Jump to content
14 14
stanley

Zaproponowany przez gazownika zestaw do 1.8T - wasze opinie i uwagi

Recommended Posts

3 godziny temu, Dem6nek napisał:

Ok sprawdzę, a wracając do chip tuningu to ktoś coś jeszcze poleca i czy ktoś miał coś robione w tym SIMEX? 

Masz teraz grupowe zapisy na chip w dynosofcie i są jeszcze miejsca więc ogarnij sobie temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 23.04.2016 o 14:16, stanley napisał:

Cześć

Udałem się dzisiaj do polecanego gazownika na Śląsku.

Do mojego 1.8T zaproponował zestaw jak poniżej. Uprzedziłem tylko, że wkrótce planuję zwiększenie mocy ( minimum programem)

Cena tego zestawu ok 3200-3300zl

Jakieś uwagi, sugestie to proszę pisać

pzdr

201604231_ssswrpa.jpg

WItam! Wrzuć kolego prosze jesazcze raz zestaw który Ci zaproponował

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

nie chcę zakładać nowego tematu, tak więc napiszę tutaj. Co sądzicie o poniższych instalacjach do Audi A4 B7 1.8T:

STAG 200 GOFAST / AC R01 RED / VALTEK TYP 32 --- 2800 złotych

STAG 200 GOFAST / AC R01 RED / AC W01 --- 3000 złotych

STAG 200 GOFAST / AC R01 RED / AC W02, AC W03, HANA lub BARRACUDA  --- 3100 złotych

TECH 224/ AC R01 RED / AC W02, AC W03, HANA lub BARRACUDA --- 3200 złotych

STAG 4 Q-BOX BASIC / AC R01 RED/ AC W02, AC W03, HANA lub BARRACUDA --- 3200 złotych

STAG 4 Q-BOX PLUS / AC R01 RED / AC W02, AC W03, HANA lub BARRACUDA --- 3400 złotych

STAG 4 Q-NEXT PLUS / AC R01 RED / AC W02, AC W03, HANA lub BARRACUDA --- 3400 złotych (różni się tylko między Q-BOXEM PLUSEM osadzeniem złącza wychodzącego z komputera - obudową).

W cenie:

Zbiornik TOROIDALNY w miejsce koła zapasowego (ceny obowiązują do pojemności zbiornika 55L standardowego wymiaru, przy większym litrażu dopłata uzależniona od wielkości zbiornika)

Zawór tankowania pod klapkę

Wielozawór TOMASETTO EXTRA

Węże gazowe PARKER

Przewód elastyczny FARO fi 8

Zastanawiam się pomiędzy TECH 224/STAG 4 Q-BOX BASIC/STAG 4 Q-BOX PLUS. Czy ceny są rozsądne do przedstawionych komponentów ? Czego unikać a na co zwrócić uwagę przy wyborze ?

Dodam, że instalacja będzie zakładana u gazownika w Lubiczu Górnym (Kuj-Pom). 

Pozdrawiam.

Edited by Lemaa

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Lemaa napisał:

STAG 4 Q-BOX BASIC / AC R01 RED/ AC W02, AC W03, HANA lub BARRACUDA --- 3200 złotych

Zestaw OK, najlepsze będą chyba Barracudy 130, dobre będą też AC W02 BFC - na listwie. Ogarniają większą moc od montowanych pojedynczo. Cena ok, utarguj 200 PLN :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, czyli nie warto jest dopłacać 200zł dla monitora parametrów OBD w instalacji Q-BOX PLUS ? Nie przydaje się to zbyt często ? Nie wpłynie to korzystnie na późniejszy serwis/regulację/kontrolę wykonywaną przez fachowca bądź chociażby przeze mnie do monitoringu instalacji.

33 minuty temu, slawomir273 napisał:

Drogo zakładałem do swojej płaciłem 2500 polecam gazownika Auto-Max Spokojna 1, 87-162 Krobia albo

http://autogaz-torun.pl/   

 

Też takie odnoszę wrażenie, że trochę wysokie są te ceny. Z tego co się dowiedziałem, dużo ludzi założyło już gaz u tego Pana, warto jest zapłacić "trochę" więcej i jeździć spokojnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Lemaa napisał:

Rozumiem, czyli nie warto jest dopłacać 200zł dla monitora parametrów OBD w instalacji Q-BOX PLUS ? Nie przydaje się to zbyt często ? Nie wpłynie to korzystnie na późniejszy serwis/regulację/kontrolę wykonywaną przez fachowca bądź chociażby przeze mnie do monitoringu instalacji.

O ile się nie mylę to nie chodzi tu o monitor parametrów a o automatyczne strojenie się instalacji. Jak instalacja założona z głową i ustawiona porządnie to taki bajer nie potrzebny. W dodatku taka centralka w 1.8t narobi więcej szkód niż pożytku. Bierz zwykłego Q-BOX Basic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam 🙂

Jak moge sprawdzic czy dany zestaw zamontowany w aucie obsluzy wiecej niz 163km seria?? Gaz Prins. Chodzi mi glownie o reduktor, mam numery ale wpisuje i kazdy reduktor ma ten numer..

edit: mam zolte wtryski keihin nowego typu. Pytanie, one sa podobno do 35kW, czy podnoszac moc do okolo 200km dadza rade?  

Edited by Gremlin0209

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.11.2018 o 16:10, Gremlin0209 napisał:

Ktos cos??

zapytaj na LPG forum. Wrzuć zdjęcia to Ci pomogą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemanko, przymierzam się do założenia lpg do mojego BFB quattro z lekkim potencjałem na późniejsze zrobienie stage 1. Dostałem dwie oferty w swoim mieście w tej samej cenie lecz w odrębnych warsztach A jako, że jestem zielony na temat lpg, proszę o poradę jaką wybrać, ewentualnie co wymienić? 

1. 
 Instalacja do 220 KM 
Elektronika KME Nevo
Reduktor KME Silver fi 8
Wtryskiwacze barracuda 130
Wielozawor i miedź fi 8
Cena 2800zł

2.
QBox Basic STAG
Listwa Blue Tech-Gaz
Reduktor KME Silver S8
Miedź fi8
Cena 2800zl 

Co myślicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

W drugim zestawie wymienilbym wtryski na barracudy albo acw03. Do tego porządny filtr fazy lotnej, kme włókno szklane albo odstojnik. Znajdź polecany warsztat, bo podstawa to dobry montaż i strojenie w trasie. Na lpgforum masz polecane warsztaty w całej Polsce jak coś.

Pytałeś czy zdejmują kolektor do wiercenia? 

Edited by przem8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie pytałem...

Zaraz poszukam na forum lpg.

Edited by BartoszSoldier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, proszę o opinie odnośnie instalacji gazowej zaproponowanej przez Auto-Max Krobia.

Auto Audi A4 B6 Avant 2001 1.8T AVJ 213tys km.

- Sterownik STAG GoFast

- Reduktor Stag R01 250

- wtryskiwacze Barracuda

- Zbiornik 55L w kole

- wlew pod klapką, demontaż kolektora itp.

2500 zł

Co myślicie o takim zestawie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterownik KME NEVO
Reduktor KME TUR do 200 PS
Wtryskiwacze Barracuda montowane pojedynczo - trwałość na poziomie 200 000 km

Filtr gazu Ultra 360
zbiornik 67 l w miejsce koła zapasowego - taki montujemy do sedanów,  

pełny !!! wlew pod klapką obok wlewu benzyny
pokrowiec na koło zapasowe

przewody fazy ciekłej – Faro 8 mm
przewody fazy lotnej i wodne – PARKER
opaski samozaciskowe-sprężyste DIN
nowa uszczelka kolektora ssącego - Elring

Gwarantujemy demontaż kolektora ssącego do wiercenia i gwintowania,  
mapowanie po montażu na autostradzie i dokumentację fotograficzną z  
całego procesu konwersji.


Wycena: 3400 pln

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

No i to jest porządny zestaw, ale kme tur jest chyba do 180km.

Jak masz zwiększać moc czy coś w przyszłości to lepiej załóż reduktor Magic 3 albo Magic 3 big.

Edited by k232

"Myślenie to przyszłość a nie przeszłość."

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.04.2019 o 21:56, k232 napisał:

No i to jest porządny zestaw, ale kme tur jest chyba do 180km.

Jak masz zwiększać moc czy coś w przyszłości to lepiej załóż reduktor Magic 3 albo Magic 3 big.

A jak cenowo to oceniasz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, S1Przemo napisał:

A jak cenowo to oceniasz?

Jeżeli do silnika z turbo to tak 3400-3700 więc jest okej 😊


"Myślenie to przyszłość a nie przeszłość."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
14 14

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...