sirmonk Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 znajomy robił u mechanika silnik alt i ponoć wystarczyło zmienić pierscienie na tłokach nie na te servisowe (audi) śmieci tylko od dodge, więcej będę wiedział na dniach ponoć zero brania oleju w co sam nie wierzę jak nie zobaczę i jak sam u siebie nie sprawdze
Elendir Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Wszystkie oleje u mnie zero różnicy pol litra na tysiąc jeśli jakiś olej ma pomóc to only liquid molly 10w40 mos2 - na razie nie spala W ogóle wątek bezsensu bo wyżej jest temat gdzie wałkowane to było od 4 lat
dybsonek Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 ostatni wpis w tym temacie odemnie spalanie utrzymuję się 0,2 l/1000km pozdrawiam
TomOskroba Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 ostatni wpis w tym temacie odemnie spalanie utrzymuję się 0,2 l/1000km pozdrawiam rzeczywiście problem rozwiązany
Makos_9507 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Panowie jeśli komuś brał 1l/1000km a po modach bierze 0.2l/1000km to w sumie można stwierdzić, że jak na silnik ALT to problem został rozwiązany. Żeby to był silnik choćby TDI to faktycznie, wtedy nie można byłoby powiedzieć, że problem został rozwiązany. Przestudiowałem chyba całe forum o tym cholernym pobieraniu oleju przez ten dziwny silnik i czytałem o przypadkach gdzie po 30 000 km od nowości samochód zaczął brać już olej... Mi bierze 1l/1500 km i nie przejmuję się tym zbytnio, robię raczej standardowe przebiegi, głównie miasto, teraz trasa już mniej, bardziej irytuje mnie fakt, że na ciepłym ma mniejszą moc...
Kruk_89 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 cieszcie się i tak że nie pękają wam głowice czy bloki ewentualnie nie lecą kolektory z plastikowymi wkładami dolewka oleju to jest najmniejszy problem.
rybus85 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Nie ma ideałów Ja na razie w szoku. Ponad 5tyś zrobiłem i może koło 0,5litra dolałem Czyli uszczelką pod pokrywą zaworów musiało sporo lecieć
mixer1 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Wymiana uszczelniaczy zaworowych i zalany motul 10W40. Może za wcześnie żeby się cieszyć, ale przejechane 500 km. Ubytek oleju zero.
osator92 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 znajomy robił u mechanika silnik alt i ponoć wystarczyło zmienić pierscienie na tłokach nie na te servisowe (audi) śmieci tylko od dodge, więcej będę wiedział na dniach ponoć zero brania oleju w co sam nie wierzę jak nie zobaczę i jak sam u siebie nie sprawdze Są jakieś wieści od znajomego?
A4b620 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 znajomy robił u mechanika silnik alt i ponoć wystarczyło zmienić pierscienie na tłokach nie na te servisowe (audi) śmieci tylko od dodge, więcej będę wiedział na dniach ponoć zero brania oleju w co sam nie wierzę jak nie zobaczę i jak sam u siebie nie sprawdze Są jakieś wieści od znajomego? Też jestem ciekawy, ale to chyba nic nie zmienia, że alcik będzie wcinać olej
emsiek Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Panowie jeśli komuś brał 1l/1000km a po modach bierze 0.2l/1000km to w sumie można stwierdzić, że jak na silnik ALT to problem został rozwiązany. Żeby to był silnik choćby TDI to faktycznie, wtedy nie można byłoby powiedzieć, że problem został rozwiązany. Przestudiowałem chyba całe forum o tym cholernym pobieraniu oleju przez ten dziwny silnik i czytałem o przypadkach gdzie po 30 000 km od nowości samochód zaczął brać już olej... Mi bierze 1l/1500 km i nie przejmuję się tym zbytnio, robię raczej standardowe przebiegi, głównie miasto, teraz trasa już mniej, bardziej irytuje mnie fakt, że na ciepłym ma mniejszą moc... Witaj sprawdź kierownicę powietrza, u mnie było podobnie. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222174-kierownica-powietrza/ 1
Makos_9507 Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Panowie jeśli komuś brał 1l/1000km a po modach bierze 0.2l/1000km to w sumie można stwierdzić, że jak na silnik ALT to problem został rozwiązany. Żeby to był silnik choćby TDI to faktycznie, wtedy nie można byłoby powiedzieć, że problem został rozwiązany. Przestudiowałem chyba całe forum o tym cholernym pobieraniu oleju przez ten dziwny silnik i czytałem o przypadkach gdzie po 30 000 km od nowości samochód zaczął brać już olej... Mi bierze 1l/1500 km i nie przejmuję się tym zbytnio, robię raczej standardowe przebiegi, głównie miasto, teraz trasa już mniej, bardziej irytuje mnie fakt, że na ciepłym ma mniejszą moc... Witaj sprawdź kierownicę powietrza, u mnie było podobnie. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222174-kierownica-powietrza/ Kierownica nie reaguje na dawanie gazu, w żadnym zakresie obrotów, pewnie membrana pęknięta, ale nie wiem czyu nie lepiej kupić całego kolektora ssącego ze sprawną kierownicą, próbowałem "otworzyć" kierownice na stałe blokując ją śrubą, ale niestety brak różnicy w reagowaniu auta na gaz
damianoFCB Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) Pojeździłem, dolewałem, poczytałem. Zrobiłem jak pisaliście i doradzaliście. Kumpel dobry mechanik kiedy zaproponowałem takie naprawy trochę mnie wyśmiał i powiedział że To gra nie warta świeczki bo problem i tak wróci. ALCIK TAK MA. Dolewać i jeździć. No takie życie. Do d*py ale autko zajefajne. Pozdro. Dodam tylko że ja śmigam na Castrol EDGE 5W-30. Średnio dolewam jakieś 0.5 na 1000. Edytowane 15 Maja 2016 przez damianoFCB
Sebastian Jezus Bąba Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Witam w moim przypadku zostały wymienione uszczelniacze zaworów uszczelka pod pokrywą zaworów i nic. Wpierdala olej jak wcześniej. Wymieniłem tez wąż podciśnienia który był połączony z trujnikiem. Czekam tez na nowy trójnik ale czuje ze to nic nie pomoże ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
TomOskroba Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Witam w moim przypadku zostały wymienione uszczelniacze zaworów uszczelka pod pokrywą zaworów i nic. Wpierdala olej jak wcześniej. Wymieniłem tez wąż podciśnienia który był połączony z trujnikiem. Czekam tez na nowy trójnik ale czuje ze to nic nie pomoże ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? nie tylko w Twoim, wczesniej koledzy robili to samo temat przerabiany 1000000 razy jak brał takbierze
Makos_9507 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Witam w moim przypadku zostały wymienione uszczelniacze zaworów uszczelka pod pokrywą zaworów i nic. Wpierdala olej jak wcześniej. Wymieniłem tez wąż podciśnienia który był połączony z trujnikiem. Czekam tez na nowy trójnik ale czuje ze to nic nie pomoże ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? W przypadku ALT to chyba tylko zakup całej kraty oleju i do bagażnika... Ja się cieszyłem, że mi bierze 1l na 1600 km, jezdzę teraz głównie po mieście, temperatura wysoka, bo idzie lato i dolewam teraz 2 razy częściej... Co zrobić...
TomOskroba Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Witam w moim przypadku zostały wymienione uszczelniacze zaworów uszczelka pod pokrywą zaworów i nic. Wpierdala olej jak wcześniej. Wymieniłem tez wąż podciśnienia który był połączony z trujnikiem. Czekam tez na nowy trójnik ale czuje ze to nic nie pomoże ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? W przypadku ALT to chyba tylko zakup całej kraty oleju i do bagażnika... Ja się cieszyłem, że mi bierze 1l na 1600 km, jezdzę teraz głównie po mieście, temperatura wysoka, bo idzie lato i dolewam teraz 2 razy częściej... Co zrobić... trrzeba trzymać ten poziom oleju min. na 3/4 bagnetu, mniej weźmie.. sprawdzone, kiedy jest mniej niz polowa to potrafi wyczyścić wszystko, bagnet suchy. na castrolu 1L=1000KM a teraz na motulu jak narazie mniej dolewki, mogę oscylować tak teraz że bierze 1L = 1500KM powiem coś jak wleje całą butle
Sebastian Jezus Bąba Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 A mod odmy ktoś próbował?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się