 7 - nawet nie drgnie. Ciekawe, czy to standard czy też akurat coś z tym moim egzemplarzem...
Blaine Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Fotki wnętrza, bardzo mało ich narazie w necie. Wnętrze mi się bardzo podoba, było istotnym powodem dla którego zdecydowaliśmy się na wybór A4 B9, także może i Kogoś jeszcze do tego natchną. Co do audio, to może kwestia oprogramowania, bo ja zauważyłem, że przy głośniejszym słuchaniu jest nawet całkiem miły basik, ale przy cichym przebąkiwaniu głośników, to bass umiera totalnie. A tymczasem w BMW, przyjemny odsłuch mamy od najcichszych ustawień sprzętu, a potem jest jeszcze lepiej Dziękuję wszystkim za miłe słowa, najbliższe miesiące będziemy się zapoznawać z autem, także jakieś swoje spostrzeżenia będę tu wrzucał tadziak, co do grubości maski, nie zauważyłem jakiś anomalii
tadziak Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 tadziak, co do grubości maski, nie zauważyłem jakiś anomalii Nie wiem czy to anomalia, ale mnie troszkę zszokowało. A próbowałeś nieco nacisnąć maskę z przodu, centralnie nad zamkiem pokrywy, tak jakby ją 'docisnąć'? U mnie zaraz się 'poddaje' niczym pokrywka od słoika
Blaine Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2016 tadziak, co do grubości maski, nie zauważyłem jakiś anomalii Nie wiem czy to anomalia, ale mnie troszkę zszokowało. A próbowałeś nieco nacisnąć maskę z przodu, centralnie nad zamkiem pokrywy, tak jakby ją 'docisnąć'? U mnie zaraz się 'poddaje' niczym pokrywka od słoika Sprawdzę jutro, wszak brzmi to jak odwieczne dążenie producentów do odchudzania auta ;D
tadziak Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Sprawdzę jutro, wszak brzmi to jak odwieczne dążenie producentów do odchudzania auta ;D Byłbym mega wdzięczny, bo się martwię, czy to coś z moim egzemplarzem, a nie chcę iść do dealera i maski w autach molestować Pewnie masz rację, że to efekt odchudzania aut. Ktoś mi też mówił, że to może być kwestia bezpieczeństwa pieszych (miękka maska jest mniej groźna przy uderzeniu czołowym), ale z drugiej strony, czemu w Golfie jest "twardo"? Poniżej, dla pewności, pokazuję o który mniej więcej obszar chodzi. U mnie ugina się blacha przy próbie dociśnięcia dłonią klapy (bez żadnego przenoszenia ciężaru ciała czy siadaniu na masce).
Blaine Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Sprawdzę jutro, wszak brzmi to jak odwieczne dążenie producentów do odchudzania auta ;D Byłbym mega wdzięczny, bo się martwię, czy to coś z moim egzemplarzem, a nie chcę iść do dealera i maski w autach molestować Pewnie masz rację, że to efekt odchudzania aut. Ktoś mi też mówił, że to może być kwestia bezpieczeństwa pieszych (miękka maska jest mniej groźna przy uderzeniu czołowym), ale z drugiej strony, czemu w Golfie jest "twardo"? Poniżej, dla pewności, pokazuję o który mniej więcej obszar chodzi. U mnie ugina się blacha przy próbie dociśnięcia dłonią klapy (bez żadnego przenoszenia ciężaru ciała czy siadaniu na masce). Sprawdziłem Generalnie to we wskazanym miejscu nie jestem w stanie bez uzycia dużej siły zagiąć blachy, jednak 30 cm do góry i już tak Dla porównania moje drugie auto, podobnie, chociaż nawet w górnej części BMW ma opory co do ugięcia się, ale to robi, natomiast Audi bardziej plastycznie Ale nie we wskazanym miejscu
tadziak Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 SprawdziłemGeneralnie to we wskazanym miejscu nie jestem w stanie bez uzycia dużej siły zagiąć blachy, jednak 30 cm do góry i już tak Dla porównania moje drugie auto, podobnie, chociaż nawet w górnej części BMW ma opory co do ugięcia się, ale to robi, natomiast Audi bardziej plastycznie Ale nie we wskazanym miejscu Może niezbyt precyzyjnie to zaznaczyłem. Generalnie testowałem u siebie potem jeszcze raz i bardziej ugina się nieco po bokach, a centrycznie faktycznie jest w miarę twardo, chyba że bardzo nisko, tuż nad "kółkami Audi". Ogólnie wczoraj przejeżdżałem obok salonu Audi i za zgodą sprzedawcy sprawdziłem ich egzemplarz i też się ugina (wydawało mi się, żę mniej niż mój, ale to pewnie kwestia sugestii i niechęci do doginania maski nowiutkiej s-line ).
piotrekkk1985 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Zamiast Juka trzeba bylo zobaczyc Mazde CX3
Blaine Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Zamiast Juka trzeba bylo zobaczyc Mazde CX3 Widzieliśmy Ale po jazdach próbnych crossoverów pomysł na podwyższone małe auto odpadł definitywnie Mazda 3 sedan natomiast była czymś naprawdę ciekawym, pewnie gdybyśmy potem nie pojechali do salonu Audi, to mógłbyć nasz wybór
tadziak Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Blaine - głupio mi znów prosić o sprawdzenie czegoś, ale wciąż szukam przyczyn dla których w mojej A4-ce wydaje się być trochę za głośno (głównie jeśli chodzi o dźwięki z zewnątrz, jak np. przejeżdzających obok aut). Oglądałem drzwi i zauważyłem, że nie przylegają one bardzo ciasno do uszczelek, tzn. gdy są zamknięte to można je trochę dopchnąć (napierając ręką np. nad klamką) i widać, że te 2-3 mm jeszcze dochodzą do uszczelek. Pewnie tak to musi być, ale np. w Golfie 7 takiego luzu nie mam. Co więcej po takim dopchnięciu drzwi wydaje się być w kabinie ciszej (mniej słychać głosy itd.). Jakby Ci się chciało sprawdzić to przy okazji to będę zobowiązany, bo zastanawiam się, czy nie warto coś podregulować ich na ryglu, a nie chciałbym 'psuć' fabryki Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez tadziak
Blaine Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Blaine - głupio mi znów prosić o sprawdzenie czegoś, ale wciąż szukam przyczyn dla których w mojej A4-ce wydaje się być trochę za głośno (głównie jeśli chodzi o dźwięki z zewnątrz, jak np. przejeżdzających obok aut). Oglądałem drzwi i zauważyłem, że nie przylegają one bardzo ciasno do uszczelek, tzn. gdy są zamknięte to można je trochę dopchnąć (napierając ręką np. nad klamką) i widać, że te 2-3 mm jeszcze dochodzą do uszczelek. Pewnie tak to musi być, ale np. w Golfie 7 takiego luzu nie mam. Co więcej po takim dopchnięciu drzwi wydaje się być w kabinie ciszej (mniej słychać głosy itd.). Jakby Ci się chciało sprawdzić to przy okazji to będę zobowiązany, bo zastanawiam się, czy nie warto coś podregulować ich na ryglu, a nie chciałbym 'psuć' fabryki Hej, sprawdziłem Generalnie to podjedź do ASO. Przy zamkniętych poprawnie drzwiach nawet milimetr nie da się dopchnąć. Generalnie auto jest mega wyciszone i tutaj akurat wygrywa z BMW (subiektywnie, bo z moim), ja jestem zachwycony ciszą
tadziak Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) Generalnie to podjedź do ASO. Przy zamkniętych poprawnie drzwiach nawet milimetr nie da się dopchnąć. Generalnie auto jest mega wyciszone i tutaj akurat wygrywa z BMW (subiektywnie, bo z moim), ja jestem zachwycony ciszą Podjechałem właśnie dziś, umówiłem się na regulacje drzwi, ale jestem sceptycznie nastawiony, boję się, że więcej zepsują niż poprawią Dziś jeszcze zauważyłem, że szyba od kierowcy nieco mniej chowa się w uszczelce niż od pasażera (tak ze 2 mm), ale z tym to raczej nie powalczę zbytnio i nie sądzę, aby to robiło wielką różnicę. Ja jestem strasznie wyczulony, jeśli chodzi o wyciszenia. A4-ka jest fajnie wyciszona od szumu wiatru, toczenia, jechałem ponad 220 km/h i było znośnie, ale gdy siedzę w szczelnie zamkniętym aucie i ktoś stojąc obok coś powie to słychać w środku całkiem wyraźnie. Podobnie jest z przejeżdżającymi samochodami, przechodniami itd. Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez tadziak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się