Hugo Opublikowano 15 Maja 2006 Opublikowano 15 Maja 2006 Ale mi gula zrobiłeś teraz........następnego kupię 1,8T lub 2,5TDi. A który z nich byłby tańszy w eksploatacji??? Chodzi mi o naprawy i wymiany pasków itp.... 1.8T
pet3r Opublikowano 15 Maja 2006 Opublikowano 15 Maja 2006 zalowac to ja mam dopiero czego - kupilem 2.6 (ale mam Quattro, czyli to o czym zawsze marzylem!!). wpier*ala ogromne ilosci benzyny ale jezdzi tez fajnie, chociaz jesli chodzi o koszty to wolalbym 2.8, slyszalem, ze spalanie podobne, tylko problemy ze szczelnoscia sa. czy to prawda? jakis koles na allegro oferuje chipy do wielu wolnossacych silnikow - z mojego moze za 400 pln zrobic 166 kucy i 250 nm czy cos w tych okolicach. wierzyc w to, czy raczej nie? link :arrow: http://www.allegro.pl/item102481283_chiptuning_audi_wszystkie_.html PS zna ktos wiarygodne wyniki przyspieszen A4 2.6Q?
Hugo Opublikowano 15 Maja 2006 Opublikowano 15 Maja 2006 jakis koles na allegro oferuje chipy do wielu wolnossacych silnikow - z mojego moze za 400 pln zrobic 166 kucy i 300 nm czy cos w tych okolicach. wierzyc w to, czy raczej nie? link :arrow: http://www.allegro.pl/item102481283_chiptuning_audi_wszystkie_.html Ściema.Napisz do kolesia , że robisz pomiar przed włożeniem chipa i po jego zamontowaniu i jak nie będzie takiego przyrostu jak obiecuje , to oddaje Ci kase i dodatkowo płaci za hamownie Na 100% się nie zgodzi , bo w wolnossącym silniku taki chip nie da takiego przyrostu.
pet3r Opublikowano 15 Maja 2006 Opublikowano 15 Maja 2006 a co z uturbieniem 2.6? daloby jakas duza turbawke podpasowac? gadalem z majstrem, ktory podobno potrafi wszystko i wg niego moze wsadzic nawet turbo od ciezarowki z tym, ze nie potrafi powiedziec nic o kosztach :mrgreen:
Hugo Opublikowano 15 Maja 2006 Opublikowano 15 Maja 2006 a co z uturbieniem 2.6? daloby jakas duza turbawke podpasowac? gadalem z majstrem, ktory podobno potrafi wszystko i wg niego moze wsadzic nawet turbo od ciezarowki z tym, ze nie potrafi powiedziec nic o kosztach :mrgreen: Chyba 2 turbawki.Turbo od ciężarówki to on sobie może w d===wsadzić skoro ma tyle miejsca.Coś tam pod maską da się upchnąć , ale później to wszystko wystroić , zeby ładnie chodziło i nie było problemów to już nie jest tak hop siup i trzeba na to sporo kasy
Traviz Opublikowano 15 Maja 2006 Opublikowano 15 Maja 2006 a co z uturbieniem 2.6? daloby jakas duza turbawke podpasowac? gadalem z majstrem, ktory podobno potrafi wszystko i wg niego moze wsadzic nawet turbo od ciezarowki z tym, ze nie potrafi powiedziec nic o kosztach :mrgreen: Chyba 2 turbawki.Turbo od ciężarówki to on sobie może w d===wsadzić skoro ma tyle miejsca.Coś tam pod maską da się upchnąć , ale później to wszystko wystroić , zeby ładnie chodziło i nie było problemów to już nie jest tak hop siup i trzeba na to sporo kasy Dokładnie, poza tym należy pamiętać, że silnik wolnossący należy odpowiednio przygotować pod turbo... Ogólnie jeśli chce się podnieść moc nieznacznie to zakładanie turba jest nieopłacalne, chyba że ktoś nastawia się na przyrosty od 100% wzwyż
Viking Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Taniej Cię wyjdzie kupić S4 2,7 niż te dwie turbiny wepchnąć i to dostroić......no może trochę przesadziłem z tym S4 2,7......chętnie bym takiego przetestował
Furio Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Opublikowano 16 Maja 2006 czylo podsumowując, niech ktoś kompetentny napisze co da sie z tym silnikiem zrobić. Chodzi o mały przyrost rzdu 10-20 koni. pozdrawiam
Peter Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 czylo podsumowując, niech ktoś kompetentny napisze co da sie z tym silnikiem zrobić. Chodzi o mały przyrost rzdu 10-20 koni.pozdrawiam Da sie cos zrobic, ale za ogromna kase i to jest wogolne nieoplacalne
spanky Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 czylo podsumowując, niech ktoś kompetentny napisze co da sie z tym silnikiem zrobić. Chodzi o mały przyrost rzdu 10-20 koni.pozdrawiam nie wiem czy jestem wystarczajaco kompetentny ;-) ...... ale powtorze i mysle ze wiekszosc ma podobne zdanie ..... nie opłaca sie nic w tym silniku robic :!:
Traviz Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 nie opłaca sie nic w tym silniku robic chyba raczej OPŁACA SIę NIC W TYM SILNIKU ROBIć
spanky Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 nie opłaca sie nic w tym silniku robic chyba raczej OPŁACA SIę NIC W TYM SILNIKU ROBIć
Mike68 Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 jak kupiłem 1.8T to poczułem ze to jedzie ale po miesiacu mi czegoś brakowało wiec go zawirusowałem , po tym naprawde seria stała się mułem ale teraz mam ochotę na cos takiego - chetnie bym mu dopłacił do mojego - pewnie go znacie :mrgreen: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=104460070
tomeko Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Ja mam 1,8 bez T i jestem bardzo zadowolny z tej jednostki polecam wszystkim (oczywiscie nie na wyscigi)
Mike68 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Ja mam 1,8 bez T i jestem bardzo zadowolny z tej jednostki polecam wszystkim (oczywiscie nie na wyscigi) no ale malutki wirusik nie zaszkodzi,ja również nie szaleje a teraz jade z kolejnym auten alee jak dojde do siebie bo było za dużo :564:
paplanski Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Ja mam 1.8T ale jakoś mi troche mało. Murzyn obiecał wirusa w lublinie ale narazie nie potrafi powiedzieć kiedy to będzie a szkoda. Do krakowa nie mogłem sie wybrac jak było chipowanie bo miałem metek na studiach tego dnia ale teraz bardzo bardzo żałuje. Może ktoś wie kiedy będzie podobna akcja?
Mike68 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Ja mam 1.8T ale jakoś mi troche mało. Murzyn obiecał wirusa w lublinie ale narazie nie potrafi powiedzieć kiedy to będzie a szkoda. Do krakowa nie mogłem sie wybrac jak było chipowanie bo miałem metek na studiach tego dnia ale teraz bardzo bardzo żałuje.Może ktoś wie kiedy będzie podobna akcja? Ja już jestem po :053: zdecydowałem się na szczepionkę we wtorek no i tradycyjnie przepaść między serią a chipem , chociaż obecnie mam 2.0d ale 186KM oraz 400Nm robi swoje Nie czekaj bo nie wiesz co tracisz , kiedyś kupując A4 1.8T po kilku tygodniach zostało zawirusowane i bardzo dobrze zrobiłem nie czekając z tym
paplanski Opublikowano 20 Stycznia 2007 Opublikowano 20 Stycznia 2007 A jak ze zużyciem paliwa i częsci mechanicznych po zawirusowaniu, widać różnicę? :one:
Mike68 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Opublikowano 20 Stycznia 2007 A jak ze zużyciem paliwa i częsci mechanicznych po zawirusowaniu, widać różnicę? :one: Oj , zadałeś trudne pytanie - co do eksploatacji to odbywa się ona normalnie , jak coś padnie to i bez wirusa może paść więc normalna elsploatacja - dbanie o turbinę zresztą to już chyba każdy posiadacz auta z dmuchawą wie a spalanie ??? to już zależy od nogi :053: bywa tak że przy delikatnej jeżdzie u mnie w 1.8T jak pamiętam nawet spadło po wirusie ale jak lubisz deptać i to często to i łyknąć potrafi - ja jakoś róznicy nie widziałem. Zawirusuj go wreszcie , nie wiesz co tracisz i nie czekal na Murzyna - jedż i tyle a zobaczysz ile to radochy potem daje :one: Mastersa masz przecież na miejscu - ja musiałem gonić 100km i tak to musiałem zrobić żeby żona nie wiedziała :diabel: [ Dodano: 20-01-2007, 06:57 ] kolega w identycznnym aucie jak moje również po Mastersie w piątek 2 razy killował nowego Accorda 2,4 . Kierownik mocno zdziwiony, bo jak mógł dostać w tyłek dysponując 190 KM Moc ma podobną jak on....ale ponad 400 Nm robi swoje ! _________________ E46 320d`02 by Masters Tuning
daniel37 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Kurcze zaczynam żałować że nie kupiłem turbawki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się