pikass Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 mozna zalozyc do 2.7biT instalacje gazowa? jak ten motor bedzie sie zachowywal ia jakie bedzie spalanie. prosze o pomoc.
grzes1150 Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Kolego jak szukasz oszczędności to lepiej zmień auto na 1,9TDI Taki silnik i gaz - to tak jak byś tygrysa karmił sałatą Ja bym się w to nie pchał bo mogą być z tego same kłopoty
Piechol Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Da się... Kolega Norbi ma na forum chyba...
nex Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Kolego jak szukasz oszczędności to lepiej zmień auto na 1,9TDI Taki silnik i gaz - to tak jak byś tygrysa karmił sałatą Ja bym się w to nie pchał bo mogą być z tego same kłopoty co ty wogole mówisz. Oczywiscie ze sie da. adi tez ma i za***iście chodzi. Moc taka sama. kolego grzes1150 widac ze wyjezdzasz w niedziele na drogi, jak bys robił 40 tys rocznie to byś zobaczył ile można zaoszczędzić dzięki LPG. I nie mów mi tu ze jak chce oszczedzać to żeby kupił 1.9Tdi 90KM. * kolego wyluzuj z forma wypowiedzi, jeżeli bedzie sie to powtarzac otrzymasz ostrzezenie [Musashi]
Lukas Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Kolega Norbi ma na forum chyba... no co Ty piszesz NOrbi ma jedynie eSe ale nie na gaz Gaz w eSce da rade tak samo jak zakładają do EVO czy Subarynek ale czy to ma sens to juz Ty sobie musisz odpowiedzieć
szogun0 Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Znowu to pieprzenie. Można do eSy wsadzić gaz, nie ma problemu. Jest nawet RS na gaz w Polszy. Tylko gazownik musi mieć pojęcie o tym co robi, jak to działa i dlaczego.
wiissnia Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Prawie wszystkie benzyniaki da się zagazować. Potrzebny tylko odpowiednio wydajny zestaw i ktoś kto to ogarnie (coś czuję że mało takich szpecy).
grzes1150 Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 co ty wogole piepszysz. Oczywiscie ze sie da. adi tez ma i za***iście chodzi. Moc taka sama. kolego grzes1150 widac ze wyjezdzasz w niedziele na drogi, jak bys robił 40 tys rocznie to byś zobaczył ile można zaoszczędzić dzięki LPG. I nie mów mi tu ze jak chce oszczedzać to żeby kupił 1.9Tdi 90KM. A kto napisał 1,9tdi 90KM ??? Ja myślałem np:130KM i virus na 175 i śmigało by całkiem całkiem i oszczędności są. S4 na gaz to tak jak lew karmiony sałatą! Wiem wiem - każdego benzyniaka da się przerobić na gaz ale w niektórych przypadkach zalatuje to wioską :polew:
Dibo Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Można założyć gaz ale zastanów się czy jest sens. Według mnie szkoda takiego silnika zagazować Jak już chcesz oszczędności to kup sobie jakieś mocne TDi i go zawirusuj. 2.7 BiT + gaz = ? :polew:
Peterka Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam, zgadzam się z opinią że do prawie każdego benzyniaka można coś zamontować, ale czemu akurat do 2.7 biT. Ale tak z praktyki kiedyś miałem okazje jeździć a6 2.7 i do póki właściciel nie powiedział mi że to auto ma LPG nie powiedział bym, że tak właśnie jest. Podsumowując dobra instalacja + osoba ogarniająca wszystko i da się jeździć
Norbi Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Da się... Kolega Norbi ma na forum chyba... W życiu!!!! człowieku gaż do eSy???? nigdy!!!
Dev Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 a kto komu zabroni jezdzić taniej co? wiele razy widziałem BMW, mercedesy, leksusy i inne tego typu auta zasilane gazem jezeli ktoś jedzi dużo to dlaczego nie montowac junkersa do auta?????? oczywiście trzeba zamontowac odpowiednio wydajną instalacje i po temacie
Peterka Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 A tak nawiązując do kolegi posta wyżej: http://www.polskajazda.pl/Samochody/Porsche/Cayenne/7396 Pozdrawiam
letallec Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 a kto komu zabroni jezdzić taniej co? Ja ostatnio widzialem BMW 745 E66 z 2007 brał gaz na stacji no name . Stałem i przecierałem oczy ze zdumienia
zieluch Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 a kto komu zabroni jezdzić taniej co? Ja ostatnio widzialem BMW 745 E66 z 2007 brał gaz na stacji no name . Stałem i przecierałem oczy ze zdumienia Bo wstydzi się kupować na normalnej stacji. Co do dużych silników to nie mam nic przeciwko zakąłdniu instalacji. Duzy silnik 5 litrowy w suv czy jeep nie robi mu wielkiej różnicy czy to gaz czy benzyna szczególnie jak nie ma turbo, ale 2.7 biturbo.../* no comment*/
nex Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 boshe może ktoś chce mieć moc powiązana z oszczędnością bo dużo jeździ i dla mnie LPG to żaden powód bo śmiechu bo sam mam LPG w 1.8 T i przy spalaniu PB 10-11L gazu pali 13 i robiąc 40-50 tys rocznie sami sobie obliczcie ile potrafie zaoszczędzić. w każdym mocniejszym silniku się to tak samo przekłada. Żeby jeździć 2.7 BiT na PB 50 tys rocznie trzeba by konkretnie zarabiać, a przy LPG jest to dobra przekładnia a na mocy różnicy nie ma wierzcie mi
adams78 Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 I znów zaczyna toczyć się jałowa dyskusja, że gaz w turbo to wiocha, kuchenki, zapalniczki itp bzdety, nie stać Cię na Pb? Kup lepiej TDi . Niektórzy nie trawią diesla, z wielu powodów. Pomimo wielu jego zalet. Niektórym LPG bardzo się opłaca. Tak trudno to pojąć...? Można zagazować 2,7bT i nie wymaga to wielkiego zachodu. Warto jednak zainwestować w instalację z jak najwyższej półki, bo rozumiem, ża auto sporo będzie jeździć i nie prędko zmieni właściciela .
aramis Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Norma jest do 20% więcej gazu niż benzyny, inaczej to do regulacji. Oczywiście przy zachowaniu dynamiki jazdy
Rekomendowane odpowiedzi