ptaku999 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 macie jakas instrukcje jak zrobic te nastawy podstawowe lub jakis film ?
kt65c453 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119271-bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-opis-nastawy-podstawowe/page-1 U mnie to znowu powróciło ale to już rozbiorę te silniczki i je przeczyszczę bo jeden mi sadzi błędem Edytowane 14 Lipca 2016 przez kt65c453
szkodnik1 Opublikowano 17 Lipca 2016 Autor Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) Witam. Chciałbym odświeżyć temat. Powoli rozwiązuję temat ale idzie to opornie ze względu na brak czasu i częste używanie auta . wymieniłem czujnik wysokiego ciśnienia który był uszkodzony, następnie cała klimatyzacja została sprawdzona i napełniona. Problem jednak nie zniknął i dalej klima nie działa. Wiem że problem leży po stronie kompresora który się nie załącza. Zapewne sprzęgło albo zatarta sprężarka. Jak sprawdzić czy sprężarka nie jest zatarta ? Warto zaczynać od wymiany sprzęgła? Jeśli tak to jaki jest nr. kat.? Pozdro Edytowane 17 Lipca 2016 przez szkodnik1
suchy461 Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 mam podobny problem i też bym się chciał co po nieco dowiedzieć
greg2505 Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 miałem taki sam problem i winny był silniczek dławienia powietrza (v71),brak osłony nie ma tu żadnego znaczenia
B_udyn Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Mam podobny problem na wolnych obrotach wszystko ladnie chodzi i chłodzi ale jak tylko dodam gazu (po woli) odrazu się wyłacza na vagu dwa bledy jeden to czujnik jakosci powietrza a drugi to czujnik naslonecznienia. Raczej nie jest to wina tych błedow gdyż gdy nie dodaje gazu to klima działa cały czas. Czytałem gdzieś że może być to wina źle zczytywanej predkości obrotowej silnika przez klimatronik i tu pytanie do kolegów może,któryś z Was mógłyb napisać gdzie to jest podawane w vag-u w panelu klimatyzacji jaka grupa ktory blok a wisięką na torcie było by gdybyście podali jak to wyglada u was
ptaku999 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 miałem taki sam problem i winny był silniczek dławienia powietrza (v71),brak osłony nie ma tu żadnego znaczenia Miales jakies bledy z tym zwiazane w vcds ? Bo u mnie jest zero bledow a nastawy podstawowe klap nic nie daly.
kt65c453 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Ja nie miałem błędów, nastawy teraz też mi nie pomagają, wymienię niebawem bo mam zapas tych silniczkow Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
greg2505 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 tak miałem 2 błędy ,jeden to silniczek v71 i jeszcze jeden ,ale nie pamiętam ,po wymianie silniczka zniknęły obydwa
Marcin Podolski Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Problem rozwiązany. Rozebralem starą sprezarke żeby wogóle zobaczyć jej zasadę działania i stwierdziłem że nie ma bata musi pompowac nowa. Co zostało? Rozebrać regenerowana sprezarke. Tak też zrobiłem. W środku sprężarki był ścięty seger który trzyma jedną sprężynke która pozwala utrzymać minimalna wydajność pompy. Bez tego segera pompa miała wydajność zerową więc się nie mogła wzbudzić. Nie mówcie mi ze po zatarciu sprężarki jest brudny układ i temu sprężarka się nie wzbudza bo po przeczytaniu tego odrazu wiedziałem że to głupoty. Brudny układ nie ma nic do tego że kompresor nawet nie drgnal z cisnieniem. Dobrze ze robiłem to sam bo gdybym postawił auto do mechaniora to wymieniłby mi cały układ i dalej gowno z tego by było. A kto by pomyślał że regenerowana sprężarka jest wadliwa. Straciłem gwarancję ale przynajmniej zrobiłem to sam i kosztowało 650 zł a nie 2650....
lukaszooo Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Jak sprezarka sie zatrze to trzeba wymienic osuszacz koszt 40zl, wyciagnac prestostat i przedmuchac, jesli tego nie zrobiles to wydajnosc niwej sprezarki jest duzo duzo nizsza a w najgorszym wypadku moze dojsc do uszkodzenia sprezarki. Slabych elektrykow miales skoro tak bladzili.
Marcin Podolski Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Sprężarka to jest rzecz mechaniczna a nie elektryczna. Z pradami było wszystko ok. Kto by przypuszczał że kompresor po regeneracji jest uszkodzony?
Wihajster Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Problem rozwiązany. Rozebralem starą sprezarke żeby wogóle zobaczyć jej zasadę działania i stwierdziłem że nie ma bata musi pompowac nowa. Co zostało? Rozebrać regenerowana sprezarke. Tak też zrobiłem. W środku sprężarki był ścięty seger który trzyma jedną sprężynke która pozwala utrzymać minimalna wydajność pompy. Bez tego segera pompa miała wydajność zerową więc się nie mogła wzbudzić. Nie mówcie mi ze po zatarciu sprężarki jest brudny układ i temu sprężarka się nie wzbudza bo po przeczytaniu tego odrazu wiedziałem że to głupoty. Brudny układ nie ma nic do tego że kompresor nawet nie drgnal z cisnieniem. Dobrze ze robiłem to sam bo gdybym postawił auto do mechaniora to wymieniłby mi cały układ i dalej gowno z tego by było. A kto by pomyślał że regenerowana sprężarka jest wadliwa. Straciłem gwarancję ale przynajmniej zrobiłem to sam i kosztowało 650 zł a nie 2650.... jeżeli nie przepłukałeś układu po zatarciu spręzarki i nie wymieniłeś kilka elementów to wkrótce sprężarka znowu sie zatrze na 100%
lukaszooo Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Jesli ma sie ogolne pojecie jak dziala klimatyzacja a dodatkowo posiada sie manometry to diagnoza jest dosc prosta. Niestety 90% zakladow ktory robi klimatyzacje potrafi jedynie podlaczyc maszynke i poswiecic ultrafioletem czy nic nie swieci.
quadral20004 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Poczekaj a za jakiś czas wydasz te 2650zl
lukaszooo Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Uzywki chodza po 150-200zl dostajes 7dni gwarancji jesli odrazu daje slabe cisnienie to wymieniasz. Nie dajmy robic sie w konia cwaniakom, za 2600 kupujesz silnik z pelnym osprzetem.
Wihajster Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Masz cały układ w opiłkach które krążą w obiegu.Dostaja sie do sprężarki która się szybko znowu zatrze.Wystarczy wyjąc dysze rozprężna i zobaczyc ile tego tam jest wyłapane...Z reszta co nas to obchodzi to Twoja kasa i Twoje auto
quadral20004 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Masz cały układ w opiłkach które krążą w obiegu.Dostaja sie do sprężarki która się szybko znowu zatrze.Wystarczy wyjąc dysze rozprężna i zobaczyc ile tego tam jest wyłapane...Z reszta co nas to obchodzi to Twoja kasa i Twoje auto
ptaku999 Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 Heh u mnie okazala sie chyba sprawa prostsza niz szukalismy. Zajzalem do filtra kabinowego widac bylo ze nie byl wymieniany dawno wazyl tyle co cegla jak go wyjalem wymienilem i narazie wyglada ok.
Marcin Podolski Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 No właśnie wyjmowalem dysze rozprezna i na niej nie było żadnego śladu opilkow. Tak samo na powrocie w sprezarce nie było nic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się