pawelwor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Długo się szukała, ale warto było, wystarcza, choć brakuje haka i będzie trzeba sobie wyrezać.Prowadzi się świetnie, wygodna, nie męczy po długich trasach. Trochę otwór załadunkowy bagażnika niski, ale tragedii nie ma.Insignia Sports Tourer 1.4T 140KM produkcja lipiec 2013przebieg aktualny około 51000kmWyposażenie:Szyba przednia odbijająca ciepło Przyciemniane szyby boczneŚwiatłoczułe lusterko wewnętrzneCzujnik deszczuCzujnik zmierzchuŚwiatła automatyczneReflektory bixenonowe kierunkowe (ALF)Elektryczny hamulec postojowyRadio NAVI 900Czytnik kart pamięci, usb, auxBluetoothCzujnik wilgotnościKlimatyzacja dwustrefowa z czujnikiem jakości powietrzaSportowe fotele przedniePodgrzewane siedzenia przedniePodgrzewane koło kierownicyTempomatCzujniki parkowania przód i tył Start&Stop (którego nie idzie wyłączyć na stałe...) Zdjęcia Mody: - Instalacja gazowa (03.2016) AC czerwony Baracudy Q-Box plus faro fi8 zbiornik 67l- Chiptuning na 170KM/260Nm (03.2016)- Półeczka w schowku (03.2016)- Opony letnie 225/55R17 Barum Bravuris 3HM (04.2016)- Felgi dezent 8Jx17 (05.2016) - Hak automatyczny Westfalia A40V (06.2016)- alu rączki drzwi na tył (08.2016) - schowek na okulary (08.2016) Schowek mimo, że oczywiście za mały to mimo wszystko mieści okulary i w końcu jest na nie miejsce. W planach:- oświetlenie ledowe w środku Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez pawelwor
marcinch001 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Silnik z bezpośrednim wtryskiem ?
pawelwor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 W insigniach bezpośredni wytrysk miały silniki 2.0 i 1.6 po lifcie (170KM)
zabiello Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Fajna Insignia, bezawaryności Jeśli można wiedzieć to gdzie robiłeś chip i ile Cię kosztował? Może być na pw.
pawelwor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Kreator Mocy w Warszawie, koszt 1500pln.
machina Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Z czystej ciekawości zastanawiam się ile taki silnik przy takiej mocy pokona km. Tapnięte z Huawei P8
pawelwor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ile by nie pokonał, to wstawienie nowego sprawnego wyjdzie taniej jak wymiana EGRów, kolektorów, wtrysków, pomp itd w dieslu Taka teraz era...
azure Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Z czystej ciekawości zastanawiam się ile taki silnik przy takiej mocy pokona km. Tapnięte z Huawei P8 Jak tam siedzi dalej skrzynia M32 to pewnie na jedną żywotność silnika trzeba będzie z 5 razy łożyska w skrzyni zmienić...
pawelwor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Problemy z tą skrzynią były do 2012 roku, później ją zmodernizowano. Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez pawelwor
C4NC3R Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 To 1.4 t daje rade czy jednak warto rozejrzeć się za większymi silnikiem? LPG w moim przypadku odpada.
pawelwor Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Demonem prędkości nie jest, ale mi wystarcza. Wyprzedzać na trasie da się spokojnie, max prędkość na trasie szybkiego ruchu wyniosła koło 225 (oczywiście tą końcówkę rozpędzało się dłużej). Gazu pali mi średnio ~10l/100km, a zbyt spokojnie nie jeżdżę. Na ekspresówce nastawiam tempomat w okolicach 150 -160 i jedzie się bardzo przyjemnie. Silnik cichy, nie wyje. Oczywiście dynamika poprawiła się trochę po programie, choć wcześniej tragedii takiej nie było. Przetestowałem sobie z ciekawości na jednym tankowaniu ile średnio spali przy bardzo szybkiej dynamicznej jeździe i po tankowaniu wyszło 15,4, a prędkości były ciągle w okolicach 200, wyprzedzanie dynamiczne itp. Pali na pewno mniej niż 1.8 wolnossące. 1.6T 180KM obawiałem się, ze względu na jakąś wadę 4cylindra i możliwości przegrzania się go. Silnik ten zresztą zastąpił po lifcie 1.6T 170KM już na bezpośrednim wtrysku, więc coś w tym było. Ogólnie obawiałem się, że 1.4T nie da rady i najpierw zrobiłem sobie jazdę testową, która mnie zadowoliła. Jeśli np. nie zależy Ci na spalaniu to zainteresuj się 2.0 na bezpośrednim wtrysku, jednak nie mam pojęcia czy mają jakieś bolączki jak w audi czy nie... Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez pawelwor
pajda Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Fajna sztuka. Ile km na pelnym baku gazu zrobisz? Gdzie jest montowany zbiornik? Czym wcześniej jeździłeś?
pawelwor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Różnie, średnio 535km. Zbiornik lpg jest w miejscu koła zapasowego. Wcześniej vectra c 2.0T, jeszcze wcześniej s4 b5
pajda Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 A co tam jest jeszcze do gazu dobre z tego opla procz 1.4? I po ktorym roku trzeba szukac?
C4NC3R Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Jeśli np. nie zależy Ci na spalaniu to zainteresuj się 2.0 na bezpośrednim wtrysku, jednak nie mam pojęcia czy mają jakieś bolączki jak w audi czy nie... Dzięki za odpowiedź.
pawelwor Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Wolnossące 1.8 140KM dobre, nie ma jednak hydropopychaczy, ale sa w miare trwałe podobno. Teoretycznie jest jeszcze 1.6T 180KM, jednak silnik ten ma jakieś problemy z odprowadzaniem ciepla z 4cyl i osobiscie bałbym sie zakładać do niego lpg. Wiadomo, z początku produkcji możesz mieć najwiecej jakiś drobnych awarii itp, z roku na rok wprowadzali jakieś poprawki. Np. Do 2011 były problemy z korozją w kilku miejscach, do 2012 były problemy z pękaniem górnego uchwytu w lampach przednich, przez co ja zalewało i ostatecznie padała i lampa i przetwornica. I pewniw trochę by sie znalazło tego ;-)
talib1990 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 fajna insignia...czasami mnie nachodzi znaleźć 2.8 turbo 4x4 ... poprawili już rozrząd więc jest to ciekawa i bardzo mocna propozycja
black dragon 5 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Podoba mi się . Gratki Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
pawelwor Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 Opony na oryginalnych felgach miały tendencje do pływania przy szybszym pokonywaniu łuków, więc wpadły 8Jx17 i od razu lepiej i stabilniej, a i komfort zachowany (dlatego nie większe )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się