makthedon Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Witam Mam następujący problem od pewnego czasu a mianowicie podczas jazdy występuje denerwujace bicie ale tylko wtedy gdy nacisniety jest pedal gazu i nie musi być dużej prędkości ani dużych obrotów, gdy puszczę pedal gazu bicie ustaje. Byłem ostatnio na szybko u mechanika i to na pewno nic z zawieszeniem bo sprawdził, po przejechaniu się autem stwierdził że to może być któraś z poduszek silnika. Jak uważacie? Trafna diagnoza? Z góry dzięki za pomoc.
KrzysiuK Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Przeguby wewnętrzne sprawdziłbym...
Robero321 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Przeguby i półosie do sprawdzenia
Ralen Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 podpisuję się pod tym co mówią koledzy wyżej. Miałem podobny problem. Zmieniłem obie przednie półosie i problem zniknął.U mnie były już w tak kiepskim stanie, że przy hamowaniu albo przyspieszaniu, skręcaniu, ruszaniu stukały. Przy ruszaniu z 1/2 /R całe auto wibrowało a przy wdepnięciu gazu na 4/5 biegu całym autem bujało, ze fotel masował mnie w plecy.Na kierownicy tego nie czułem, czułem to na kabinie.
makthedon Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Dzięki wielkie za pomoc, musze się tym zająć.
sebastianb43 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Dzięki wielkie za pomoc, musze się tym zająć. U mnie w 3.0 TDi mam podobny problem występują drgania (bicie) przy niskich obrotach 1200-1500 podmieniałem półosie i nic nie pomogło dodam że poduchy i zawiecha ok. Gościu od skrzyni twierdzi ze to wina konwertera czyli sprzęgło do regeneracji. Miał ktoś podobny problem?
makthedon Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Sprzęgło wymieniałem 2,5 roku temu wiec u mnie to nie może być to. Tak jak @Ralen nie czuję tego na kierownicy tylko na kabinie.
Robero321 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Ty masz manuala i zupełnie co innego niż w automacie przy automacie może być konwerter u Ciebie zacznij od sprawdzenia półosi i przegubów
tom4275 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 można jeszcze zerknąć na wał ... kolega mathedon ma quattro więc tu też może leżeć przyczyna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się