siwcio3 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Cześć Mam problem z mocą. Auto nie ma siły jechać prosta max 120 i powoli sie rozpędza, pod górkę 40-50km/h na 2. Dziś go przegoniłem i trochę jest lepiej. Sztanga pracuje, ale wydaje mi się, że w małym zakresie. Gdzie szukać winy? Wyskoczył błąd: 17964 p1556 http://vaglog.pl/log_258954.html http://vaglog.pl/log_258973.html
Mozgu Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) sprzwdz na początek wszystkie wezyki od podcisnien. ostatnio jeden mi pekl i bylo to samo. to najczęstsza przyczyna tym bardziej ze zaczales kombinować z EGR i pomijaniem go. wiec moze nie jest odpowiednio zaslepiony wezyk. Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez Mozgu
siwcio3 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Nie zdążyłem z egrem nic zrobić, bo dzis odkryłem, że mam chlodnice tego układu i nie wiem czy moge ją wywalić..
lukirks83 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 auto kopci? słychać warczenie przy przyspieszaniu? spróbuj odpiąć przepływomierz i zobaczysz czy jest różnica?
siwcio3 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Nie kopci, warczenie slychac, ale typowe dla diesla, nie wydaje sie jakies inne. Kostke od przeplywomierza? W ajm z tą chłodnica egr ciężki dostęp do wszystkiego.. :/ Ogolnie to na autostradzie coś pukło, ale nie zakopcił, stracił moc po jakimś czasie, potem po zgaszeniu do 3 biegu ok i znówo odcielo
lukirks83 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Nie kopci, warczenie slychac, ale typowe dla diesla, nie wydaje sie jakies inne. Kostke od przeplywomierza? W ajm z tą chłodnica egr ciężki dostęp do wszystkiego.. :/ Ogolnie to na autostradzie coś pukło, ale nie zakopcił, stracił moc po jakimś czasie, potem po zgaszeniu do 3 biegu ok i znówo odcielo tak odepnij kostkę, ona jest po lewej stronie jak stoisz przodem do auta pomiędzy fitrem powietrza a silnikiem. Turbo zazwyczaj jak padnie to kopci strasznie auto. Spróbuj odpiąć przepływkę
siwcio3 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Pojutrze ide na garaż i będę próbował i wtedy chce też egr zaslepic. Odepne przeplywke i moze od razu wymienie weze. A ktoś kiedyś mi wspominał o gruszce jak sztanga nie pracuje w pełnym zakresie. Coś z tym też zrobić?
ciurmen Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam koledzy podepne sie pod temat w moim AJM tydzien temu wymienialem turbospręzarke i EGR i od tamtego czasu auto nie ma mocy powyzej 2tys obrotów rozpedza sie max do 110-120km/h i wiecej nie idzie. Obroty max 3200 na 3 biegu wiecej nie da rady pomoze ktos co moze byc przyczyna? Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez ciurmen
siwcio3 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Kolego, według mnie to wskazuje tez na przewody, moze ktorys masz zle podlaczony?
lukirks83 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Pojutrze ide na garaż i będę próbował i wtedy chce też egr zaslepic. Odepne przeplywke i moze od razu wymienie weze. A ktoś kiedyś mi wspominał o gruszce jak sztanga nie pracuje w pełnym zakresie. Coś z tym też zrobić? najpierw odepnij przepływkę zanim zaślepisz egr
siwcio3 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Czemu w takiej kolejności? A jak myślisz moge wywalić tą chlodnice egr? Dobra pytanie mam jeszcze, jutro od razu przeczyszcze przeplywomierz, (tylko czym?) Ale co to da? jakie wskazanie otrzyma wtedy ecu?
Mozgu Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 mozesz wywalić, nie jest to potrzebne. Mozesz to wszystko wypierdzielić i założyć flansze zamiast całego EGR, chłodnice tez, na kolektorze wydechowym zaślepke z 4-5mm blachy wyciąć uszczelnic i dokręcić. jak bedziesz to wszystko kombinował to wymienić kolektor na taki z awx. Ja zaworek EGR wywaliłem całkiem i w podcisnieniu pomilknąłem, wywalilem trójnik i wstawiłem zamiast niego tekalan i podcisnienie dociera tylko do n75. Wiec mozesz spokojnie zrobić tak samo, prawdopodobnie moze vi wywalac blad z egr ale jak podjedziesz to kogos kumatszego to ci ogarnie i wylaczy w programie
siwcio3 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 panowie odłączyłem przepływke i nic to nie zmieniło dalej od 3 biegu muł jak nie wiem co i był moment, że więcej jak 80 nie dałem rady jechać.. wg mnie podciśnienie jest okej, ale nie mam vacuometru nie sprawdzę dokładnie.. słabo mi sie robi jak patrze już na to auto najgorsze, że jestem teraz u brata w pracy mam kanał, vaga i z mojej strony bezradność..
syra86 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Miałem tak samo gdy padła mi przeplywka. Odłączenie jej nie dawało żadnego efektu. Po podpięciu vaga wywalalo właśnie jej błąd. Wszystko wróciło do normy po wymianie na drugą sprawną. Może masz jakąś na podmiankę jeśli nie masz chwilowo możliwości innej diagnostyki ? Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez syra86
siwcio3 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 jedynie co mogę powiedzieć to, że jak daje gaz do dechy i odpuszczam to tak jakby auto delikatnie przyspieszyło. Mam kumpla z a4, ale to jest z roku97, więc nie wiem czy będzie pasowała :/
syra86 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 jedynie co mogę powiedzieć to, że jak daje gaz do dechy i odpuszczam to tak jakby auto delikatnie przyspieszyło. Dokładnie tak samo miałem. Jeśli dodawałem powoli to jakoś się rozpędzało.
siwcio3 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 a nie orientuje się ktoś czy ta przepływka z 97rocznika diesla będzie pasować?
lukaszooo Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Nie bedzie ty masz silnik na Pd. Zrob logi dynamiczne 3,8,11 i 04,13,18,23 wszystkie oddzielnie i powiem ci w czym problem.
kamilrog88 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Kolego masz zawalona turbine, miałem to samo, sprawdź jeszcze czy na pompie vacum nie masz luźnego krućca który odpowiada za miękki hamulec i reguluje łopatkami turbo. A następnie sprubuje przegonić dobrze auto, ewentualnie wyjąć trzeba turbo i przeczyscic. Auto jak nie jest jeżdżone co jakiś czas na dłuższych trasach nie koniecznie tylko autostrada to turbo po 6 miesiącach nawet jeśli tankując bdb paliwo np. Z statoil będzie zawalone, mówię z doświadczenia, a kwestia jest jeszcze katalizatora bo nie zostaje wypalone i dusi auto
siwcio3 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Wiecie co.. ja minimum 2 razy w miesiacu robie trase 300km autostrada, wiec auto jest kiedy przegonic. Dzieki lukaszoo jutro robie logi i wstawie. Bede wdzieczny za pomoc. 3, 8 i 11 juz robilem sa w pierwszym poscie. Zrobic jeszcze raz nowe? A panowie kiedys brat mial podobna sytuacje i mechanik dolal mu troszke benzyny i auto odzyskalo moc. Warto sprobowac? Właśnie wracałem do domu, a pod domem jeb i opona przebita na kamieniu.. niech ktoś kupi ode mnie to auto, bo osiwieje w końcu.. Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez siwcio3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się