czarlo Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 No to nie ma tragedii. Myślałem że droższe są te instalacje.
procurator Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 też tak myślałem, ale to wcale nie taka droga impreza. jeżeli dużo jeździsz szybko się zwraca
chea Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 i jak Ci się na tym jeździ? opowiedziałbyś coś
procurator Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 No póki co to mogę powiedzieć że jest super, nic nie szarpie, płynne przełączanie, spadku mocy nie ma - bajka. Wielu kilometrów wprawdzie jeszcze nie przejechałem, ale zrobiłem jedną dłuższą trasę żeby przetestować nowy nabytek i naprawdę jestem zadowolony
bartekzks Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 No póki co to mogę powiedzieć że jest super, nic nie szarpie, płynne przełączanie, spadku mocy nie ma - bajka. Wielu kilometrów wprawdzie jeszcze nie przejechałem, ale zrobiłem jedną dłuższą trasę żeby przetestować nowy nabytek i naprawdę jestem zadowolony A pobiera Ci sam Gaz czy GAZ i PB też ??
radekrp90 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Jeśli chcesz mieć zachowaną trwałość wtryskiwaczy PB to na pewno jest tam dotrysk benzyny. Pytanie tylko nie czy, a ile
bartekzks Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Jeśli chcesz mieć zachowaną trwałość wtryskiwaczy PB to na pewno jest tam dotrysk benzyny. Pytanie tylko nie czy, a ile To zależy od instalacji jak ma fazę ciekłą nie musi pobierać benzyny
Dominik93 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) 1.jaki koszt takiej instalacji gazowej do 2.0tfsi w fazie cieklej aby nie pobierało dotrysku benzyny,? 2. Jakie średnio spalanie wynosi gazu i benzyny Jazdy w mieście pod warunkiem że jest dotrysk benzyny? Edytowane 10 Czerwca 2016 przez Dominik93
radekrp90 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Tak ale tu była rozmowa o instalacji z dotryskiem. Nie jestem pewny ale chyba jedyną opcją na bezpośredni wtrysk LPG (bo o tym mówicie) jest instalacja iCOM JTG HP - to była chyba jedyna uniwersalna instalka.
procurator Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2016 No póki co to mogę powiedzieć że jest super, nic nie szarpie, płynne przełączanie, spadku mocy nie ma - bajka. Wielu kilometrów wprawdzie jeszcze nie przejechałem, ale zrobiłem jedną dłuższą trasę żeby przetestować nowy nabytek i naprawdę jestem zadowolony A pobiera Ci sam Gaz czy GAZ i PB też ?? 85% gazu, 15% benzyny 1.jaki koszt takiej instalacji gazowej do 2.0tfsi w fazie cieklej aby nie pobierało dotrysku benzyny,? 2. Jakie średnio spalanie wynosi gazu i benzyny Jazdy w mieście pod warunkiem że jest dotrysk benzyny? 1. najlepiej będzie jeśli zapytasz bezpośrednio w warsztacie albo u producenta, tu masz na przykład listę silników do których pasuje Prins http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/direct-liquimax-2-0-available-list/ nie chcę Cię wprowadzić w błąd, bo moja wiedza w temacie jest znikoma, dlatego odsyłam do nich. z tego co się orientuję to koszt w granicach 9-10k 2. gazu wychodzi mi średnio ok. 9-10l, benzyny ok. 1-1,5l, ale to tak mniej więcej, muszę sprawdzić to jeszcze dokładnie jak uda mi się opróżnić bak. wszystko jest w zasadzie kwestią Twojego stylu jazdy
chea Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 1.jaki koszt takiej instalacji gazowej do 2.0tfsi w fazie cieklej aby nie pobierało dotrysku benzyny,? 2. Jakie średnio spalanie wynosi gazu i benzyny Jazdy w mieście pod warunkiem że jest dotrysk benzyny? pamiętaj że jeśli chcesz iść w instalację w fazie ciekłej to musisz bardzo zwracać uwagę na jakość gazu, bo łatwo sobie rozwalić wtryskiwacze lipnym LPG
krismaster2 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Jeżeli ktoś tak ja ja ma silnik o kodzie BPG - to mogę polecić instalację Zenit pro direct od agcentrum. Ja montowałem w Warszawie w Autkogaz (na terenie AWF). Instalacja jest zrobiona na dobrych częściach m.in. parownik KME Gold i wtryski Hana Green, pompa Landi Renzo. Na początku miałem obiekcje, ponieważ instalacja jest tańsza od EnergyGAZ i pracuje na dotrysku benzyny (moje średnie spalanie to 12l lpg i 2l pb na 100km - cykl mieszany, korki i przelotowa do 150km/h), ale nie miałem wyboru - koniec końców jestem zadowolony. Autko jeździ na gazie tak samo jak na samej benzynie. Edytowane 27 Lipca 2016 przez krismaster2
bartekzks Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Jeżeli ktoś tak ja ja ma silnik o kodzie BPG - to mogę polecić instalację Zenit pro direct od agcentrum. Ja montowałem w Warszawie w Autkogaz (na terenie AWF). Instalacja jest zrobiona na dobrych częściach m.in. parownik KME Gold i wtryski Hana Green, pompa Landi Renzo. Na początku miałem obiekcje, ponieważ instalacja jest tańsza od EnergyGAZ i pracuje na dotrysku benzyny (moje średnie spalanie to 12l lpg i 2l pb na 100km - cykl mieszany, korki i przelotowa do 150km/h), ale nie miałem wyboru - koniec końców jestem zadowolony. Autko jeździ na gazie tak samo jak na samej benzynie. Hej a jak wygląda sprawa chipa ?? Lub innych modów co do mocy ?? Można ? Jest jakiś limit ?? Czy tylko seria ?? Pozdrawiam
krismaster2 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Jeżeli ktoś tak ja ja ma silnik o kodzie BPG - to mogę polecić instalację Zenit pro direct od agcentrum. Ja montowałem w Warszawie w Autkogaz (na terenie AWF). Instalacja jest zrobiona na dobrych częściach m.in. parownik KME Gold i wtryski Hana Green, pompa Landi Renzo. Na początku miałem obiekcje, ponieważ instalacja jest tańsza od EnergyGAZ i pracuje na dotrysku benzyny (moje średnie spalanie to 12l lpg i 2l pb na 100km - cykl mieszany, korki i przelotowa do 150km/h), ale nie miałem wyboru - koniec końców jestem zadowolony. Autko jeździ na gazie tak samo jak na samej benzynie. Hej a jak wygląda sprawa chipa ?? Lub innych modów co do mocy ?? Można ? Jest jakiś limit ?? Czy tylko seria ?? Pozdrawiam Jeszcze nie chipowałem (mam w planach), ale instalacja powinna się dostosować do mapy benzyny, ponieważ jest z nią zestrojona tzn. im większe obciążenie tym więcej gazu podaje. Generalnie to standardowy parownik da radę do 300KM,a można zamontować lepszy. Przy takich modyfikacjach i tak najlepiej podjechać jeszcze później do speca od gazu..
grubcio1980 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Czyli coraz więcej osób sie decyduje na dotrysk ?. Śledzę temat na przyszłość i tak się zastanawiam. Kuna niech spali 10 lpg + 2 pb to tak jakby spalił 15 lpg (tak na szybko). Z tego co piszecie bezproblemowo. Mój no fakt dłubnięty 1.8 TQ zżera 13 lpg a i tak trzeba pohulać na pb. Naprawdę nie ma tragedii! Aaaa i mocniejszy. Jakby dłubnąć i niechby trochę wzrosło to i tak jest dobrze Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez grubcio1980
Marcin Gugu33 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 No to jednak jest jakaś przyszłość dla 2.0t z lpg? Opowiedz kolego jak teraz po km wrażenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się